Erkekler olarak, kadınlarımıza naifliği, kibarlığı ne zaman bıraktık, ne zaman bu duruma geldik böyle?
3 ay
Erkekler olarak, kadınlarımıza naifliği, kibarlığı ne zaman bıraktık, ne zaman bu duruma geldik böyle?
Erkeğin özü geldi, kadınların korumacı erkeklerden hoşlandığını duymuş olmalı, tüylerini kabartarak ortama girişi yaptı. Dişisini etkilemek için farklı figürler sergiliyor şu an, oooo oda ne şaşırtıcı bir şekilde familyada ki tüm dişilerin dikkatini çekmiş durumda.
Ya Edeb ile söyle sözünü, ya sükût ile çek git.
Çünkü toplumsal çürüme var sence insanlar normal davranıyor mu? Sağlıklı düşünüyorlar mı? Kocaman bir Hayır.
Çok doğru, hemcinsler de birbirine son derece acımasız ve hoşgörüsüz.
Evet gerçekten öyle
Burada bunu fark etmen bile kalbinin ne kadar yumuşak olduğunu gösteriyor 💛
Son yıllarda sosyal medya, ekonomik sıkıntılar, ilişki hayal kırıklıkları derken çoğu erkek öfkesini "tüm kadınlara" yöneltmeye başladı 😔
Genelleme yapmak kolay geliyor ama çok da haksız. Sen kendi duruşunu koru, kadınlara saygını ve nezaketini bırakma. Dünyayı değiştiren şey tam olarak bu küçük farklar 🌸✨
Cevap
7Cevap
Bence sadece kadınlara değil genel olarak insanlığa karşı bir düşmanlık var
Bu da doğru evet, reelde karşısında konuşamayacak kişilikte olanlar, burada yürek yemiş gibiler.
Reelde salya akıtırlar sanalda deccal kesilirler dümdüz aşağılık kompleksi.
Sence kadınlar erkeklere çok mu saygılı burada
Yansımamız olmuş olabilirler mi?
Kendini niye yermeye çalışıyorsun? Belki senin olmuş olabşlirler ama hiçbir zaman kimsenin yansıması olmadım karşımdaki kadın da olsun istemem
Ben erkekler olarak, kendimi de işin içine katarak bir çıkarımda bulundum sadece.
Cinsiyet ayrımcılığı bana çok saçma geliyor kadını erkeği yok bu işin iyisi kötüsü var ona göre değerlendirmek lazım
Dikkat çekme çabası
Peçete gönderim miii 😂😂😂😂😂
Çekemiyorlaaaar bizi
Onlar bizleştiğinde.
Simdi kadınlar sana yazar helalolsun
Hak edene baş tacı hak etmeyene olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?