AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Arkadaşın şansı varmış ki başlamadan kurtulmuş senden
Bir kadın beni parama göre yargılıyorsa bende onu yatakdaki perfonmansına göre yargılarım.
O zaman escort bul evlen
Önemli olan eğitimli ve iyi bir insan olması ve en az asgari kazanması paranın bir önemi yok
İletişimde her iki tarafta acemice davranmış.
İletişimi kesmeniz isabet olmuş.
Sen ne anlatıyon be abla, gözünü seveyim be abi..
ama sen olmadığın bir kişi gibi davranmışsın
Malımı paramı sayıp yapışmasını mı sağlasaydım?
Bedeninin ederi varmış demek ki
Ne saçmalıyorsun?
Abla 36-45 yaşına gelmişsin zengin koca mı istiyorsun?
Nefes alsın yeter deme yaşına gelmişsin.
Sen kendi yaşına bak 🤣
Ben 70 yaşında bile olsam baba olabilirim ama sen doğum yapıp çocuk emzirip büyütebilir misin? 😅🤣😂🤣🤣🤣
Şaka bir yana yaşlandık 😎😎
Seni 70 yaşinda kim alacak acaba? Kendini acunla mı kiyasliyorsun? Allah akıl fikir versin
Doğunun bazı köylerinde başlık parasını verince kızı alıyorsun 👍 herkes senin gibi zengin değil ve bazı kızlar evinde suyu olan koca isterim diyor.
Evet sonra dost tutup adama gayrimeşru çocukları kakalıyorlar 😂 senin köyden geldi cahil gariban dediğin kız seni boynuzluyor. Sonra sevgilisiyle seni ortadan kaldıriŕ mı yoksa ölmeni mi bekler mirasını yemek için, kendi tercihi.
Acun gibi 60 yaşıma gelip 25 lik kız almam. Yaşı daha büyük ve Allah korkusu olan kız çok 👍
Aldatmak isteyen senin yaşında da olsa aldatır. Aldatma yaşla alakalı bir şey değil karakter ile ilgili.
Kivirma , demin 70 yaşında da baba olabilirim diyordun. Ayrıca her kadın evleneceği ve çocuklarına baba olacak adamın maddi durumunu göz önünde bulundurur. Ben evi var mı diye sordum yine en mütevazisi benim. Senin karşına çıkanlar neler bekliycek onu düşün
Söylediğimin arkasındayım 70 yaşında bir erkek baba olabilir. Senin mantıkla hareket edersen ali ağaoglunun yüzlerce evi var o yüzden mi birleşmis milletler gibi harem kurmuş?
O adam evlenmiyor bile metres kiralıyor. Paraya tapan kadınlar çok , evet hiçbiri benim gibi konuşmaz. Ben sadece ailesine bakabilme yeterliliğine bakarım öyle gözüm yüksekte olsa ben de metres olurdum. Çevrem müsait. Ama tarzım değil. Siz ise ayrım yapamıyorsanız o sizin sorununuz
Burada bir sorun varsa metres olmayı kabul eden hemcinslerinin sorunu bu durum 👍 paraya tamah edenin sorunu para sahibi parasını harcıyor.
Safsınız, asıl para avcısı kadınlar paradan hiç bahsetmez. Senin maddi durumunu araştırir, sana ise "sen ol hayatımda başka hiç bir şey istemem" der. Baktı sen zengin degilsin hemen terkeder. Baktı ki para var düğün zamanı ve evlendikten sonra istekleri bitmez. Baktı olmuyor senin maddi durumun kötüleşti, hemen boşanır.
Ben ise o kadar para odaklı yaşamıyorum. Evi olsun dedim malikanesi olsun demiyorum. Benim de var sonucta
😂🤣😅🤣🤣
Neden safım?
Direkt söylemeyen kişileri parayı önemseiyor zannettiğin için. Dürustlük sizde ters tepiyor. Para önemli değil diyen kızların hepsi zengin sevgili ediniyor. Niye?
Öyle zannetmiyorum ki 👍
Ben bir kızın ne dediğine değil ne yaptığına bakarım, parası olmayan ve sürekli para harcayan kızdan da uzak dururum.
Uzak dura dura kimseyle evlenmemişsin yaşlanmıssın. Eminim hayatından doğru kızlar da gecti ama sen kıymet bilmedin
😅🤣😂🤣🤣🤣
Hayır bilemedin. Başka bir tahminin var mı?
