AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Benim evim varsa birde karşı tarafta olsa iyi olur 😅😅
Şöyle gözlerim olacaktı varya baya iymiş.
Önemli olan nasıl baktığımdır 😄😄
Hayat her koşulda yaşamaya değer önemli olan iç huzurr
Benim evim var onunda olursa iyi olur ama olmazsa sorun yok
Sürüneceğimi bilsem yine evlenirim seninle @S1F1R-B1R ❤️
Kirada oturacağımı bile bile evlendim ve bunu hiç sorun yapmadım.
Karşılayacak gücü ve istediğim ev de oturacaksak olurdu 😄
Evlenirdim diyenlere katılmıyorum ınandırıcı da bulmuyorum üzgünüm ama kira ödemek için evlenmiyorum kendime ait evim olmak zorunda
Katılıyorum kesinlikle
Cok sukur kirada hic oturmadim, oturmak istemezdim yani hayir evlenmem
Mevcutta halkin yuzde 80'i bu durumda, evde kalirsiniz.
Evet evlenirim. Yıllardır hiç kirada oturmadık ama maddiyat için birinden vazgeçmem
Kralsın
Seninde yorumunu gördüm 20 yaş için çok güzel bir düşünce
Teşekkürler
Evet sonuçta herkesin evi olck diye bir kural yok zaman zaman nasip işi bence benim bir evim bile yoktu kayınvalide ile oturacağını bilsen evlenirmiydn asla 🤣
Bu nasıl soru, nasıl bir zihniyet mk. Evet evlenirim
Kira bu devirde zulüm haline geldi üzülüyorum insanlara.
Zaten ailemle kirada yaşıyorum ve evlendiğimde de pek tabi yaşayacağım. Bu ne saçma bir soru?
Aşkım bu devirde mecbur kira da oturuyorsun yani evi olanlar babalarımızdı hani belki onlardan kalma olabilir ama sanmıyorum
Su an baba evindeyim Elhamdülillah evimiz kendimizin ama. yakinda. evleniyorum kirada olucam tuttugumuz evi cok begenmedim ayrica ayni evden. sıkiliyorum 1 seme. sonrasinda. baska eve. tasinmayi dusunuyorum inşAllah cunku evi hic begenmedim
Evet.. Aksini söylesem zaten bir yuva kurmak istiyor değil, para için bir adama kendimi satıyor olurdum.
Ne kadar süre kirada kalacagimiza göre degisir
1.5/2 sene
O zaman olabilir ama o süre uzayabiliyor güvenmemek de lazım 10 yıllık kiracı olma sonra
Bilmşyorum öyle dedi
Evlilik Kirada oturanlardan kaçmak için değil içimizdeki sevgiyle o evi baştan yaratmak için olur kız/erkek kendi kanaatimce aynı düşünce ile hareket etmelidir
Kirada oturacağım zaten ileride evlenirsem de. Ekonomi gitgide çöküyor şu an iki kişi çalışıp bir evi zor gecindiriyoruz ev almak ta kolay değil yani. Itirazi olan evini alıp öyle evlensin madem..
Ya isi iyi olacak ya da evi olacak bence büyükte konuşmak istemiyorum ya neyse öyle işte
Çok yanlış düşünceler. İnsanlar kirayı ödenebiliyorsa neden oturmasin.
Benim param olsa gider yatırım yaparım, neden eldeki parayı ev sahibine veriyim.
