Pizza local de 33 şubesi var 2 gün çalıştım garson adam 15 inde iban at diyo kabadayılık yapma paranı al diyor sizce ne yapmalıyım?

10saat çalıştırdı 1 hafta deneyelim birbirimizi sonra SGK yaparız dedi ben beğenmedim tabi işi beni 20 bin ustelik işide zor çekilmez Mutfak da Afgan Özbek çalışıyor pizza yapımında şikayet edicem dedim

Niye kabadayılık yapıyorsun diyor ne yapsam

Pizza local de 33 şubesi var 2 gün çalıştım garson adam 15 inde iban at diyo kabadayılık yapma paranı al diyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla