AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Senin gibi kadınlari biz eglenecek kadınlar kategorisine koyuyoruz. Adam çok akilliymis sana doğru sorular sorarak doğru kişi olmadığını anlamış. Para önemlidir tabiki, ama para odaklı birisi paranın esiri olmaya mahkumdur. Piyasada ki para avcısı kadınlardan hiçbir farkın kalmamış adamın gözünde. Bırak şimdi gecekonduyu, dükkanlarını felan. Önce gözünü doyur sen
Aaa evet, evleneceğin adama hiç ev bark sormadan züğürt de olsa alacaksın sonra sen bakacaksın adama da çocuklarına da değil mi? Eğer adamın da en azından bir evi ve ailesini geçindirecek bir geliri olsun diye düşünürsen hop hemen paragöz olursun sizin tabirinizle. Size sahtekar kadinlar lazım, ikiyüzlü kadinlar lazım
O zaman sana soru ;
Evim var (yazlıkta var), arabam var, işim var ve yüksekte gelirim var. Yani baya zenginim. Neden seninle evleniyim?
Ahlak, temiz bir geçmiş, dürustlük, sadakat, güzellik, maddi denklik. (Denklik demeyelim aslında senden birkac kat zenginim)
Bence asıl bulunmayan özellikler bende. Sende ise eminim hiçbiri yoktur.
İyi de aynı ozelliklere sahip birsuru kadın var. Hatta senden daha ahlaklisi ve temizi de vardır bundan %100 eminim. Zenginliği özellik olarak görüyorsan benimle tanismani tavsiye ediyorum. Seni parayla nasıl lal ediyorum gör bak. Senin düşünce yapinda birisine nikah basılmaz ancak gönül eğlendirilir. Sana gelen adami da tekrar tebrik ediyorum iyi yol vermiş sana akıllı adamın Halide başka oluyor :)
🤣🤣🤣 herkesi ahlaklı zanneden safım benim. Sizi iyi uyutuyorlar. Hadi sana iyi uykular
Valla, başkalarini nasıl gördüğüm önemli değil şu an, seni nasıl gördük onu anlatiyorum zaten:) benden önce adam yüzüne vurmuş açık açık. Paragöz sonrasan görme bir tipsin işte. Sizin gibileri gördükce bizde kanmiyoruz artık uyandık o uykudan 😂
🤣🤣🤣🤣 senin gibilerin zekası ortalik malı olmuş kadınları namus abidesi zannedip evlenmeleri ile sabit. Sonradan herşeyi tesadüfen öğrenip ezikçe kabullenmeniz gibi. Kendini çok akıllı zanneden garibanlar. Şuanda toplumda namus milyonda bir bulunuyor canım. Kadınlar kocalarinı aldatıp gayrimeşru çocuk kakalıyor sizin gibi zekalılara. Aynen bu kafayla devam canım
Yav he he ablacım
Zengin erkek istemek suç değil tercih meseledir. Benim parama bakan kadınları her fırsatta aldatırım.
Biz de bizim güzelliğimize bakanları aldatalım ozaman. O da maddi özellik bu da maddi özellik
Zaten öyle oluyor. Sen aldatmıyor olabilirsin.
İkinizde birbirinizi beğenmemişsiniz işte kasma bu kadar. Adam da seni beğenmemiş beğense seni daha çok tanımak isterdi söylediklerine takılmazdı bu kadar 😘
Gereksiz bir kişilik olduğun ilk çıkarımın ve sorundan belli. Sonrasını okumadım gerek bile duymadım. Karşıdan beklediğin şeyi sen yapmış olacaksın. Sen yapmadıysan kimseden ev araba bekleyemezsin. Boşanınca da çatır çatır eve ortak olup üstüne nafaka bağlayıp, o evi nafakayi yeni sevgilinizle yemeyi biliyorsunuz
Okusaydın benim de evimin olduğunu görürdün
Zengin Bir Erkek İsteyen Kadınlar Genelde Bekaretinden Olup Bir Kenarda Sürünmeye Mahkum Kalıyor, Kendimden Ve Çevremden Dolayı Biliyorum :D
Sen ve ailen òyle musiniz?
