AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Niye duymasinlar mk. Arabasi olan arkadaslarimi daha cok severim ben. Hava -20 derece l*n .
Ayrica universitede araba lükstür. Ama 25'inden sonra bir erkegin arabasi olmali. Olmamasi eksikliktir
araba ve erkeği ayrı ayrı tercih ederim şahsen ikisi birlikte olunca çekilmez bir hal alıyor o erkeğin egosu, kendini beğenmişliği ve benden başka kim bilir ki tavırları...
Arabası olan her erkek havalı mıdır?
evet kendini havalı sanıyorlar off benim arabam var kızlara karşı arabası olmayan erkeklere göre 1-0 öndeyim hıh falan... bir şekilde arabası olduğuna geliyor konu.
Ben sevdicek bulayım da varsın arabası eksik olsun. 😄 Sevgili bulmuş bir de araba arıyor. Bak bak lükse bak.
Kimden istiyoz seni :-)
benim de kız arkadaşım var çünkü bisikletim var ve bisikletimin arkasına kocaman sepet bağlarım gerekirse orada oturturum onu.. kardeşim aşk yaratıcılık ister..
ya şımdı hiç konuştuğum birinin arabası var mı düşüncesıne kapılmadım ben ayrıca arabası değil sanırım kızlar arabanın markasıyla ilgileniyor bence bu konu oldukça saçma bu düşüncede olan kızlarda gayet gerizekalı :)
Şahsen ben motor tutkun var araba değil haa bu anlama gelmez seveceğim kişinin arabasi motoru olması şart değil öyle düşünen kızlarİda anlamış değilim çalışın kızlar sizinde olurr herseyi onlardan beklemeyin adam gibi adam sa gerisi boş
Valla batuhan cok zengin altında range roveri var ama ben yanında yokum👊👊 olmasın arabası ben onunla saatlerce minibüs metrobu beklemeye razıyım ya istemiyorum araba falan sevdigin olsun yanında yeterki
Bana tehlikeli geliyor genç yaşta arabası olup rahat gezen insan. Ayrıca karşımdaki insanın maddi varlığı benden yüksek ise rahatsız hissederim kendimi.
Siz araba seversiniz araba alirsiniz biz hem araba hem erkek severiz arabalı erkek alırız ikisi birden aradan çıksın yani
Haha ;)
Arabası olsun diye hiç düşünmedim şimdiki konuştuğum kisinin arabası var ama ben binmem arabaya falan :)
Metrobuslerde metrolarda ne olsun istiyosun sen bize :) gelsin arabasiyla alsin gotursun veri getirsin
Arabası olması zengin olduğu anlamına gelir zengin olması da iyi bir meslek sahibi olduğu anlamına gelir iyi bir meslek sahibiyse zekidir demektir zekiyse ideal erkek demektir. İdealsede eş olabilecek erkektir.
Arabasına özen gösteren erkek ileride çocuğuna da özen gösterir desem kurtarabilir miyim acaba ahzksjzjsj
ee artık erkeklerde arabası olanlara bakıyor rahat etmek için gidip alma telaşı olmasın otobus mınıbus derdi neyden olacak hahaha
Bence arabası olana ilgi duyulmuyor benim eski sevgilimde öyle sanıyor bunu ama yok yani ben ve gördüğüm kadarıyla çevremdekiler arabaya bakmıyoruz. Bence arabaya bakklmasıda çok saçma.
Bakan çok oluyorda hiç arabam var diye kız arkadaşım olmadı , ya da ben öyle kızlara bakmamışta olabilirm
Kiz arkadasin oldu ama dimi sonucta arabanin etkisi olur ha araban olur ama taksidini zor odersin oda ayri
arabanın taksidi biteli çok oluyorr :)
Hic oyle bir beklenti icinde bulunmadim. Ama belki karizmatij geliyodur direksiyon basinda ne bileyim :))
benzin fiyatlarının 4-5 tl arası oldugu günümüzde arabası olan kişiler zengindir. aslında burada bahsettiğin tutku arabaya değil parayadır. NET
Genelde maddiyatçı kızlar arabası olan erkeklerle birlikte olmak ister ki böyle gösteriş meraklısı kızlardan olmadım hiç
Oyle bir tutkum yok. Eglenebilecegim huzur bulabilecegim ve karsilikli birbirimizi anlayabilecegimiz birine karsi tutkum var ama.
Kizlar cok fazla alisverise cikar. E otobusle dolmusla ugrasmamak icin sofor ve araba lazim. oraya para vermemek icin de arabali sevgili lazim
Valla Bikere dediklerinle zerre uyusmuyorum. Ha oyle dedigin kizlar olabilir, onlarda ; paradan puldan seviyodur. Yani araba ilgi ceken bisey degil bence. Simdi durumu olan var olmayanda. O yuzden illa her arabasi olan begenilcek diye bisi yok.
tabiki içlerindeki insanları kullanma isteği , çıkarcılık peşinde koşan satılık ruha sahip olmaları neden oluyo bu salaklığa :)
Her yapilan harekette bir sebep aramayin beyler araba arabadir sevmek icin nedene ihtiyacimiz yok.😒😁
gezsin tozsun yesin içsin eğlensin arabaya bakan kızın derdi budur saygılar
O kızlar mal bence yani yanlış düşünceler yanlış düşünceler.
arabası olunca parasıda olurmus yürümeyi sevmezmiş havası olurmus sen adamın arabasına bakarsan oda senın motor gücüne bakar net.
