Ya Allah yoksa ya bi yaratici yoksa diye düşünüp duruyorum 😕🙃🙃?

Ama yoksa bu hayat mücadelesi niye dimi bunca insan , ama eğer yaratici varsa da onu kim yaratti gibi sorular aklima geliyor nasil bu kadar büyük bir güce sahip aklim almiyor neden bizi sınıyor neden imtihan ediliyoruz mesela😕 daha 20 yaşindayim sorgulama içine girdim son 1 yıldır sakinleştirsin biri beni ya offf off kafam çok dolu , ya da bi kitap video bi şey önerin

Ya Allah yoksa ya bi yaratici yoksa diye düşünüp duruyorum 😕🙃🙃?
Cevapla