Ailemi Bilmem de Ben Öyleyim.
Kimin çocuğusun belli mi
İyide tanıştırılma amacınız belli adam zaten bunları göze alarak gelmiş sen neden bu kadar kendini üstün gördün ki? kimse şu an olduğu duruma güvenmesin bence ya 🤷♀️
Birini tanımadan sanki yatırım aracı gözüyle bakarsan kimseyle evlenemezsin ki. Antipatik gelirsin tabi. Kimse böyle bişeyi kabul etmez. Karşındaki sana vereceği varsa da vermez bir düşün? Sen bile gizlemişsin birikimlerini. Saçma bence sen evlenme bekar takıl. Kimseye de aşık olup sevebileceğini sanmıyorum. Çocuk doğursan nolucak onlar da duygusuz maddiyatçı bireyler olur. Kalsın.
Evi var mı diye sormak yatirim aracı olarak görmek mi? Sen sorma canım. Hiç maddiyat sorma sonra sen bakarsın adama da çocuklarına da
O da sana sormuş niye gizledin? Kendi rahatsız olduğun şeyi başkasına yapıyorsun. Zengin diye evlenirsin tepetaklak olursun. Yaklaşımın yanlış. Malına göre mi sevicen? Çocuk doğurma sevemiceksen zengin diye mi çocuğunu doğurucan. Çok sağlıksızsın kusura bakma hastalıklı bu düşünceler.
Okuduğunu mu anlamıyorsun yoksa işine geleni mi görmezden geliyorsun 😄 ben sadece evi var mı diye sordum. O ise neyin var buyur say dedi. Ben ona maaş sormadım o bana ilk buluşmada maaşini verecekmisin diye sordu. Ve sizler ikiyüzlüce olayı kivırıyorsunuz. Evlenirken maddi gücüne bakmıycaksan asgarı ücretli adamı al, alır mısın? Yalan söyleme ama dua yerine geçer bak 😂
Sen beni boş ver benim kriterlerimi sana ağır gelir. Amacım seni gömmek de değil objektif bakıyorum. Evi var mı diye sorman değil sonraki yazdıkların kendini ele veriyor mevzu sadece ev değil. Şöyle söyliyim anlaman için. Sevmeyeceğin adamın mal varlığını sorgulama? Şimdi anladın mı mesela? İlk kriterin malsa zaten asla öyle birini bulamazsın mutlu da olamazsın diyorum ben. Sen dikkat et de önem verdiğin şey imtihanın olmasın..
Kivırma canım bir soru sordum cevap ver. Asgari ücretli adamla evlenir misin evlenmez misin? Bunun cevabını ver kivirmadan
hayır değil ama çok maddiyatçı bir yaklaşım... adam zengin olsun ama mesela ilgisiz şefersiz aldatsın alkol olsun uyarmı mesela
her şey para değil
Daha once ondan cok daha zenginini gece hayatı var diye red ettim
tamam işte zengilinlik işi çözmüyor işte
Ben sadece şuna dikkat ettim. Bu yaşına gelmiş ev alamamışsa ve geliri benden düşükse ne diye görüşeyim? Görüştün hoşlandın ya sonra? Bir kira İstanbul'da 30 binden aşağı değil. Benim evimde oturacaksak benim maaşımı yiyeceksek niye evleniyorum? Sence ben miyim hatalı? Davul bile dengi dengine. Benim parama alışan erkek istemiyorum ve baştan önlemimi alıp eleme yapıyorum. Suçlu ben oldum
Kimse sormadı anlın secdeye kaç sefer vardı diye. para para para. allah gözünüzü doyursun
Ilk onu Sormadığımı nereden biliyorsun?