Hem parası olmayıp sürekli para harcayan biri sence nasıl bir kızdır ve neden uzak durmayım?
Allah kurtarmış genci
Niye ev geçindirmek erkeğin sorumluluğu dedim diye mi? 😂
Yok sadece mesele o değil hanım efendi sorun karakterde 😌
Karakterimde ne sorun varmış? Ben ondan çok daha zebginleri red ettim sırf gece hayatı var ve çapkın diye
Hanım efendi siz haklısınız 😌
Ben sadece şuna dikkat ettim. Bu yaşına gelmiş ev alamamışsa ve geliri benden düşükse ne diye görüşeyim? Görüştün hoşlandın ya sonra? Bir kira İstanbul'da 30 binden aşağı değil. Benim evimde oturacaksak benim maaşımı yiyeceksek niye evleniyorum? Sence ben miyim hatalı? Davul bile dengi dengine. Benim parama alışan erkek istemiyorum ve baştan önlemimi alıp eleme yapıyorum. Suçlu ben oldum
Hanım efendi bir gün bazı şeyleri anlıyacaksınız ama geç olucak dediğim gibi siz haklısınız şu an sizin tartışması yapamıcam
Boş yapmışssın adam haklı
Senin mantığınla o da bir çok şeyi varken hiçbir şeyim yom diyip seni deneseydi a
Ben ona malıni mülkünü say demedim ki, sadece görüşmeden önce araci kisiye evi var mı diye sordum. Tek bir ev sordum
En doğal hakkınız
Suç değil. Ama paragöz olmak buna denir
Hakkında en güzeli neyse o olsun
Karışık bi konu
Zengin biri ile evlenmek harikaa 😍
Adam gitmekle doğru bir karar vermiş
İşinizie gelince eşitlik dersiniz paraya gelince sus pus olursunuz yapmaya ne güzelmiş bu iş
Biz de artık sizin gibi düşünüyoruz , evi arabası var mı diye bakiyoruz
O yüzden davul bile dengi dengine
Sen yok dersen sana da yok derler
Sonuçta bulabiliyorsa gider başkasını bulur kimse kaybetmez. Bak benim başka kısmetlerim de var onun ise yok. Giderin kadar gider yapacaksın yoksa yalnız kalirsin
Adam zenginmiş niye olmasın istediği kızı alır
Çok kızla görüşmüş güzel olmayanı bu beğenmemiş güzel kizlar da bunu beğenmemiş. O işler sandiğin kadar kolay değil yani. Zengin deyince de herkesi acun sanma
Sen sanki acun buldunda konuşuyon
Ben Acun aramiyorum. Kendi istediğim hayat standardinı kendime sunacak kadar gelirim ve malım var. Kimseye muhtaç değilim. Hayatima ortak olacak , doğacak çocuklarima baba olacak adam da bi zahmet bu standartları sağlayacak. Davul bile dengi dengine
Senin varmış zaten adam niye sağlasın
Adam sağlamayacaksa niye onu koca diye alayım? Ben mi besliycem? Gider sperm bankasından parayla sperm alır çocuk sahibi olursun. Ne gereği var faydasız adamla evlenmrye
Seni beslesin diye mi evleniyorsun , evcil hayvan mısın sen , dediğin hesapta bizim hiçbir kadinla evlenmemiz lazım o zaman
Yahu bir kadın hamile kaldıktan sonra yillarca çalışamıyor. Kocası ona ve çocuklara bakamazsa ne olacak onlar?
Niye çalisamasin çocuğunu doğurup çalışmaya devam eden onca kadın var
Onlar işte mecburiyetten çalışıyor. Süt emen bebeğini ağlata ağlata bırakıp gidiyorsun. Çocuk sen gelene kadar ağlıyor travma geçiriyor. Güvenli bağlanma yaşayamıyor. Kadında üzüluyor psikolojisi bozuluyor hormonal dengesi bozuluyor. Çocuğuyla ilgilenemiyor.
