Görümcemin bu davranışları neden böyle olabilir ve ben ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kısa bi özet geçmek istiyorum. Ben 4 senelik evliyim. Görümcemde 2 senelik evli her neyse. Evlendiğimden bu yana sebepsiz bi şekilde benle samimiyet kuramadı. Hep çekik durdu soğuk durdu bana karşı ve bende doğal olarak onun bana davrandığı şekilde ona karşılık vermeye başladım. Neyse konuya geçiyorum. Kayınvalidemin kuzeninin geliniyle ben çok iyi anlaşıyorum o bana gelir gider ben ona gelir giderim falan. Whatsapp’ta da görümceminde olduğu ortak bi grubumuz vardı ama hiç kimse konuşmuyor bişey yazmıyor etmiyor. Bende bugün görümceme dedim ki bak yanlış anlama ben o gruptan çıkabilirim kimse konuşmuyor boşu boşuna duruyor dedim. Bana dediği şey şu oldu “Aynen bencede gerek yok siz zaten kendi kendinizle görüşüp konuşuyorsunuz” dedi laf soktu aklınca bana. Anlam veremediğim şekilde bana karşı ters davranıyor ve artık laf sokmaya da başladı. Bana akıl verin yoksa çıldırmak üzereyim nasıl davranmalıyım ona karşı?
Görümcemin bu davranışları neden böyle olabilir ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla