Gözlük kullandığım için evden dışarı çıkmak istemiyorum napicam?

Gözlere zaafim var bundan 2 sene önce her gün uyandığımda aynaya bakıp Allah ım ne güzel yaratmışsın diyip şükrederdim. Geçirdiğim bir kaza nedeniyle gözlerim bozuldu derecem gün geçtikçe arttı şu an iki gözümde 4 derece gözlüKSüz heryer bulanık ve gözlük takinca kendimi çok kötü hissediyorum lenste kullanamıyorum göz kuruluğu var ameliyatta olamıyorum. Üniversiteye gidicem bu sene ve napicam bilmiyorum ben sırf gözluklu olduğum için içime kapandim evden disari çıkamadim. Üniversitede napicam alışmam lazım bu duruma ama nasil? Kendimi bu şekilde kabul edemiyorum. Bu dünya da en büyük hayalin ne deseler Rabbimin yarattığı eşsiz güzellikleri net görmek derdim 😭 Napicam ben nasıl alışıcam bu sürece?
Gözlük kullandığım için evden dışarı çıkmak istemiyorum napicam?
Cevapla