Çalıştığım firmada temizlikçi kadın bana bu şekilde davranması sizce normal mi?

3 ay oldu bir firmada işe başladım ben orada kişisel asistanım hem de muhasebeye bakıyorum temizlikçi kadın hem yemek yapıyor hem temizliğe bakıyor. Giriş 8.30 çıkış 18.00 geçenlerde saat 4 olmuştu çay ocağında kahve yaptım kendime içip bardağı çayocağına getirip indirdikten sonra diyo ki ‘saat 6 oldu hala çay içiyolar kahve içiyolar’ diyo ona sabır çektim… Bugünde gelmiş Lavaboya saçın dökülüyor onları toplar mısın ben kimsenin arkasını toplayamam diyor ( patronla konuş gibi yorum atmanıza gerek yok adamları bu basit şeyle meşgul etmenin bir manası da yok kendim halletmek istiyorum.) bu kadın sizce en çok neyi hakediyor? Yaptığı bir yemek bir de temizlik daha ben kendi masamı kendim siliyorum çöpümü kendim atıyorum…sizce nasıl davranmam gerekiyor?

Çalıştığım firmada temizlikçi kadın bana bu şekilde davranması sizce normal mi?
Cevapla