İnsan yazıyor ama isteksiz ve ilgisini çeken bir şey yok
Nasıl olacak bu iş
Oysaki aynı anda farklı biriyle konuşurken konu konuyu açıyor sohbet bitsin istemez insan
İnsan yazıyor ama isteksiz ve ilgisini çeken bir şey yok
Nasıl olacak bu iş
Oysaki aynı anda farklı biriyle konuşurken konu konuyu açıyor sohbet bitsin istemez insan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İstemiyor beynin onu
Çok doğru
Ama can sıkıntısından bazen çabalarım yine olmaz
Kendini yıpratıyorsun
Yipratanlar daha çok var
Uzaklaştır hayatından
Temel elemanlar
Aile...
Ekonomik özgürlüğün var mı
Pek sayılmaz
Ayrı ev şimdilik zor gibi öyleyse
Evet maalesef
Bazen kimya tutmaz. Naparsan yap sarmıyor
Hmm tutmuyor demek ki dediğin gibi
Öyle. Bazen de olmadık biriyle öyle bir konusursun ki noluyoruz dedirtir.
Evet yaa bu çok iyi
Şaşıririm hiç beklenmedik bir anda çok iyi gelir
Öyle oluyor. Önyargılarda kurtulamka gerekiyor işte. Bence beklentiler ve önyargılar bu konuda bizi zorluyor.
Önyargı en çok
Bazen çok oluyor
Tabiki. Burada ben mesela tanımadığım görmediğim insanlarla bir bakıyorum haftalarca sohbet etmişim. O da benle. Normalde denk gelsek belki yüzümüze bakmayız.
Görünüşler bizi çok etkiliyor.
Evet ben de benzer şeyleri yaşarım hep
Biriyle günlerce konuşurum hatta haftalarca
Sonra resim isterim hiç beklemediğim bir tiple karşılaşırım
Ama konuşmalardan o kadar bağlanmış ve sevmişim ki umrumda olmaz devam ederim hatta eskisinden çok bağlanırım
Öyle oluyor kesinlikle. Çünkü aslında bizi gerçekten karşımızdaki insanın düşünce yapısı, düşünceleri ve kendini ifade edişi.
Ardından da biraz hosumuza giden bir yanı varsa görsel olarak oradan yürü ya kulum 😅
Hahahahah evet görsel. olarak hoşuma giden şey de çok etkili
Ama yanlış yerler olabiliyor bazen
Karşı da olamıyor insan napalım
Yanlış yerler deken neyi kastettin 😅 Eğer bir şeylerin olacğaı varsa oluyor zaten. Yoksa da taşı kırsan nafile.
Anlamışsındir ya yerleri
Evet doğru
Genital?
Yesss
Yani onuda yapcak bisi yok. Bazen o an seni nereye çıkardığı daha önemli. Görsel. kadar beceri de önemli
Bazen beceri de oluyor
Bakıyorum şöyle ekrana
Diyorum bu adam bu heyecanı vermeyi nasıl başardı
Ama bir şekilde olmuş bitmiş oluyor
Nasil olmuş bitmiş oluyor ki?
Ya bazi erkekler hemen boşalmak kimisi de kadını kendinden geçirmek için uğraşıyor. Burada erkeğin mentalitesi önemli
Olmuş bitmişi o anlamda demedim
Yani o samimiyet artık var oldu ve engellenemez hale geldi bitti yani geri dönüşü yok anlamında
Evet bu da var
Erkeklerin bazısı boşalmak için uğraşıyor çok az kısmı ise kadına odağını veriyor
Ama sadece kendini ve zevkini düşünen bir erkek o bahsettiğimiz samimi ortamı hiçbir şekilde sağlamaz benle
Çok bencil gelir ve engellerim hatta
En doğrusunu yaparsin kendjn için. Maalesef böyle insanlar var. Sadece kendi için yaşayan kadınlarda var maalesef.
Her şeye son verilebilir. O samimiyet olsa böyle çünkü dünyada bir tek ölümden dönülmez.
Sen ne anlamda demiştin?
Dedim ya samimiyet oldu anlamında
Bitti demem yanlış oldu
Ben karıştırdım sanırim😅 sen de bazı şeyleri açık etmeden konuşmak istiyorsun gibi. Geçmişte belli ki olmuş bir şeyler ama üzülme derim üzülüyorsan
Oluyor hep ya
Oldu ve devam ediyor böyle şeyler
Teşekkür ederim dediklerin için
Çok takmam da bazen insanın boşluğuna gelir oturup saatlerce düşünür kafa yorar
Ama haklısın omuz bitmiş şeyler
Oluyor ve insan olarak en iyi yaptığımız şey sorunlarla başa çıkıp ilerlemek aslında. Geçmişte yaşadıklarımız bize bir ders. Bazen acı bazen tatlı. Bazen hüzünlü bazense neşeli. Ama sağlıklı olan ileriye bakabilmek.