Değer mi? Niye çünkü kocası yeterli para kazanamıyor kadın çalışmak zorunda
Olur mu canım doğum izni diye bisey var , büyük firmalarda çalışan onca kadın var , hepiniz doğurmak zorunda değilsiniz sizden bunu isteyen yok
Doğum izni kaç hafta? Biliyor musun? 8 hafta yani 2 ay. 2 aylik bebeğini bırakman lazım. Ücretsiz izinle birkac yıl çocuklarıma bakayım desen para sıkıntısı olacak. Ve sen bu önemli değil diyorsun
Size illa çocuk yapın diyen yok bakamayacaksınız yapmayın
Çocuk şart mı
Bakacak erkek bulursak yapmayı planliyoruz
Sizden illa çok isteyen yok yapmayın şart mı
Ben de zengin birisiyle evlenmek istiyorum 😂😂
En güzeli kanka. boş ver milleti
Sadece zengin insanlar evlenmeliyiz zaten.
36 45 yazıyor. Bahse girerim çocuklarını sevemeden öleceksin haha
Senin gibi rezil bir karakterim yok çok şükür. Insanlara felaket senaryoları yazıp gülecek kadar. Umarim o dediğini sen yaşarsın
doğduğumda babam 46 yaşındaydı millete sallama boşuna, iki iyi dilek sunamıyorsunuz ya
@kübrl buram buram narsist bir kadın erkeği sadece somurulecek mal gibi görüyor, bu yüzden yalnız kalacak
kendi malı da varmış zaten niye sömürsün ki, evlenince illa birbirlerinin paralarını yiyecekler sonuçta
Müneccim boku mu yedin? 😂 bence sen yalniz kalacaksın
@kübrl parası azalsa zor döneme girse gideceksiniz, bunun nesi samimi?
Ben çevremde kocasının işleri kötu gidiyor diye boşananı görmedim ama karısı yaşlandı diye aldatan boşanan ortada bırakıp giden çok erkek gördüm. Bırakın boş konuşmayı
Onlar para için sevmiyor, sen direkt parası için seviyorsun samimi bir insan değilsin kendini kandırma
Konuyu değiştirmeye çalışma 😂 zavallı bir tavır bu
Ben ne konuyu değiştireceğim, senin gibi çok kadın gördüm. Yok parası bitince gitmem falan diyen, evli olduğu halde başkalarıyla flortlesiyor yatıyor senin gibi kadınlar.
Evet parası için seviyorum demesi beklebenez bir kadının
Haa yani karisı yaşlanınca aldatıp boşayanlar haklı, ama evlenirken maddi olarak dengini isteyen kadın haksiz öyle mi? 😂
Dilerim Allahtan bana biçtiğin son senin sonun olur
Mantık evliliğinden başka bir şey olamaz.
suç felan değil ama kanal 7 filmlerinde hep zengin koca isteyen kadınların sonu kötü oluyor
Kendi ne kadar zengin ki ne bu ego
ne suçu ya bakma sen ezik erkeklere iste
haklısın valla.
Tabiki suç dğl
Haklısın,
Ne sorsa yalan söylüyorsun🤣 olmaz bu iş
suç değil, haklısın.
Bunu nereden kopyaladin
Kopyalamadım ne alaka
Daha önce başkası yazdı
Asıl problemli olan sensin
Neden?
1) YALAN KONUŞUYORSUN.
2) Adam haklı. Önce ev bark sormak nedir? İlla başına bir dert mi gelmesi lazım. İNSAN OLMASI İYİ BİRİ OLMASI en önemli şeydir.
Sen nasıl kendini haklı çıkarıyorsun gerçekten anlamak güç. Elbette evi barkı olması iyi bir şey. Ama öncelik bu olamaz. Şöyle düşün. Evi barkı var. Ama iyi biri değil... Veya böyle düşüncelerin varsa yani tamamen maddiyatçıysan. Ki öyle görünüyor. Bence gerçekten boş ver evlilik falan kolay şeyler değil. Üzülürsün. Öncelikle bir öz eleştiri yap bakayım.
Benim karaktere değil sadece paraya önem verdiğimi nereden çıkardın? Çok daha zengin adamları red ettim ben. Gece hayati var ve çapkın diye
Ben bir yerden çıkarmadım. SEN KENDİN SÖYLEDİN. Neyse maksat firik alış verişi. Zaten bütün yorumlarda eleştiriler senin üzerinden. Bence bir durmalısın bir bakmalısın ya tavıların problemli ya da kendin. Kendini iyi izah da edememiş olabilirsin bilemedim
Sadece görüşmeden önce evi var mı diye sordum. Nasıl oluyor da servet avcısi ilan ediliyorum acaba?