Sizin için demedim yanlış anlamayın geneli böyle insanımızın. napalyon bile bukadar para dememiştir.😁
Senin evin var mı? Varsa senin evde otururdunuz
Ciddi olamazsin
Niçün. Ben 40 yaşında da evlensem bir erkeğe evi olması kriteri koyamam. Kadın ne veriyor erkeğe de bütün mal mülk varlık erkekten isteniyor anlamış değilim. Genel olarak düşünce erkek kızı almak için ailesi bir sürü masraf yapiyor. Ondan sonra kız soluğu sürekli kendi annesinin evinde alıyor. Yetmezmiş erkeğin ailesine saygı duymayıp uzak duruyor. Koca eve getirsin yesin icsin yatsın. Asıl kaybı erkeğin ailesi yaşıyor
Harun abi iyi misin sen? 😂 kadın aile kurdugunda evine, kocasina ve çocuklarına bakıyor. Hamile kalıp çocuklarını doğurdugunda yilllarca iş hayatindan uzak kalıyor ve eğer işler yolunda gitmezse boşanırsa ikinci kere düzgün evlilik yapması neredeyse imkansiz. Kadın evlenerek çok büyük emek ve riske giriyor. Çocuklarınla ortada kalman an meselesi oluyor. Sen nasıl kendi maaşına bakan bir aile kurabilirsin? Kocana çocuklarina maddi manevi nasıl bakabilirsin. Boş boş konuşmaya bayılıyorsunuz
Poh boş konuşuyorum doğrular bunlar. Gözlemlediğim de bunlar. Sen evlenmezsen başkasını bulurlar sonuçta sen de pırlanta değilsin.
Kendine bu kadar değer veriyor olabilirsin. Sen nefes alsin yeter modundaysan bu senin tercihin. Belki de çirkinsindir
Haha🤣 kendime değer verdiğim için bir erkeğin mal varlığı var diye asalak gibi yapışmaya çalışmıyorum senin gibi. Senin değerini erkeğin sahip oldukları belirliyorsa sen bir malsin
Sen bir hic olduğun için sadece nefes alsin istiyorsun çünkü senin bir statün yok
Sen benim sahip olduklarımin ve olacaklarimin yanından bile geçemezsin. Sen bir erkek üstünden geçinmeye çalışan bir sürüngensin. Git kaça satiyorsan sat kendini yallah
Harun abi sakin ol, peruğunu çıkar bi hava al 🤣🤣🤣
Vallah tam bana göre hatunsun ama yaşın büyük olmasaydı cidden tanışmak isterdim benim de evim var çok şükür senin gibi bir kızı bırakmazdım vallah
Mevzu zengin ya da fakir olma değil aslında seni anlıyorum söylediklerin çok mantıklı. Denklik önemli bencede 🌷
kimse fakir koca aramıyor ama zengin aramak ayrı zaten bu yaşa armutun sapı diye geliyorsunuz. sizi eleştirince yok fakir yok gecekondu. size orada yaşayın diyen yok ama siz en fazlasını arıyorsunuz. kendinizde olmayanı erkekte arıyorsunuz
Kendimde olmayanı istemedim
çokmu zenginsin
Istediğim standartları kendim sağlayacak kadar
Bulursun kırk yaşında
Senin gibi üstten bakan kibir abidesi biriyle evlenmek istememekle doğru kararı almış adam. Bende olsam öyle yapardım
Çok saçmalamışsın aw niye adama doğrusunu söylemiyosun ki seni para avcısı zannetmekte haklı tabii adam
Hayır suç değil
Aksine madalya🥉takılacak bir durum
Ben kesinlikle ZENGİN biri ile evlenirdim ❤️...
Ama hoş ve gülümseyen biri ile..🔥
Evet mantıksız ama bir yandan da sana karşı kısmen haklı. Artık herkes kendi seviyesinde birisiyle olmak istiyor bu çok doğal.
Gereksiz ketumluk yapmışsın onun dışında haklısın evet.
