Canım benim annem ilkokul mezunu ama üniversite mezunlarından daha kültürlü. Okul iş için var. Ama eline bu zamana kadar bir şeyler aldıysa bundan sonra da işi odur. Mesela Ali Ağaoğlu. Uç örnek ama örnek bir bakıma. Seviyorsan ve kafasıyla yanına yakışıyorsa yansıtmıyorsa diplomasını bence hiç bir sakınca yok.
ya insanlar okudugu okula göre değerlendirilmemeli bence. yani bir insan okuyarak kültürlü olamaz veya okuyarak insan ilişkilerini aşkı sevgiyi nasıl davranılacağını öğrenemez. düşüncen çok mantıksız diyorum.
Diyorum. Ne üniversite mezunu tanıdıklarım var, gerizekalı diyebileceğimiz tipten. Gerçi seninde nasıl yapın olduğunu bilmiyorum, böyle konuşuyorum ama.
yok okudum da ben öylesine bir özlü söz paylaşıyım dedim :D Davul bile dengi dengine demişler eğer aranızda kuvvetli bir bağ yoksa evlenme derim, yoksa iyi anlaşamazsınız...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Neden evlenemesin. Kanun mu var?
sen evlenırdın yanı
Canım benim annem ilkokul mezunu ama üniversite mezunlarından daha kültürlü. Okul iş için var. Ama eline bu zamana kadar bir şeyler aldıysa bundan sonra da işi odur. Mesela Ali Ağaoğlu. Uç örnek ama örnek bir bakıma. Seviyorsan ve kafasıyla yanına yakışıyorsa yansıtmıyorsa diplomasını bence hiç bir sakınca yok.
ıyı bakalım saolasın
İlkokulda bayan hocam vardı eşi çaycıydı
olabılıyor oyle
ne kadar sacmasın yaa.
neden sacmayım
ya insanlar okudugu okula göre değerlendirilmemeli bence. yani bir insan okuyarak kültürlü olamaz veya okuyarak insan ilişkilerini aşkı sevgiyi nasıl davranılacağını öğrenemez. düşüncen çok mantıksız diyorum.
Benım kararrım sen öyle yapmazsın lıseye kadar dedım ben, kat, yat ıstemedım kı ben.
ya bilmiorum düşüncene saygı duymak zorundayım.
saol
Gelir ve. kultur farkı yoksa evlenebilir
tşkler cvb ıcın
Okul vs hikaye
diploma beynin göstergesi degildir
severek olsa belkı
Denklik ileriki zamnlarda ortaya cikan bir gercek
eyvallah saol
B seçeneği yoksa anlasamazsiniz
pekı saol
Herkesin düşüncesi kendine
demi
Beyin yapısı önemli.
dıosun
Diyorum. Ne üniversite mezunu tanıdıklarım var, gerizekalı diyebileceğimiz tipten. Gerçi seninde nasıl yapın olduğunu bilmiyorum, böyle konuşuyorum ama.
sen benım gıbı yapmazsın o zaman
Kader, kısmet.
evet
Ne alak yani bence ilkokullu daha bilgili :)
öylemı dısoun
Ainen
ıyı bakım
Öyle :) kardeş
:))
Mesaj atanilirmiyim?
ne dıyceksın
Hiç sadece eden çerçevesi altında konuşmak isticekdim
iyi bakalım
İzniniz olursa :)
kafa yapıları uyuşmaz
pekı tşkler
Bnce önemli olan anlaşma. Ancak denklik önemli.
Peki saol
Davul bile dengi dengine.
Anladım sağol.
Önemli olan insan olması.
gerçek bir aşk eğitim sektesine uğramaz
Aşk yok okumadın sanırım.
yok okudum da ben öylesine bir özlü söz paylaşıyım dedim :D
Davul bile dengi dengine demişler eğer aranızda kuvvetli bir bağ yoksa evlenme derim, yoksa iyi anlaşamazsınız...
teşekkürler.
Asiksa evlenebilir.
peki tşkler.
Evlenebilir
anladım saol
Sende sağol
En iyisini yapmışsın
tskler