20 yaşındyım 27 yaşındaki birine abi mi demem gerekir?

arkadaşlarım 16- 17 yaşında falan ve abi diyolar onların akrabası zaten ama ben büyüğüm yine de garip kaçmasın diye yasin abi diyorum, zaten o küçük olan arkadaşlarım bile benden büyk duruyo onlarla yaşıt gibi görünüyorum yani en az

20 yaşındyım 27 yaşındaki birine abi mi demem gerekir?
Cevapla