Saysaydım bu sefer de param için yapışırdı. Tavrinı değiştirse de ben güvenenezdim. Para için u dönüs yaptı diye düşünürdüm
Bence de. Okudum yazdıklarını da.. Bunları kim yazdıysa iğrenç bir mentalite gerçekten.. Evlerden ırak
Sen cüzdana bakarsan oda senin kasana bakar. Olması gerekende budur zaten. Kisasa kisas. 😃
Kasaya bakmayan erkek var mı? 😂
Adama sordum niye evlenmedin bugüne kadar diye, çok düzgün kızlar vardı ama güzel değillerdi dedi
Öyle dicek tabi 😃 etinden sütünden faydalanacagim birini mi ariyom dicek. 😃
Sen önce kendi ekonomik özgürlüğünü kazan. Ondan sonra dengin birini bul. 😃
Benim 80 bin maaşim var
Daha ne istiyon o zaman zengin kocayla ne işin var. Bekarlık sultanlıktır. Ye ic gez takil işte. 😃
Toprak doyursun gözünü
😃 😃
30 evin gideri 20 bin gezme tozma. 30 binde kenara kalır daha ne. 😃
Çocuk yuva aile eş? Bunlar paradan önemli
O zaman paraya değil aşka sevgiye bakacan. 😃
Burcun ne senin?
Yengeç, kusura bakma yetersiz adamı başıma bela edemem
Sen çok mu yeterlisin 🤣🤣🤣🤣
Ben erkek olsam gayet yeterli olurdum. Evim var , gayrimenkullerim var. Aylık 80 bin maaşım var. Daha ne olsun? Süperzengin olmaya gerek yok.
Para pul bi yere kadar. İş anlaşması mi bu. 🤣
Bu ön yeterliliktir. Sen kadının çalışmasına gerek olmadan tek başına evine bakabiliyorsan bu yeterliliktir
Ya he he hadi bak işine
Sen bu yaşına geldin kendi paranla aldığın mal varlığın nedir ( :
Ayrıca ev almak borçlanmak erkeğin görevi kadının görevide gezip tozmak mı hajshsu
1 daire aldım 2. yi almak üzereyim. Hem de istanbulun en lüks semtlerinden
Allah Allah bak sen şu işe
Mesleğin nedir
Ayrintı vermek istemiyorum üniversite mezunuyum maaşım 80 bin
Ben sadece şuna dikkat ettim. Bu yaşına gelmiş ev alamamışsa ve geliri benden düşükse ne diye görüşeyim? Görüştün hoşlandın ya sonra? Bir kira İstanbul'da 30 binden aşağı değil. Benim evimde oturacaksak benim maaşımı yiyeceksek niye evleniyorum? Sence ben miyim hatalı? Davul bile dengi dengine. Benim parama alışan erkek istemiyorum ve baştan önlemimi alıp eleme yapıyorum. Suçlu ben oldum
O zaman haklısın tabi yorum yapamam
Sen kendini küçümsetmişsin ablacım. Sohbet esnasında sicip sıvamışsın.
Niye ki
Açiklar misin?
Siz çoğu kız/kadın adama değil
adamın parasına aşık olursunuz
Çevremde gördüğüm için diyorum
Adam iflas etti karısı terk etti
Hani nerde varlıkta yoklukta sağlıkda hastalıkda
Hepsi yalan m*k
Bayanların %80 paraya aşık olur
Adam çok istiyorsa kendi bulduğuyla evlensin görücü usulü böyle daha çok mantığa dayalı
Zengin birisi istemek suç değil farz oldu bu dönemde bence. İstersen yatırımın bile olmasın karşındaki insanın varlıklı olmasını beklemek herkesin kendi kişisel tercihi kimseyi ilgilendirmez bacım.
Sonuna kadar haklısın, bu erkeklere bir dk artırdığına değmez aslında
A*ım olsa bende zengin birisiyle evlenmek isterdim neden kadın değilim lan
Adam haklı doğrusunu yapmış helal olsun ben olsam bende aynısını yapardım
Fakirler ölsün o zaman ablacım senin dediğine göre...
Suç, haksızsın tek kelimeyle batırmışsın kendi ağzınla.
