Yaratıcıya hangisini demek en doğrusu RAB TANRI ALLAH ya da sadece YARATICI mı demeliyiz?

Yaratıcıya hangisini demek en doğrusu RAB TANRI ALLAH ya da sadece YARATICI mı demeliyiz?
Cevapla