25 yaşındayım 22 yaşında ki kız , kardeşim değil midir benim?

Bana mektup yazmış fotoğrafını niyeyse koyamadım buraya seviyem yetmiyor sanırım neyse özetle platonikmiş bana sadece bir kahve içmek istiyormuş ve yüz yüze görüşmek

Sizce kabul etmeli miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Reddettim beyler bayanlar o kardeşim gibi benim küçük kız ya
25 yaşındayım 22 yaşında ki kız , kardeşim değil midir benim?
Cevapla