"Ben şöyleyim. Böyleyim..." gibi devamlı ardı arkası kesilmeyen cümleler itici.
Devamlı kendini anlatan insan seni dinletir mi?


"Ben şöyleyim. Böyleyim..." gibi devamlı ardı arkası kesilmeyen cümleler itici.
Devamlı kendini anlatan insan seni dinletir mi?


Kendinden çok torununu anlatanlar beni daha bir irite ediyor, oturuyorsun iki dk sohbet edeceksin "ay o gün x yanıma geldi nene seni çok seviyorum dedi bi hoşuma gitti bi hoşuma gitti anlatamam yani" tebrik ederiz NENEEEEWWWW torununa kendini sevdirmeyi başarmışsın.
Merhaba,
Hoşuma giden kişi anlatır ise sıkıntı yok! 😅
Sohbet iyidir, sohbeti severim, güzel insanları güzel anıları dinlemeyi severim ama yüz yüze! 😅
Yeni bir kız ile tanıştım, öyle bir başladı ki anlatmaya sormadan etmeden, sinir oldum! 😅
Hoşuma gideni anlattığı hoşuma gider tanımak isterim filan! 😅
Ertesi gün yazmadım, yazacağı kanalı da kapattım! 😅
Sen terapist değil misin 😅 pisikoloğ değilmisin 😅
Evet psikoloğum😊
Ama danışmanlık kısmını önceden yapıyordum şu an mesleğimi farklı bir kurumda icra ediyorum🙂
Valla senden müthiş olur 😅
Her şeyi çözersin sen 😅
Seni kazanan hiçbir şeyi kaybetmez 😅
Karşındaki de azıcık zeki olsa farkında olur yani olmalı olmayan beyin özürlü filandir beyinsiz köpek 😅
Rabb'im kolaylık versin 🌸
youtube.com/shorts/NoUnUVjXvyc?si=DPP9Yxgi58863U-O
Bir insanı psikologdan daha iyi kim anlatabilir ki
Daha iyi statü de olsam 😅 psikoloğ eşim olsun isterdim 😅onunla her şey güzel olur çünkü kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir yapabiliriz imkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır 😅
İnsanlar anlamıyor geneli ama sen anlarsın 🌸
Estağfurullah gönüller anlaşsın. Statü bu dünyada kalacak göçüp gideceğiz hayattan😊
Teşekkürler🙏🏻☺️
EyvAllah, bence de gönüller anlaşsın. Davul bile dengi dengine derlerdi. Hep kızardım..
Ata sözlerinin de canı cehenneme derdim hiç sevmiyorum o ataları 😂
Her boka laf çıkarmışlar 😂
Gönüller bir olsun, kalpler denk olsun, birbirine benzemeli iki kalp aşkı aşkına benzemeli 😅
Müthiş aşk çıkar filan 😅
Çok güzel düşünüyorsun valla boşuna demiyorum işte 😅 farkında olman müthiş her şey gelip gidecek anasını satiym 😅
Hayat fani üç günlük dünya ama ahirete de inanıyorum ben. Nasip olursa eşim ahirette de onu isterim. Huri de gözüm yok. Sadece aşkımı isterim. Onla bir cennet sonsuzluğumuz olsun sonsuz olalım istiyorum..
Ölüm son değil sonsuzluğun başlangıcı..
10 sene önce böyle idi düşüncelerim 😅hep böyle düşündüm hayal ettim..
Ricalarimi iletiyorum 🌸 Gönlünce olsun 🌸
Aslında psikolog eş hiç hayal etmedim 😂az önce sorunda fark ettim 😅
Ahahah canı cehenneme herşeye 🤣🤣👍🏻
Hemde nasıl 😅aşk harici her şeyin canı cehenneme benim için 😅aşkım bir yana dünyalar bir yana değil aşkım olur dünyam 😅
Güzel söz söylerken bile düşünürüm aşkımı 😅 aşkım sözden de güzel özel olur 😅
Mutlu akşamlar diliyorum 🌸
Teşekkürler sana da😊
EyvAllah 🌸
Bende teşekkür ediyorum 😅
Ricalar:)
Süperiçem 😅
Acaba sana kızlar soruyor mesaj attı mı?
Genel mesaj mı merak ediyorum. İşte terbiyeli olun örnek olun filan dikkat edin diye. 😅
Acaba dedim çok mu sertim 😅
Bazen gicikligina trip atıyorum sorulara 😅
Riske atmiym kendimi
O genele mesaj. O kişiler zaten kendini biliyordur. Ben ortaya sorarım hep. Üstüme hiç almadım o mesajı:)
Soğan yiyenin yüreği acır.
Trip atmicam artık sorularda 😅işte hak ediyorsunuz filan demicem 😅
Bende hiç görmedim zati öyle bir şeyi 😅
Soğan yemedim ama yüreğim acıyor. 😊
Boş acı çektirme derim kendime.
Kendine***
Geçmiş kaynaklı değil valla bak. Ben aşkımı bulamadığım için canım acıyor. 😅
Gelecekteki eşimi düşünüyorum sadece..
