okulda bir kız vardı ona karşı olan hislerimi söyledim ama cevap vermedi englledi engelli geri kaldırd, ve çok dengesiz hareketler etti bende naz ediyor diye tahmin ettim onun için çok caba sarf ettim onu okulda görmek için çok caba sırf ettim o sıcak havada sırf onu görmek için okula gitti okuda kız yanımdan geçince arkadaşı gülüyordu ona yazdıkdan sonra okula çok bakımlı gelmeye başladı sonra bende bu işin olacağını sadece kızın tererdüt olduğunu düşündüm okul bitti ona çok kibar ve nazik bir mesaj yazdım beni engelledi bir cevap bile yazmadı zaten gün boyu evdeyım birde kız böyle yapınca yıkıldım kızın yaptıgı çok zoruma gitti şimdi onun peşindem gittiğime okadar pişman oldum ki ben onun için o kadar caba sarf ettim o bir cevap bile çok gördü, zaten evdeyim sıkıntıdan patlıyacagım birde böyke oldu, sadece ders verdim kendimi eve geldiğimden beri sadece ders çalışıyor kitap okuyorum kızı unutamıyorum tavsiye verin
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İlgin hoşuna gitmiş canım ama kız o muhtemelen engeli bir daha kaldırır hiç oralı olma cevap yazma bak bu sefer o senin peşinden koşar bu kızlar bazen çok değişikler kendine başka aday bul
Evdeyim gün boyu dışarı çıkmıyorum birde bu olunca iyiler canım sıkıldı unut diyorum kendime olmuyor1, 5 ay oldu engelli çok kibar ve nazik mesaj yazdım amacının onu rahatsız etmek olmadığını söyledim unutmak dışında bir caresi yok mu tavsiye ver
Başka aday bulacaksın bu kız değil bu kızın seni istememesi ya da engel atması seni üzen takılma bu duruma o durumu herkes yaşıyor normal bir şey sadece senin kız pardon ama öküz müş
Peki sen neden engelli geri kaldırır dedin neden engelli kaldırır?
Başıma benzeri gelmişti ama senin ki gibi uzun sürmemişti engel olayı sen önüne bak onun etkisinde olduğunu ona ve çevresine belli etme kızın g*tü kalkmasın
Arkadaşi yanımdan geçeiyor kız arkadaşı gülüyor ben tanımıyorum
Sen buna takılıp kalma
Yaş kaç
22 benim olay uzun bu kısa hali
zoruna gidiyor insanın çok çaba sarf ettim onunda gönlü var gibiydi
Hani cevap yazıp istemiyorum dese zaten yazmam ama engellemesi moralimi bozdu
Bir cevap vermek bu kadar zormuydu ilk yazdığın zaman istemiyorum dese zaten yazmazdım
İlk engeli kaldırdığında niye tekrar yazdın ki sen niye engel attın diye hesap sorsaydın keşke
Öyle desen olmaz
Hayırlısı olsun başkasını düşünmüyorum, hem kıza harcadığım zamana hem kızın gittiğine yanıyorum insanlar unut diyor öyle kolay mı
Bu şekilden daha iyi olur su
Kız sana hiç bir şey yazdımı
Merhaba falan yani
Yok ne zaman ona yazsam sürekli profik değiştirip güzel resimlerini koydu okulun son günü yolda karşılaştık bana uzun uzun baktı arkdaşı güldü ve ona yazdıkdan sonra okula çok bakımlı gelemeye başladi bakımlı değildi normalde kendi halindeydi
Demek istediğim ilanı aşk etmeden önce onunla konuşmaya çalışsaydın daha iyi olurdu mesajlarda soğuksa ileri gitmezdin
Zaten ilk mesaj attığımda sana bir şey söylemek istiyorum dedim okuldaki bakışlarımdan sürekli yanına gitmemden anladı zaten ondan direk engelledi sonra engelli geri kaldırdı ama yazmadım 11 ay sonra yazdım, engelledi bende İstagram sildim uzun bir süre girmedim bir gün yolda karşılaştık heycanladı kız arkdaşlarıyla hemen yolun karşısına geçti güldü bazen okulda bana bakardı ben bakınca kafasını çevirirdi bende naz yapıyor ve arkadaşlarından çekiniyor sandım okul bitti çok kibar ve nazik bir mesaj attım beni engelledi 1,5 aydır engelli
Sen hep adım atmışsın ama yanlışın bu bak arım attın mı ondan adım atmasını beklemelisin ufak bir adım bile atmıyorsa sıkıntı var deyip bırakmalısın
Yani senin gönderini hikayene bir beğeni atması bile bir adımdır bu bile yoksa kusura bakma uzaklaş ortamdan sana bakıp gülmeleri falan o işin hikaye kısmı sonuçta ilgi kızların hoşuna gidiyor
Normal kız olsa zaten umrunda bile olmaz sevdiğin için çabalıyor insan o bana karşı net olsaydı istemiyorum deseydi veya engelli iki kez kaldırmasaydı hepsini geçtim bir cevap ya bir cevap o kadar zor mu
Bu seviyor istiyor demek değil
Bu sefer kalkarsa yazma zaten artık akıllı ol hiç bir şey olmamış gibi davran ama
Davranma
Bir yandan da isteğim kalmadı üzldüğüm giden zamanım sırf onu görmek için o sıcakda okula giderdim hepsi boşmuş
Sen birisni engellesen engelli geri kaldırırmısın hayır sebeb ne olursa olsun bu karşı taraf yanlış anlar