Mantıklı olun
Ev Sahibi Kirayı Ödesen Bile Damadını Bahane Edip Seni Evden Çıkartabilir Bu Ülkede Yüzlerce İnsan Bu Sebepten Dolayı Birbirini Öldürdü
Yorumumu oku ❗
Kesinlikle Hayır , Otururum Diyenlerin Akıl Ve Ruh Sağlığı Merkezlerine Kapatılması Gerekiyor Ev Sahibi Seni Ve Eşini Sokağa Atsa Ki Bunun Düşüncesi Bile İnsanın Ruh Sağlığını Namusunu Yok Eder Çoçuklu Senaryodan Zaten Hiç Bahsetmeme Gerek Yok Evin Yoksa Hiç O İşlere Girme Zaten Doğacağı Ülke Yunanistan Gibi Bir Ülke Değil Pakistan Gibi Bir Ülke Boşuna İnsan İsrafı Yapmayın Aklınızı Başınıza Alın
@GÜLNİHAL78 Sorun yok, başka ev kiralarım. Kendi başınıza gelen talihsiz olayı genellemeyin
Hayır diyenler evde kaldı ve kalsın. Kendileri rüya görmeye devam etsinler. Evet diyenler gerçekçi… gerçekçi kız bulmak zor bu dönemde
Evet evlendim de
Olmayacak bişey değil ki ev araba olmasın
Bizim yoktu sonradan her şey oluyor
Yok olmaz izin vermem. Biz boşuna mı evler alıyoruz? 🤨 Benimle evleneceksin 😅
Kirada oturunca ne oluyor ki yani bunu karşılacak gücünüz varsa sorun olmaz
Seviyorsam kulübe de bile otururum. Hem ev sevmem ben. Kapalı alan fobim var.
Evlenirdim , böyle bir zamanda ev almayı bırak kira ödemek bile ne kadar zor
Tövbe tövbe pipisi hav dedi anladım
@dobraerkek1 tövbe ya içiniz fesat
Valla öyle anladım 😂
popon don alamiyormusunuz, nedir bu soru, çok kolaysa sen ev al öde, ev ve kira fiyatlari uctu
Yani aklımdaki kişiyle evlenceksem sıkıntı olmaz benim için.
Gerçek sevgi varsa her şey kiraya bakmaz birlikte herşeyin üstsnden gelinir
Hem evlenilir hem evlenilmez o size ve evleneceğiniz adama bağlı biraz
Yani bu devirde kirada oturmak zor ama ne yapalım kira diye yuva da mı kurmayalım
Sevdiğimle evleneceksem kira falan hiç önemli değil
Ben kız olsam kirada oturmazdım. Zengin bir koca bulur evlenirdim.
Bu günün şartlarında evi olan biri zor, keşke olsa tabi ama
Karşımda sevdiğim insan varsa bunu düşünmezdim.
Öyle düşünürsünüz ki
Evlenmem oncedendi o polyannacilik zamani
kızlara sormuş ztn kuş beyinliler
AŞKO YA AHSHSHSJSJWOKDLWELLE
Çok güldüm yoruma
mal bu garibanlar
evlenmeyi düşünmüyorum ama kızın güzel olmasına bakarım evleneceğim kızda
Sadece tek kriter güzel olması mı
değil mi?
karakterden yoksunsun o zaman
hem tipsiz hem karaktersiz biriyle evlenmekten iyidir
yok sen direk tipe bakıyorsun abicim 3 günlük dünya dikkat et bir yerine bişey olmasın
😂😂😂😂 günün en saçma sorusu seçilmeli bu
Ağla
Bi süreliğineyse evet
Bbi süreliğin tyabii ki
2 sene felan
Evet evlenirdim
benim evim var. Bakü de
herturlu evet o imzayi atacak erkegi bulupta bunu mu sorun ettin?
evet evlenirim
İstemezdim benim evim var onun da olmalı
çoğunuz evde kalır o zaman :d
Seviyorsam evlenirim
evet evlenırım
Evlenmem
İleride sorun olur o yüzden hayır diyorum
Evlenmek istemezdim
Niye evlenmeyeyim yahu
2 sene kirada oturduk evlendiğmde
Bu ekonomide normal bir durum
Niye ne alaka
Sefil yaşamak var
Ev alabileceğine inanıyor musun
Kısa bi süreliğineyse evet evlenirdim
Çok şükür kirada oturmayacağım. Evlenince
prensesler gibiymiş baba evinde misali