Birine konuşmak istemediğimi belli ediyorum ama gitmiyor sebebi nedir acaba inat mi yapıyor kskdkf?

Hep böyle yaparım gitmez taki konuşmayı keselim dediğim zaman keser sonra belli bir zaman geçtiğinde yine bana yazar benimle iletişimde bulunmak için uğraşır amacım kötü değil aslında bu sefer söylemedim ona bir bahane üretip konuşmayalım diye sadece konuşmayı azalttım zaten onun da işi var her saniye yazamıyor bana

Birine konuşmak istemediğimi belli ediyorum ama gitmiyor sebebi nedir acaba inat mi yapıyor kskdkf?
Cevapla