Yok o kadar değil. Servet avcısı fazla ağır. Ama öncelik sıralaman veya ne desem... Bir şeyleri zamanı gelince sorman gerekir. Evi olmasını sorabilirsin problem değil. ama onu öyle hiç bilmeden etmeden sorman olmaz. Bir yüz yüze gel laf arasında sor. Espryle sor ne bilim laf kendine gelir falan. Olaya öyle bak. Sadece doğru zaman da doğru soruyu sormamışsın. Ve üzerine yalanlar söylemişsin problem o. Yoksa beklentin hatalı değil. Böyle buradaki herkes olduğu gibi çocukta seni maddiyatçı olarak görecek gayet doğal.
Ben sadece şuna dikkat ettim. Bu yaşına gelmiş ev alamamışsa ve geliri benden düşükse ne diye görüşeyim? Görüştün hoşlandın ya sonra? Bir kira İstanbul'da 30 binden aşağı değil. Benim evimde oturacaksak benim maaşımı yiyeceksek niye evleniyorum? Sence ben miyim hatalı? Davul bile dengi dengine. Benim parama alışan erkek istemiyorum ve baştan önlemimi alıp eleme yapıyorum. Suçlu ben oldum
İşte bak asıl meseleyi kaçırıyorsun... Sana kimse demiyor dengin olmayanla evlen diye
"Görüştün hoşlandın ya sonra" işte o sonra ki kısımda konuşmalıydın bunu. Eleştiri aldığın yer burası. Öncelik sırlaman hatalı dedim ya. Şöyle sorsaydın, "Yakışıklı iyi hoş biri. Ama evi falan yok" o zaman biz de derdik ki. İylik karın doyurmaz. Kendini sıkma...
Adamla buluşup hoşlanıp da "evin yok maaşın yeterli değil kusura bakma ben senden daha varlikliyim" diye terk etmek daha aşağılık bir hareket bence. Onun özgüvenini bitirirdi. Ben insanları incitmeden yaşamayı tercih eden biriyim
Böyle inciltmedin yani? Sana kim adamın yüzüne bunu söyle diyor ki :D neyse bir yere varamıcaz bu konuşmada
Böyle ben incitmedim, beklentilerimi gösterdim. Yani ona kışı gösterdim sabır gösterseydi yazı bulurdu. Ama o zu-i zanda bulundu yani kötü düşünmeyi tercih etti.
Ya bir şey merak ettim. Yaş kaç?
Sana ne?
Ayyy valla senle uğraşılmaz. Nezaketsizlik, yersiz kendini beğenmişlik. Diyalog bilmez. Doğruyu yanlışı bile ayırt edecek akıl yok. Ne halin varsa gör ya. İyi adam kurtulmuş sevindim onun adına.
Güzelsen bulursun
Bence siz ikiniz evlenmeyin
İstemek niye suç olsun yani :D
Değil bence
Yo değil sonuçta sadece istiyorsun
Suç herkes zengin doğmuyor
Ne satıyorsun ki önceliğin para?
Maddi yeterliliği olmayan adamla evlenip çocuklarını doğurmak ve çocuklarına ve evine bakıp işten uzak kalıp muhtaç kalmak mantıklı mı?
Bu mantıkla gidersek o kadar parası olan bir adamın da tek kadınla yetinip parasının sefasını sürmeyeceğini düşünebilir miyiz?
Evi geçindirmekten bahsediyorum sen Acun olmaktan bahsediyorsun. Bu kadar mı yetersizsiniz?
Bizi parayla ölçenler kadar yetersiz olamadık daha.
Hak bence
haksızsın
Değil
Evet suç
Değ il
Hayır değil
Değil
Benimle evlensene
Aradığın zengin burada 😂
Peki sen bu yaşına gelip ev aldın mı?
Evet 2. yi almak üzereyim
Güzel hikaye 😃
Gerçej
Tabi canıım
Değil
Sen de mi zengin istiyorsun
Ben varlık görmüş bir ailenin kızıyım Cook zengin olsun falan demiyorum ama imkanları iyi olsun
Hımmm
Orrspuuu
Niye hakaret ediyorsun? Madem öyle sen evlen fakir erkek ile
Mantıklı
Gönlü zengin olsun
Yok niye suç olsunki