Beni taşıyabilecek erkek istiyorum diyorlar ya, işte o taşıma muhabbetinin altında yatan gerçek bu, "arabası varsa beni hertürlü taşır" ;)
"zengin koca" +"hava atmak"
bir angaralı namık açar mutluluklar dileriz.
metrobüs otobüs derdin yok çünkü ve yanındaki erkek ve altındaki arabayla millete bol bol hava atılır
Boyle kiskirtici. yorumlar yazmayin babanin var mı lux arabasi
hayır
Paragoz oldugumuz icin degil canim sadece otobuslerde falan sacimiz bozulmasın diye onlari istiyoruz para icin degil yani sacimiz icin :Ddd
Senin canın malafat çekmiş anlaşıldı
Bizim arkadaş ehliyeti aldı manken gibi kızlar ayarlıyor şimdi bende aldım bakalım oltamı kovamı aldım balık avlamaya çıkacaz :D
Araba tutkum veya arzum yok belediye otobusu de yeter bize ancak, arabasiyla evden alip, eve birakan sevgilinin rahatligi hicbir seyde yok. Tamamen ihtiyac diyebiliriz o halde.
Ailemden annemden babamdan arabanin rahatligina alıştığım için. Ama yinede tip paradan önde geliyor benim için yanıma yakışmayan birini asla gezdirmem yanımda. Para tipten sonra gelir
< < < < <
Arabasi olan erkek daha bir cekici oluyo nedensiz olarak 😁 ama sahsen ben arabalara da hastayim araba kullanmayi ozellikle range rover bayilirimmmm❤️
Allahım lütfennnn noooluuuurrrr yalvarırım şu tofaş manyakları Türkiyeden yok olsunlar bir gece kalkalım ve abartı egzozlu aptal modifiyeli apaçiler yok olsunlar AMİN...
Arabası olana ozellikle bir ilgi duymam. Ama kışın iyi oluyo soguklarda falan :)
ahaha güzel yorum ( :
Çünkü araba olmadığı zaman bir yere giderken sürünüyoruz yolda 1 saat otobüs bekle 1 saat yol sürsün otobüs havasız araba olunca rahat istenilen her yere gidiliyor daha rahat oluyor
zenginlik göstergesi, sırf araban var diye peşinde olan biri varsa koşarak uzaklaş
Bence sebebi şu.
İnsanları olmayanı görünce ve ilk defa elde edebileceğini düşününce; her insan ve her mal için bu böyledir.
Gezdirecek ya seni, hava atacaksın ya arkadaşlarına..
Babası anası gezdirince egosu tatmin olmuyor çünkü.
Bunun altinda görmemişlik paragöz mahalle kezoluğu yatar
https://www.youtube.com/watch?v=XbYNAZxcWh4Buz gibi havada yürümesi kolay mı oyüzden olabilir :-P
araba umrumda olmaz fakat sevdiğim adamın herşeye sahip olmasını isterim. sıkıntı yüzü görmesin benim bitanem...
aynı sey :D
Onun arabası var güzel mi güzel şoförü de var özel mi özel. O yüzden asdasdffs
para meraklısı kız takıntısı... ben sevgilimle gayet otobüs metro geziyorum:)
niye erkeklerde arabası olan kızlara acayıp düşüyor
Otobus beklemek, yurumek gbi dertlerden kurtulmak ve rahatca gezip gosters yapabilmek icindir o
İstediğim zaman istediğim yere beni götürebilir. iett sıkıntısı çekmem. ve birlikte olduğumuz zamanlar daha özel olur güzel olur yani
Allah paragözlerden uzak tutsun kardişim, araba varsa parada vardır para varsa her türlü rahatta vardır falan filan.
Gerçek olan şu ki , rahatımıza düşkünlüğümüzden olabilir :))
Ee görmemişler babalarının evinde ne yapsınlar yazık :)))
Benim kendi arabam varken bir odunun arabasını naaapim :D
o zmn sana şöför lazım :D
:D şöför şöförrrrrrr :D nese :)
Babasinin aldigi arabayala hava atmaya calisan tipler yuzunden ehliyetten sogudum nerdeyse
Sanırım sevişmek için yer sorunu kafadan çözülmüş oluyor da ondan.. :-)))))))))
Tamamen bilinçaltında yatan bir gövde gösterisi ve büyüklük hissi. Tam tarifi bile yapılamaz bence.
Basic life rule : cocukken erkekler spor araba sevdalisi olurlar kizlar barbie bebek ; buyuyunce erkekler barbie bebek kizlar spor araba...
sıcacık evım olsun akarı yok kokarı yok falan sanıolar herhalde :D
bir kiz ayaklarini yerden kesen erkege bayilir. Yani onu ne kadar guclu gorurse o kadar hosuna gider ama onun gozunde guc sadece paraysa kendiside motordur o yuzden arabali erkege aday olur :)))
Arabali erkek tutkunu degilim. Ayrica uzak dururum genelde