Gözlerim çok bozuldu evden çıkmak istemiyorum?

Göz numaralarım birkaç senede 2 katına çıktı eskiden lens kullanıyordum gözüme zarar verdiği için doktor bundan sonra gözlük kullanacaksın asla lens kullanma dedi Gözlerim 7 numaraya yaklaştı astigmatta var gözlükle çok rahatsız hissediyorum sporcuyum bunun yüzünden sporu bıraktım gözlüksüz kör gibiyim takmak istemediğim için de eve kapandım gözlüksüz dışarı çıkamıyorum ne yapmalıyım çok kötü hissediyorum

Gözlerim çok bozuldu evden çıkmak istemiyorum?
Cevapla