Kızlar bu kız ne yapmaya çalıştı?

okulda bir kız vardı ona karşı olan hislerimi söyledim ama cevap vermedi englledi engelli geri kaldırd, ve çok dengesiz hareketler etti bende naz ediyor diye tahmin ettim onun için çok caba sarf ettim onu okulda görmek için çok caba sırf ettim o sıcak havada sırf onu görmek için okula gitti okuda kız yanımdan geçince arkadaşı gülüyordu ona yazdıkdan sonra okula çok bakımlı gelmeye başladı sonra bende bu işin olacağını sadece kızın tererdüt olduğunu düşündüm okul bitti ona çok kibar ve nazik bir mesaj yazdım beni engelledi bir cevap bile yazmadı zaten gün boyu evdeyım birde kız böyle yapınca yıkıldım kızın yaptıgı çok zoruma gitti şimdi onun peşindem gittiğime okadar pişman oldum ki ben onun için o kadar caba sarf ettim o bir cevap bile çok gördü, zaten evdeyim sıkıntıdan patlıyacagım birde böyke oldu, sadece ders verdim kendimi eve geldiğimden beri sadece ders çalışıyor kitap okuyorum kızı unutamıyorum tavsiye verin
Kızlar bu kız ne yapmaya çalıştı?
Cevapla