20 yaşındayım 27 yaşında birisine abla demeli miyim?

27 yaşında konuştuğum birisi var şimdiye kadar hiç abla demedim o da sadece bir kere ablam dedi sizce abla demeli miyim?

20 yaşındayım 27 yaşında birisine abla demeli miyim?
Cevapla