Sen kendi içinde birşeyler yaşamış olabilirsin ama adam bunu nerden bilsin
Bence herkes layığıyla evlenmeli. Zengin zengin ile fakir fakir ile
Ne alaka herseyi secmek bizim elimizdemi fakir bir ailede doğdun diye bu zengin biriyle evlenmeyecegin veya zengin birinin senle evlenmeyecegi anlaminami geliyor. İki gönül birbirini sevdikten sonra zengin veya fakir olduğunun ne önemi var
@silentfly o iki gönül birbirini sevmiyor. Kadın erkeğin parasını seviyor oluyor. Şahsen ben sizinle evlenmezdim bu okuduklarımdan sonra
zengin olmak güzel bişe ama para mutluluk getirmiyor. kesindir, yayabilirsiniz
Lise talebeleri gibi bir birinize laf atıp durmuşsunuz hiç hoş olmamış.
Tabiki değil neden suç olsunki. para her kapıyı açar
Hayır ama Mutu nederece olabilirsin sevmek sevilmekte onemli
Onlar güzel birini ararken suç olmuyor mu 😒
Aynen öyle
Onlara her şey hak her şey serbest
Boş ver salla gitsin istediğini yap
Haklısın da sende abartmışsın. Adam seni tabi paragöz olarak görür
Neyi abartmişim? Örnek ver
Hep söylerim... Evlilik bu zamana uygun bir kurum değil. Bu da tipik bir örneği
Erkeklerde evlenmeyiversin zorlayan kim şeylerine sahip çıkıp kimseye taciz gibi zarar veren eylemlerde bulunmayacaklarsa kendilerine güveniyorlarsa evlenmesinler
Verdiğin cevap ila konunun ne alakası var? Boş laf konuşmuşsun.
Evlilik bu zamana uygun bir kurum değilse size göre evlenmesin o zaman kimse. Zorunlu değil yani
Sorun varlıklı biriyle evlenmek isteyip istememen değil ama çok dik konusma yapmıssın üslup meselesi noktalamış
İşinize geldimmi erkek kadın bir gelmedimmi bir degil ne güzel dünya sen direk evi var mı diye sorarken para göz olmussun zaten ilk insanlıga bakmadan direk paraya bakmıssın bu adam issiz bile kalsa bize bakabılırmı degilde şimdi olana bakmıssın
Ahlakını sormadığımı ne biliyorsun?
İlk evi var diye baktıgına göre o senin için önemli degil bence yani ev olur arabs olur bişey olur hepsını birden kaybedilir asıl merhameti var mı sevgisi saygısı var mı onlar önemli
Onlara bakmadığımı nereden çıkardın?
Anlatısından
Bana zaten ahlakını olağanüstü anlatmasalardı görüşmezdim çünkü olumsuz yanları da vardı
Herlesın olumşu yanı olumsuz yanı var kimse kusursuz degıl milletin anlatmasına bakmayacan
Zaten kendim tanımak için görüştüm
En basında evin var mı araban var mı diye sorulan ilişki insanı uzaklastorır yani sen öyle sorunca oda biraz ciddiye almamıs bence
hayır tercih meselesi, sen bunu istiyorsan kime ne?
Bence sen haklısın olması gerekeni söylemişsin boş ver asla aziyla yetinme
Bir erkek onun parasından etkilenmeni ve bu sebeple evlenmeni sorun etmiyorsa bence sorunludur. Temel kriterin para ise sen de sorunlusun demektir. Neyse ki sizin gibilerden uzak bir dünyadayım.
Temel kriter evini geçindirebilecek bir erkek olmaktır. Bu gayet normal. Onun karakteri tanışma aşamasında anlaşılır. Ama ev geçindiremeyecek adamı niye tanisin bir kadin? Gerek var mı?
Dediğim gibi ben sizin gibi kişilere bakıp hayatımın kıymetini anlıyorum sadece. İbret vesikasından öte bir mananız yok. Teşekkürler
Değil canım fakiri istememen kadar doğal bişey yok bence çünkü o hayatı sen yasicaksin paralı birini istemek senin doğal hakkın zaten parasız erkek aklsz erkek demektr bana göre
Önemli olan karakterli biriyle evlenmek insan zengin yakışıklı güzel olabilir ama karakter olmayınca sonu hüsran oluyor
Evini geçindiremeyen ama sadece karakterli biriyle evlenir misin?
