Konusarak halledilecek meselelerin kavgayla cozulmeye calisilmasi kotu degil mi?

Oysa ki herseyin bir cozumu var. Gecen gun evimin onunde iki kiz kavga ediyordu basta ayiran eden de olmadi. Sac saca bas basa giristiler birbirlerine hatta ustlerini baslarini cikarttilar ikisinin de gogusleri acildi. İlerde anne adayi olacak iki hanima yakismadi. Ayirmadim cunku tanimadigim kimseye karismam ulkenin durumu malum. Sizce de nahos bir durum degil mi bu
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
Konusarak halledilecek meselelerin kavgayla cozulmeye calisilmasi kotu degil mi?
Cevapla