Oysa ki herseyin bir cozumu var. Gecen gun evimin onunde iki kiz kavga ediyordu basta ayiran eden de olmadi. Sac saca bas basa giristiler birbirlerine hatta ustlerini baslarini cikarttilar ikisinin de gogusleri acildi. İlerde anne adayi olacak iki hanima yakismadi. Ayirmadim cunku tanimadigim kimseye karismam ulkenin durumu malum. Sizce de nahos bir durum degil mi bu
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
İnsanlar o kadar garipleşti ki çok saçma şeyler yapabiliyorlar. Oturup adamakıllı konuşabilirlerdi. Ama patlamalar yaşamış olmalılar ki saç baş kavga etmişler. İki kızın ya da iki erkeğin kavga etmesi hiç hoş değil. Senin dediğine de katılıyorum. Sadece uzaktan izliyorsun , yardım etmek geliyor içinden kavgaya müdahale etmek ama insanların tepkileri ve ülkenin durumu yüzünden izliyoruz maalesef.
Cunku ayirsam ve bana birsey olsa kimse yanimda durmaz ayrica keske bir an once ayrilsalardi. ikisinin de mahremi acildi onlardan cok ben utandim
Evet arada kalırdın hatta suç sana bile kalabilirdi. Tamam utanmış olabilirsin ama öyle üzerine bastıra bastıra yazıyorsun ki sanki o bölgelerini izlemiş gibisin uzun süre...
İzlemekten ziyade olayin vehametini anlatmak maksatli yazdim kaldi ki herkes gormustur ve daha guzelleri her mecrada mevcut. Benim takildigim nokta zihniyet meselesi
Doğru sen de haklısın. Pardon 😀
Benim felsefeme gore kadin zariftir zerafettir ve nazli bir cicek gibidir. Erkegimsi tavirlar kadini alelade kilar
Doğru ama senin gibi düşünen pek erkek yok. Kızlara erkek , erkeklere kızlık karışmış biraz. Kim kim belli değil, değer yargıları karışmış, insanlar çok garip !
İste bu yuzden insan kalitemiz yerlerde. Birbirine oykunen hayatlar ve karmakarisik statuler. Ozgurluk degil ki bir erkek gibi yahut bir kadin gibi davranmak. Sinirlarimiz belli rollerimiz belli niye hala kendi cenderemizde durmaz tasariz anlamam