Ülkemizde kadın nefreti olması çok normal değil mi?

Sonuçta değer sevgi saygıyı arzu eden toplum değiliz. Burdaki kadınlar da Ortadoğulu, öyle yüksek iq beklenmiyor.

Ülkemizde kadın nefreti olması çok normal değil mi?
Cevapla