Kadın nefreti yenmemiz gereken bir şey midir?

Kadına karşı nefreti yenersek bu sefer feminen davranmaya başlarız. Kadına ağırbaşlı geldiğimiz için de kadın çekim hissetmeyecektir. O yüzden toksik maskulenlik, ataerkil düşünce, kadından üstün olduğumuzla devam edip kadına karşı sevgisiz davranmaliyiz toplumda gibi düşünüyorum.

Kadın nefreti yenmemiz gereken bir şey midir?
Cevapla