Aile & Toplum Kız arkadaşın mı daha fazla erkek arkadaşın mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kız arkadaşım daha fazladır.🧚🏼♀️Kız arkadaşın mı daha fazla erkek arkadaşın mı? Kız arkadaşın mı daha fazla erkek arkadaşın mı? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Tianaaa Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Benim de kız arkadaşım fazla ya, erkek olanlarla da iyi anlaşırım ama kızlar bir başka tabi bizi bizden başkası anlamıyor gibi sanki davranışlarımızı, konuşmalarımızı falan açıklamamız gerekmiyor anlıyoruz söylemeden jskjaj 0 0 Yorumla
Biscolatagirl Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Kız daha fazla. Erkeklerle arkadaş kalmak zor. Çünkü çoğu duygusal beklentilere giriyor. 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Reelde kız arkadaşım yok, çünkü gerek de yok. 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Agalarım daha fazla 0 0 Yorumla
hicdeyingecin Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 478 cevap paylaştı. Kızlar daha çok 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Hiç arkadaşım yok ki 0 0 Yorumla