Boşa giden bir şey yok bunlar tecrübe bende bir kıza süpriz yapayım diye 900km gittim sadece bir kahve içtim 1500km yolu uzata uzata geri geldim 4gün sonra doğum günüydü 4gün sonra yazdım beni çok üzdün böyle yapma bak bugün doğum günüm dedim iyi bir şey söyle bari dedim ne diyeyim doğum günün kutlu olsun dedi ben ona çok değer verdim ama kısmet değilmiş şimdi o bana yazdı ben soğuk tutuyorum kendimi değmiyor hiç bir şey bunu iyi anla
Aynen saol teşekkür ettim iyi günler
Olabilir ama sen hesap sorman lazımdı niye engel attın niye engel kaldırdın diye bu çok doğal sorular
Bilmiyorum hesap sormak gibi olur diye
Sor senin ki de can değil mi engel atmak bu arada çok ergence bir hareket ama neyse yani bu şimdi neydi desen biraz daha rahat davran bunlarda insan melek falan değil 😅😅😅
Yani ne diyecek engel atmanı sorguluyor bu çocuktan olmaz mı diyecek😅😅
Abi ben diyorum ki baştan bana istemiyorum dese zaten yazmam bu davranışları beni düşündürdü acba olacakda caba mı gerek dedim hani dizilerde filan olurya kız istemez yokda demez sonra sevgili olurlarya o şekil düşündüm bir yandan seviyorsun çaba sevgin için olmazsa ine olmaz dedim
Bak sen beni yanlış anlıyorsun ben niye çaba gösteriyorsun demiyorum ki ben kızın ağzından bazı şeyleri çıkarması için ya da kızın amacını öğrenmek için soru sorman kadar doğal bir şey yok yani direk ilanı aşktan ziyade sadece engeli kaldırdığında bir tane soru işareti gönderseydin bile bu kadar üzülmezdin
Ya ben seni anlıyorum ben ne desem boş o an insanın gözü kör oluyor ama doğru davranış bu bilgin olsun ben bunu öğrendim
Mesajımı kabul etmedi cevap yazım sen mesaj attıyorsun onun kabul etmesi gerek
yoksa mesaj atamazsın
Anlamadım
Ben ilk yazdım kız engelledi sonra engelli geri kaldırdı ilk yazdığımda ona sana bir şey söylemek istiyorum yazdım okul yarı yıl tatilindeydi beni engelledi instagram o zaman attığım mesajı iptal edip geri göndere biliyordu sonra ben onu sevdiğimi söyleyen bir mesaj attım 1 ay sonra o mesajda cevap vermedi onuda sildim ki birdaha mesaj ata bileyim sonra 11 ay hiç kıza ne yazdım ne mesaj attım 11 ay sonra yazdım ve istek attım istek atmammın nedeni mesajı gördüğünden emin olmak beni engelledi ve instagram güncellme gelmiş attığın mesajı iptal edemiyorsun o onay verip kabul etmesi gerek uzun bir süre yazmadım 4 ay instagram girmedim girdiğimde bir baktım engelli kaldırmış şok oldum ama ne zaman kaldırdığını bilmiyorum okul kapıyken mi açıkken mi bilmiyorum çünkü uzun süredir instagram girmiyordum en son yazdım yeni hesaptan istek filanda atmadım beni engelledi
Sen yapılacak herşeyi yapmışsın artık sal onu bir daha adım atma onuda görürsen gül geç belli etme kafana taktığını sana tavsiyem budur
Öyle insan giden emeğine zamanına acıyor
Öyle ama boş ver senden değerli bir şey yok
Bir yandanada rezil olmuş gibi hissediyor insan ben bu durma düşecek insanmıydı diyor kızın gözünde de ezik gibi kaldık diyorum öyle saol teşekkür ederim
Hiç onları düşünme sen efendi efendi isteklerini derdini yazmışsın kız mal çıkmış onuda konuşmadan bilmen mümkün değildi öğrenmiş oldun
Ben normalde instagram kullanan bir insan değilim kıza yazmak için açmıştım instagram yüklediğimde sürekli kız engelli kaldırdı mı kızın yanında ki arakdaşlara bakıyorum ve ne ders çalışamıyorum instagram siliyim diyorum arkadaşlarım var ne yapacagımı bilmiyorum
Sende onu engelle defteri kap gitsin
Kapa
Öylede bende çocuk gibi yapmak istemiyorum boş ver diyorum ama instagram kullanmak istemiyorum ama arakdaşlarım var kalsın girmeyim diyyorum olmuyor
Ne diyebilirim ki farzı misal engeli kaldırdı diyelim ne yapacaksın
Yazmam hocam
Senin başına böyle bir şey gelse ne yapardın ilk anadan beri
Eee o zaman beklemenin anlamı yok insan bazen düşünemiyor bazen kilitleniyor bende senin gibi oldum bak cevabı ortada yazmayacağım dediğin kişinin engeli kaldırmasını niye bekliyorsun önüne bak hayatına bak biliyorum demesi kolay yapması zor ama kendini bunu yapmaya zorla bırak seni bu kadar üzen için hayatını heder etmeye zamanını dahada harcamaya değer mi
Eskiden olsa muhtemelen senin yaptığına benzer şeyler yapardım
Şimdi sorardım yani ne oldu bir an engel yedik hakaret falan mı ettim farkında olmadan
Onu konuşturmaya çalışırdım yani baktım gönlü yok bırakırdım
Anladım hocam çok teşekkür ettim benim için önemli bir konuydu saol
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!