Karakterli adam evini de gecindirir merak etme
Kirayı ödeyemediğinde napacaksın?
Yazdıklarımı tekrar oku istersen
Karakterli ama az kazanıyor napacaksın?
Adam da haklı onu söylemedim bunu söylemedim adam nerden bilsin böyle düşünmekte haklı.
Para önemli de bu muhabbette adam haklı, sen kaşınmışsın 😀
Sizin ilk görüşme muhasebe bürosuna dönmüş.. 2 adet olgunlaşma evresini tamamlayamayan insan görülüyor şu tabloya bakınca ama senin gibiler hep hak ettiği hayatı yaşar.
80 bin maaşım var hak ettiğimi yaşıyorum emin ol
Parayla bozmuşsun kafayı ya mutlu değilsin bak.. Kafan paraya endeksli yazık ediyon
Paraya endeksli olsaydı senin hayal edemeyecegin kadar zengin adamların evlenme teklifini red etmezdim. Çünkü gece hayatları vardı yabancı sevgilileri vardı bana uymazdı
Kendini iyi pazarlayamıyosun olay orada işte 😉
Hayal edemeyeceğim adamların mezesi olacağın için kabul etmemişsin işte tekliflerini gundi misin ya neyin havası bu
Bende baş hekimin kızını ayarlayacaktım evim arabam her şeyim hazırdı ama canım istemedi nabeer? Kız da beni beğenmişti bi sen misin zengin insan bulabilme kabiliyetine sahip kişi
Ne saçmalık 😂 mal değilim pazarlayayım. O adamlar beni tanıyordu ve platonik aşıklardı. Adam kadın experi olmuş şıp diye notunu veriyordu ve bana evlenme teklif etmişti. Manken gibi eski sevgililerine evlenme teklif etmemiş hiç. Gördüğün gibi kendimi pazarlamama gerek yok.
Bende 60.000₺ alıyorum zorlarsam kendimi 120.000₺ e kadsr kazanırım ne olmuş yani ne yok şöyle uçuyorum böyle uçuyorum nesin sen kendine dev aynasında değil boy aynadında bi bak
İşte armut olduğun için bi şeyleri saklamışsın yok erkek dediğim şöyle böyle melankoliğe bağlamışsın adam da bakmış bu kafadan kontak uzaklaşmış iyi de yapmış
Ben aileden kalan malı mülkü hesaba katmadım. Istifa etsem de hayat standardım değişmez. Kimseye muhtaç değilim ama kocam olacak adamın da bir evi olsun bi zahmet
İyi baba, kafalar pırıl pırıl, hayırlı olsun alıcısına mutluluklar dilerim 😊
Sen çakallık peşindesin niyetin evlilik değil, zengin birini kafalayayim sonrasında malına çökerim diye düşünmüşsün ama allah yardım etmiş ki adam senin gibi yamyamdan kurtulmuş
Ne çakallığı bee şizofrenmisiniz? Adamın evlenmeden önceki malları kişisel maldır boşansa da kimse alamaz. Benim de malım mülküm var. Miras davasından sonra benim malım onu kaça katlar kim bilir. 3 kuruşunuzu gözünüzde çok büyütmeyin. Herkes sağlam bir yuva kurup bakabilecek adamdan çocuklarını yapmak ister. Bakamıycaksa niye ondan çocuk doğurayim
Hayır neden suç olsun sadece bazı insanlar bunu pek hoş karşılamıyor ama bir insanı parası için sevmek de çok saçma bir şey amacı kötüye kullanmaktır, aşk değilse amacın neden seviyorsun ki
Mantık evliliği yapmak istiyodur belki
Ailesinin geçimini üstlenebilecek birini sevmek için tanıyabilirim. Geçindiremeyecek adamı niye taniyayım? Gerek var mı?
