Herkesle sürekli konuşan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Sürekli herkese laf atma peşinde olan konuşkan insanlar hakkında ne düşünürsünüz çok itici değiller mi? Ama mesela sessiz olunması gereken yerde de öyle olanlar. Sürekli dikkat çekme çabası içindeler.
İşyerinizde/okulunuzda bu tarz insanlar var mı? Sizce bu insanlar güvenilir mi, yakın arkadaşlık kurabilir misiniz böyle insanlarla ya da karşı cins olsa şans verir misiniz?
dikkat çekme çabasında olan biriyle arkadaş/sevgili olurum
itici bulurum
nötrüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Herkesle sürekli konuşan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla