20 yasımda abla oluyorum, hala şoktayım. Söyler misiniz ne yapayım?

Annem son günlerde hiç yemediği şeyleri yiyordu. Yumurta, muz, pilav. Bunları öldürsen yemezdi. Öğrendik ki 2 aylık hamileymiş... Benim 44 yaşındaki annem, ve 51 yaşındaki babam yıllar sonra tekrar çocuk sahibi olacaklar! Ben zaten 20 yaşındayım, kardeşimde 18 yaşında. Bu çok tuhaf bir şey.. Genelde benim yaşındakiler çocuk sahibi olurken ben tekrar kardeş sahibi olacağım. Nisan ayında doğacak kardeşim, tabii daha cinsiyeti belli değil ama açıkçası hiç umrumdada değil. Anne babamdan soğdum birden ama sebebini bende anlayamıyorum. Hatta annem 'sen ablaşışın, adını sen koyabilirsin' dedi ama bende ona 'kendiniz yaptınız adınıda siz koyun' dedim. Ya bilmiyorum kendimi çok tuhaf hissediyorum resmen 20 yaşımda abla olucam hatta o doğana kadar neredeyse 21. Bu çok kötü bir durum, bir türlü alışamadım. Hala soktayım. Ama bir yandanda böyle davrandığım için kendimi suçlu hissediyorum. Söylermisiniz ne yapayım?
20 yasımda abla oluyorum, hala şoktayım. Söyler misiniz ne yapayım?
Cevapla