Kavuşmak istiyorum ona, birlikte dünyamızı inşa etmek istiyorum. 🌸
Sihirli kürem olsa, sadece onu görmek bulmak isterdim. Geleceğe gidebilsem yine onu isterdim. 😅
Keşke insanların kalbini de görebilsek 😅
Yalan makinesi olsa yalan makinesi programı olsa filan 😅ne güzel olurdu
Yani sürekli kendini anlatan insanları sevmem açıkçası ben bir insanın derdini dinlerken bile onun bir derdi olup olmadığını sorarım ve onun derdini de dinleyerek çözüm yolu bulmaya çalışırım sadece kendimi derdimi dinleyip kendi derdimi anlatıp da telefonu kapatmaktan bir bencillik olur ve böyle bir şey yaptığını hissettiğim insana karşıda mesafe koyarım.
Aynen öyle anlamak ve dinlemek👌🏻
Kendini öven, everestin tepesinde zanneden, mükemmel zanneden, her şeyi bildiğini ima eden insanlardan gına geldi. Mütevazı olmak çok mu zor bu dünyada. İnsanların çoğu kibir abidesi olmuş gerçekten de. İnsan kendini sevebilir bu çok güzel. Ancak beni sevin diye paranoyağa bağlamazsın.
İlgi dilenciliği bilinçaltında onlarda.
Cami avlusunda para dilenseler daha sevimli olurlar.
Aynen öyle en azından müşkül deriz.😅
Yani bozukluk varsa atarız suratlarına 😃
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Cevap
44Cevap
egolu insanlardır tabi ki de.
Pazarcı diyorum ben, şöyle elmam var böyle karpuzum var yemede yanında yat paraaam olsa da ben alsaaam misali
Daha komiği listeler halinde yazan var buralarda😅😅
Yok artık cidden mi
Örneklerle zengin:D
Nereye yazıyorlar 😅
Ufak gözlem yeterli😁
"Ben ki sultanlar sultanı, hakanlar hakanı, hükümdarlara taç veren Allah’ın yer yüzündeki gölgesi." Evet sorun neydi tam olarak 😂
Soru başlıkta😁😁
O kadar iticiler ki anlatamam, burada da çok var öyleleri 😅 insanların inandıklarını falan sanıyorlar galiba yazık 😅
Ahahah aynen öyle bir de madde madde kendini anlatıyorlar. Lise zamanları konu anlatım kitapları vardı aklıma onlar geliyor😅😅🫢
Hahshj aslında tamamen özgüvensiz ve o maddelerin tam tersi olması 😄
Aynennn öyle yaş telaşı işte😅
Neyse sayelerinde gülüyoruz 😅
Evet sağolsunlar kafa dağıttırıyorlar abla abiler😁😅😅
Kız ben kendimi çok seviyorum ve hep kendime ben superim diyorum bende mi terapiye gelsem 🙄
Toplumda başkasını susturup kendini anlatanlar için sorum bebek☺️☺️🌷
Gerçekten bunu ben bile yapsam kendimden bir soğuma geliyor.
Aynen öyle😁
kendimi anlatmayı hiç sevmem bla bla bla diye lafa başlayanları çekilmezdir. ama yine de, kendinden hiç bahsetmeyip, "gizemliyim, çöz beni mısır piramidi modu tribindekilere yeğlerim bu arkadaşları. en azından ne düşündüklerini anlarsın.
İş yerinde çok fazla olan durum … hele ki iş görüşmelerinde
herkes kendini pazarlamaya çalışıyor….
halbuki iş hayatında en büyük zevk beklentiyi düşürüp sonra performans vermek…
Kesinlikle iş ve fiziksellik anlamında en fazla.
Kendini övmekle alakalı bir şey mi acaba bahsettiğiniz
Denebilir. Sürekli kişinin hayatı boyunca yaptıklarını üzerine katarak anlatması da bunlara dahil.
İnsan bir şeyi sürekli anlatıyorsa, başarılı olduğu değil başarılı olmak istediği ama bir türlü olamadığı, kendini yetersiz hissettiği konuyu tekrarlıyordur.
Sürekli kendi sorunundan, derdinden bahseden, sadece kendi sıkıntıları varmış gibi davranan, dünyayı kendi etrafında dönüyor zanneden, insanlar neden varlar? Hep merak etmişimdir.
Sen seni anlatma sen seni sen seni anlatırsan, patlatırlar enseni
Çocukluğuma döndüm bi an ://
Sürekli kendisini öven insanları itici buluyorum.
Hiç haz etmem o tiplerden. Ayrıca bu durum genellikle geçmişte ezik büyümüş insanlar da ortaya çıkıyor. Öz güven eksikliği nedeniyle
Bazısında gereksiz ego var ondan oluyor
Bazısı da çok yalnız ve mutsuz hissettiği için kendini kabul ettirmek için yapıyor istemeden
İnsanları yargılamayı sevmiyorum, bir şey düşünmem ama acaba sıkılıp da konuyu ne zaman değiştirecek diye merak ederim 😂 İnsan sıkılır ya bence.
