10saat çalıştırdı 1 hafta deneyelim birbirimizi sonra SGK yaparız dedi ben beğenmedim tabi işi beni 20 bin ustelik işide zor çekilmez Mutfak da Afgan Özbek çalışıyor pizza yapımında şikayet edicem dedim
Niye kabadayılık yapıyorsun diyor ne yapsam
10saat çalıştırdı 1 hafta deneyelim birbirimizi sonra SGK yaparız dedi ben beğenmedim tabi işi beni 20 bin ustelik işide zor çekilmez Mutfak da Afgan Özbek çalışıyor pizza yapımında şikayet edicem dedim
Niye kabadayılık yapıyorsun diyor ne yapsam
Deneme süresi falan hikaye iş başı yaptığın gibi işletme sigortanı yapmak zorunda. Kaçak işçi çalıştırıyorsa ve bunlar özellikle Afgan falansa mutlaka şikayet et.
Cevap
4Cevap
pizza lokal gibi yerde kacak cakistirmazlar kimsegi emin ol. bence sende hata, cunku zaten 1 hafta deneme suresiymis ve calistigin kadarini odeyeceklermis. Ayrilacaksan ayrilmalisin onlari suclamadan
afgan ve ozbek oluo oturma ve calisma iznine sahip pek cok kisi var. her afgan kacak degil. pizza lokal riske atmaz bence. dayak olayina girersen veya mesajla tehdit edersen sonu mahkemede bitebilir.
bir de nedeme suresi 2 ay olabikir diyor hukukla ilgili bir sitede. yani 1hafta denedim olmadi diyebilirler
tabiki almalisin.. kac saat mesai harcamissin. hakkini vermeliler ama tek soyleyecegim dedigimgibi afgan da olsa calisma izni vardir belki. pizza lokal kucuk bir isletme degil. hukuku biliyorlardir. o yuzden hata yapmamaya calisiyorlardir.
Elinde kanıt varsa şikayet et
At kardesim al parani
İyi yapmisin
Ücretini al ama diğer konuya girme derim.
Şikayet hakkında
boş ver o iş yapılmaz
Sikayet et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?