Kütüphanede temizlik görevlisi beni rahatsiz ediyor?

Buraya ders çalışmaya geliyorum. Adamın bana bakışları inanılmaz derecede rahatsız edici.

Şimdi bana diyeceksiniz ki sırf baktı diye sapık mi ilan ediyorsun ama bakış var bakış var. Adam yanından gectigimde inanılmaz rahatsız edici derecede beni suzuyor. Sürekli etafimda dolanıyor. Çok rahatsız edici ya

Napabilirim? Abartıyorsun diyeceksiniz.

Güncellemeler
1 yıl
Az önce lavaboya gittim adam beni lavaboya giden merdivenin başında durmuş bekliyor. Simdiye kadar hep ben mi yanlış anladım acaba diyorum ama yok yalnis falan anlamadım adam beni merdivende bekledi. Ellerim titriyor yemin ederim şu sapık yüzünden
Güncellemeler
1 yıl
o kadar çok ileri gitti ki kütüphanede nereye gitsem sürekli pesimde sapık sapık bakışları inanılmaz rahatsız edici. Adam yürüyünce bile arkasına bakarak yuruyor o derece yani. Ben de şikayet ettim bir tane ablaya. Abla da onunla konuşmuş. O da sinirlenip kütüphaneyi terketmiş. Bir kaç saat sonra hiçbir şey olmamış gibi geri geldi hatta sohbet etti . Ben şikayet ettikten sonra önünden geçince yere bakıyor. Şikayet ettiğim için vicdan azabı çekmiştim iyi ki Şikayet ettim. Adam olmuş.
Güncellemeler
1 yıl
Şerefsiz adam iki gün rahat durdu ama şimdi hiç şikayet etmemişim gibi hala rahatsız ediyor 🤦‍♀️
Kütüphanede temizlik görevlisi beni rahatsiz ediyor?
Cevapla