Böyle birini tanıyorum tam kanser.. bu tiplere hava durumundan konu açsan onu bile kendine çevirmenin yolunu bulurlar.
Nefret ederim, ciddiye de almam, dinlerken bıyık altından gülerim. Ay pislikler ya jdjdd🤣 çok rezil bir davranış bence 😬
Gerek yok. Boşuna çene yoruyor. Ve gerçekten tanıdığınız da bir çok lafının abartılı, boşa söylenmiş olduğunu anlarsınız.
İlgi istiyorlar ablası
Büyüyecekler ablası bir umut😅😅
Öyle insanlar genelde hikaye yazanlar😂😂ben soru cevap gitmenin daha seviyeli olduğunu düşünüyorum
Ağzına kürekle vurasım geliyor Bi kere yapmışlığım var 😂
Kendini bir halt sanan aslında zerre kadar önemsiz olan boş teneke olduklarını düşünüyorum.
Ya çok. egoludur ya da sohbet edecek kimsesi yoktur dili şişmiştir..🤣
Ruhu ve kişiliği yaralı derim. O kişinin özgüven sahibi olabilmesi için onu desteklerim
Böyle insanlar kendilerini hep yüksekte görürler, tahammül edemem..
Bu kadar ego herkese fazla. Tamam en iyisi sensin yeter ufff!
Öylesinin Narsist-kisilik bozukluğu olduğundan şüphelenirim genelde toprak😐 uzak dururum.
İsteyen istediği gibi davranabilir, bir şey düşünmem.
En uyuz olduğum insan tipi ben bir şeyden bahsedince geçiştirip tekrar konuyu kendine getiriyor 🙄🙄
Egoist ve havalı. Ayrıca kendini beğenmiş olduğunu.
Hiç sevmem hem anlatırlar hem överler hem en iyi onlar bilirler Allah korusun onlardan.
Yalnizlar diye düşünüyorum belki içten içe
Ya da narsist
Kendini ön planda tutmasını seven kendini beğenmiş insan olarak düşünürüm
Napayım yani öveyim mi sürekli bana ne kardeşim yani
Özgüvensiz kendini yetersiz zanneden insanlar. Benlik noktaları kendileri olan insanlar
Kendilerini çok sevdiğini düşünürüm e kolay değil tabi başkaları tarafından sevilmemek
Aklı başında normal bir insan sürekli kendini anlatmaz, karşısındakine de sorular sorar tanımaya anlamaya çalışır. Sevmem öyle narsist insan bi bırak da biz de konuşalım kardeşim
Benim için bir anlam ifade ediyorsa umrumda olur, sohbet muhabbet alır başını gider.
Safi rüzgar diyorum
Kesinlikle eser geçer biter😃
Ahahah evet😁
Pardon, onu dinleyen kim? 😅
😆😆😆👍🏻
Kendini öven insan her zaman eksiktir ne kadar çok bahsederse o kadar yapmamıştır ya da yapmamıştır onun için laf kalabalığı
Varmiymis öyle kişiler
Nerelerde olmayaki😅
İlginç ne anlatıyorlar kendileri hakkında merak ettim bak şimdi 😂
Herkes onu kıskanıyor imiş
Prens prensesmiş
Hayatın her yerindeler ya bu tipler😅😅
Prens prenses yedi cüce olmazsa ben bu işin içinde yokum onlarda olsun😂
Nedimelerde olmalı hani şu yeni nesil dişi cüceler😅😅
Nedime cüce napcaz peki canim benim 😂
Ritim tutacağız sözde prens ve prenseslere😅😅
Bizim etrafta dönecekler anladım ama ben 7 cuceyi madene vercektim Medine nasıl caliscak 😂
Çalışır çalışır bir değnekle her şey tamam😅😅
Anladım değnek sendemi hokus pokus yapcan ya 😂
Evet prens ve prenses ne kadar hayalse değnek de bir o kadar😅😅
İyi sen yap hokuz pokusu bal kabagindan araçla kacalim 😂
👍🏻😎😎🥳
😌😌☺️
Ego kokan iğrenç ezik varlıklar
Kesinlikle eziklik👍🏻
Özgüvensiz ve bu zamana kadar hiç takdir edilmemiş olduklarını düşünüyorum😒
Hım anlayabilir ha haa bilmiyorum sende anlat onlarca
Narsistik kişilik bozukluğu olabileceğini düşünürüm
Görüşmemeye çalışıyorum kendileriyle 😃
Özgüveninin eksik olduğunu
Ben dinlemem konuşmayı bitiririm
Sinirimi beslerler
Kendini beğenmiş derim
dinlemiyorum ve sıkılıyorum
Onlar hakkında hiç birsey düşünmüyorum.
Öfff çok sıkılıyorum onu dinlerken
Egoist tiptir hemen uzaklaşırım
daha iyi boş ver
Kendine âşık derim başka da bir şey söylemem
5 dk dan sonra dinlemeyi bırakıyorum.
Kendini öne atan ezik derim
Dinlemem ki haklarında bir şey düşüneyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?