Mantık evliliği yapmak istiyorsa o zaman evi arabası parası olan biriyle konuşmalı evlenmeli
Sen bunları beklerken son derece adamın da beklentisi olması çok normal ama keşke dürüst olsaydın. Dışardan gözle kendini pazarlık yapar gibi olmuşsun.
Ne pazarliği yahu, evleneceğin adamin evinin olmasını beklemek kendini satmak mı?
Değil ama bunları ilk buluşmada sorgu gibi yaparsan öyle görünür. Bunları biraz taktiksel öğrenebilirsin
Kaçincı buluşmada ev soruyorsunuz? O kadar vaktiniz var mı?
Herşeyi erkekten beklemek suç. Kötü zamanımda benim de yanımda olmak istemez kadınlar.. Peki ben neden iyi zamanımda beni beğenip isteyenle evleneyim?
Valla ben kocası batınca yillarca kocasinin borçlarını ödeyen kadınlar tanıyorum ama onlar da eskiden kocası tarafından el üstünde tutulmuştu. Yani her şey karşılıklı. Sevgi vermeden sevgi göremezsin
O çok başka bir şey. İşin içine vefa da giriyor.
Canım düşüncen doğru ama üslubun sert evi olmazsa evlenmem demek yerine evlenmeyi tercih etmem ama kisiligini tanımadan net karar vermem desen daha doğru olurdu bence
yoo kadın olsaydım bende öyle isterdim boşuna dememişler dünya kadar malın olacagına fındık kadar …. ın olsun diye 😏
Senin karakterinde karim olsa her gun onu baska kadinlarla aldatirdim ve zerre utanmazdim. Butun yuku erkegin ustune atan bir kisisin.
Ne iğrenç bir mahlukat millet sana az bile söylemiş Tam bir Para avcısı Eski K***R 🤣🤣 bu yaşta evde kalmış geliyor zırlıyor burada 🤣🤣
Ablam istersen dünya güzeli ol bu üslupla zor
Parası olmayan adamı alıp ben mi bakayim? Gerçekler niye size ağır geliyor. Tatlı yalanları seviyorsunuz
Ablacım tavrın itici
Hangi tavrım itici
Talepkar bulunmaz biri gibi konuşman
Evi olsun istemek talepkarlık mı? Bulunmaz biri gibi mi konuşmuşum 😂
Evet çok güzelmişsin bla bla
Hee evet siz çirkinlere bakıyorsunuz yaa iç güzelliği değil mi?
İçine dışına kafasına bakıyoruz ne bu öfke
Ikiyüzlülüğünüz ve bunu görmüyoruz sanmanız sinir bozucu. Sizler kadinın tipine malına mesleğine etiketine bakarken iyi, biz bakinca abooooowww
He. he
Zaten adam senin bekledigin tip degil. onun tercihide degilsin. adam seni tercih etmediyse sucu ne. senin gibilerle Allah kimseyi karsilastirmasin.
sacma sapan cevaplar verecegine yorum yazma yaw. ne alakaymis oku lan oku.
Adam beni fakir sandı ama kesin ondan daha varlıklıyım. Karakter olarak da ona bin basarim
sen adam senin mal varligina konmaktan rahatsiz olup, onun kine konmayi kendine hak gordugunu gostermissin. adam kacmasinda ne yapsin. burada bana gore karaktersiz olan sen ve senin gibiler. Allah herkese hak ettigini verir. O adam muhtac kalirsan bunu bir tarafina yaz.
Ben sadece şuna dikkat ettim. Bu yaşına gelmiş ev alamamışsa ve geliri benden düşükse ne diye görüşeyim? Görüştün hoşlandın ya sonra? Bir kira İstanbul'da 30 binden aşağı değil. Benim evimde oturacaksak benim maaşımı yiyeceksek niye evleniyorum? Sence ben miyim hatalı? Davul bile dengi dengine. Benim parama alışan erkek istemiyorum ve baştan önlemimi alıp eleme yapıyorum. Suçlu ben oldum
Tamam istedigin gibi birini bul. Gule gule ye malvarligini.
Çok mantıklı bir şey suç değil