Benimle konuşmak istemiyor engelle o zmn dememe rağmen de yapmıyor, neden?

Yıllardır konuşuyoruz. Uzun bir flört dönemi, bana seni gerçekten sevmek istiyorum dedi ben de yıllardır bu cümleye sığındım ama bu bir türlü beyefendinin aşkıyla sonuçlanmadı. Buluşamadık görüşemedik fakat bağımız da kopmadı. Neyse uzatmaya gerek yok. Flörtüm diyeceğim o yüzden ne arkadaşım ne sevgilim biraz da dostumdu.. Üzülünce onu arardım. Şimdi konuşmak istemiyor o zmn yıllar önce yaptığın gibi engelle diyorum uğraşamam cart curt en sonunda aramayı engellettirebildim çünkü kendim yapınca beceremeyip geri kaldırıyorum. Engelle geç ddim o yüzden. Aramayı engellediğini anlayınca gittim wpdan uzun içimi döktüğüm bi mesaj gönderdim. Bazı şeyler de yaşanmasın mk bazı şeyler yaşanmadan güzel belki sebep o yüzden dedim. Engellemedi. Bakın bu beni delirtiyor neden konuşmak bile istememesine rahatsız etmemi istememesine rağmen engelleyip geçmiyor? Çünkü yerinde ben olsaydım istemiyor muyum anında engeli basar yoluma bakarım. Çantada keklik miyim? Ama hayatta aramaz yazmaz…
Benimle konuşmak istemiyor engelle o zmn dememe rağmen de yapmıyor, neden?
Cevapla