Rica ederim ne demek
İyi bir dinleyiciyimdir, anlatmak istersen dinlerim bu arada.
Sağol aslında anlatmış da sayılırım
İnsanlarla ilişkiler zorluyor
Sanalda da güven sorunu vs şeyler
Karşıdaki kişinin cinsi bile kesin değil
Kadın profili ile konuşan erkekler mesela çıktı karşıma niyetleri de anlaşıldı sonunda
Açık açık soylemeleri de ayrı dert
Sanki söylerse ödül verilecek dürüst erkeğim diye gururlu gururlu konuştu benimle biri
Bir de sonunda küfürleri sovguleri biz yiyoruz
Ya o konuda kimseye güven olmuyor ve site içerisinde Harun abi karakterliler çok. Sözde lezim diye kızlarla konusuyorlar ya da kız kıza açılmak kolay olduğundan kendilerine açılsın diye öyle davranan karaktersiz çok.
Küfür etmeleri garip. Erişemediklerine mındar demişler resmen ghgj.
Benim konuştuğum bir kaç kişi oluyor arada, aslında baştan düzgün konuşursan karşındaki de seni adam akıllı dibnliyor. Burada bir öğretmen arkadaşa denk gelmiştim bir baktık gece 2-3 e kdar konusmusuz ve çok rahat bir sohbetti. Biraz da karşındaki olgun olmalı sanırım
Aynen yaşı bazen benden çok büyük olur ama bakarsın olgun olan ondan çok benim
Akıl yaşta olsa inan koca ağaçlardan adam olurdu. Odun gibi büyümeyip biraz da kendini geliştirmek lazım.
Senin yaşın kaç bu arada?
22
Senin yaşıtın erkekler daha çocuk ya😅
Evet ben olgun severim zaten
Kadınlar anlasilmak ister. Ben bunu bilirim. Çocukça tipler, kavgalar yorar
Senin ilişkin var mı
Yok tabiki. İlişkim varken bu siteye girmem asla ve başakbir kızla konusmam. Gerek yok. Kız bilmese bile arkasından iş çevirmeyi sevmem
Çok iyi düşünüyorsun ya keşke her erkek öyle olsa
burada ebliler6bile neler neler yapıyor
Evliler*
Ben evli olduklarına bile inanmıyorum. Burada evli erkeklere düşen kızları bulmak için uydurduklarına inanıyorum.
Benim gönlüm aksi takdirde rahat olmaz ki,. Vicdanım sızlar. Ben sevgimi yitirdiğim kıza 2. gün devam etmemiş insanım.
Vicdan güzel bir şey çoğu insanda yok ya da onlar onu gormezden geliyor
Afedersin de s. kleri vicdanının önüne geçiyor çoğunun. Ama ne beklersin. Erkek çocuk olunca düğün yapan, erkek değil mi ile beslenen bir kültürde bu adamların cogalması normal
Kültür de kalmadı ki
Azınca önlerini göremeyen çok
Gece gece onalra eşlik etmek isteyen karı kız arayanlar...
Valla ben de azıyorum azmaya. istekli halimi görsen o adambu adam mı dersin haha :D
Ama yerini de bilmeli insan. Herkese azılmaz.
Benim için güzel sohbet dah önemli
Azınca o kadar mı değişir insan 😄
Çok merak ediyorum nasıl degsirsiniz
Oyle böyle olmuyor ya 😅
Siz kadınlar da az olmuyorsunuz ki😄
Evet bazen ben de çok yükselirim 😅
Ben azinca var ya gözüm dönüyor diyeyim sen anla 😅 ortalik yerde bu kadarı kafi 🤭 ama var ya of ki ne of
Ben kadınların yükseldiği anları seviyorum. Harika oluyorlar
Yükselince erkeği de yükseltiyorum 😅🤭
Dün de yaşadım mesela
Adamı gece gece kaldırdım
Noldu ki 😅 Ben seni bekar sanıyordum :D
Bu arada istersen, sana da rahatsızlık olmazsa özelden devam edebiliriz. Daha rahat olabilir 😅
Bekarım zaten ki 🙂
Yazdım sana
cevap verdim :D