İnsan konuşmak istemiyorum demez mi ya bu nasıl bir tavırdır?

Arkadaşlar yaklaşık 10 gündür bir flörtüm var. Sürekli konuşuyorduk dün arkadaşlarıyla içmeye gideceğini söyledi tamam dedim sonra akşam yazmadı sabah oldu baktım hiç ses öğlen oldu ses yok mesaj attım dedim bu yaptığın saçma konuşmayı bitirmek istiyorsan söyle bileyim dedim yine ses çıkarmadı birazönce aradım açmadı bende son bir mesaj atıp numarasını sildim. Ne oldu anlamadım? Bu tavır ne? Konuşmak istemiyorum diye diyemez mi bir insan yaa bunu yapan 32 yaşında ….

İnsan konuşmak istemiyorum demez mi ya bu nasıl bir tavırdır?
Cevapla