• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kirada oturacağınızı bilseniz evlenir miydiniz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
46
Yapay Zekaya Sor

Kızlar sizce?

Kirada oturacağınızı bilseniz evlenir miydiniz?
Cevapla
Evlilik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    İki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş sözleri aslında hep hikaye, hayatın gerçekleri de var, tabii ki herkes rahat yaşamak ister, hayatını idame ettirecek güçte olmak mühimdir, neticede para da lazım, gelirler fazladır, öyle kirada oturulur, akıllı yatırım yapıp ev de alınır lakin geçim sıkıntısının içine de atılmamak lazım.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Papatiam
    Papatiam Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı.

    Kirada yaşadığım için biliyorum, çok sıkıntı. Hele ki şu günlerde... Kirasını zamlamak isteyen kiracıyı çıkarıyor. O yüzden çok istemem, her yıl taşınamam. O yüzden gerekirse evlenmeden önce zaman koyarız. Ev alınsın hemde alınan mobilyalar her yıl taşına taşına kırılmasın. "Ben isterim" diyen ya hayatında kiracı olmamış ve hem maddi hem manevi zorluğunu bilmiyor ya da erkeğin binbir uğraşla aldığı mobilyaların kırılıp kırılmaması zerre umrunda değildir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Evlenmem diyen kişiler gerçekten Türkiye’de mi yaşıyorlar yoksa şaka mı yapıyolar. 50 bin maaşın olsa sana 300 gram yani ( 1 milyonluk ) mehir taksalar yine de ev alabilmen için 1,2 milyona daha ihtiyacın var. Bu da demektir ki 10 sene boyunca dünya kadar kredi vericeksin

    0
    0 Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Kira da oturmak gerçekten zor iş. Kadınlar için daha zor. Bu gerçek. En güzel çözüm mobil yaşamak bence 😀😀

    Kirada oturacağınızı bilseniz evlenir miydiniz?
    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

136

Cevap

69

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Evet aşıksam evlenirim ben tabi ki de

    0
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Evlenirim. Kirada oturan çok insan var. Bazı insanlar işi gereği kirada oturuyor. Benimde oldu böyle zamanlarım çünkü geçici zaman geçirmem gereken şehirlerde bulundum iş gereği bazen günlük ev tuttuklarım da oldu. Maddi yeterlilik veya yetersizlikten olmuyor kirada oturmak sadece. Yorumlara bakıyorumda istisnalar harici tenzih ederek gülüyorum cidden😂😂.

    Sanki herkesin dizi dizi kendi evi var gibi konuşuyorlar bir de şu maaş sorularındaki cevaplar beni benden alıyor. Yazmak bedava ne de olsa😁😁

    4
    0 Yorumla
  • different06_
    different06_ Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Sanırım sen çalışmıyacaksın ve illaki onun ailesi bana bir ev versin ki, ailesinin her durumda evliliğime karışma yetkisi olsun istiyorsun.
    Şu an evinin olmaması ilerde olmayacağı anlamına gelmez. Şuanki durumunu dikkate alma. İlerde nerelerde, hangi konumda olabilir, ona dikkatte al bence.
    yoksa ben şunu isterim, ben bunu isterim, herşeyi isterim dersen mutlu olamazsın, benden demesi.
    En mutlu çiftler, bazı şeyleri birlikte başaran çiftler. Zorluklara birlikte göğüs gerebilelenler.
    karar tabii senin ama seni mutlu edecek olan ev değil eşinin sana duyduğu saygı ve sevgidir. 😊😊

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ne yazık ki çok eskidendi o ev şartı. Çünkü eskiden daha kolaydı. İnsanlar düğünde takacak altını zor alıyor, düğünü zor yapıyor. Ben de şu an düğün arefesindeyim. Ve altın alacak para birikirse düğünümüzü o zaman yapabileceğiz. O şartı koşsaydım sevdiğime, bilmem kaç yıl sonra kavuşmak veya hiç kavuşamamak durumunda kalacaktım. O ev alana kadar ikimizden birine bir şey olsa, alınacak olan ev kimin neyine yarayacak? Olan beraber geçiremediğimiz günlere yıllara olacaktı. Gerek yok. İki oda bir mutfak yine yeter sevene.

    5
    2 Yorumla
    • Shinea
      Shinea
      1 yıl

      Ay yalnız değilmişim ya yürü be helal olsun. Benim şu an nişanlımın işi yok daha altın düğün de nasıl olursa artık fazla bir şey olmayacak aileden de yok çünkü. Ama onu dünyaya değişmem ondan gördüğüm kıymeti başka birinden nasıl görürüm? Sana verdiği değer çok önemli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Shinea insana huzur veren o zaten. Etrafta o kadar boş konuşan insan varki.. Yok masraf yaptır kıymetin olmaz, altını çok aldır değerin olmaz. Bir erkek bi kadına çok masraf ettiği için değer vermez. Değer veriyorsa elinde de varsa zaten sen istemezsin o elinden geldiğince imkanı doğrultusunda yapar yapacağını. Maalesef bu konuda düğüne kadar boş konuşan çok insan oluyor. İşi de bulur rahat ol. Kara gün kararıp kalmazmış. Her karanlığın sonunda bi aydınlık vardır allahın izniyle. İçini ferah tut huzurunu bozacak şeylerden mümkün olduğunca kaçın. Hiç bişeyi dert etme. Beraber çalışır alırsınız evinizi. Tokiyi takip et. Başvuru alınırken başvuru yapın. Belki kısmet olur inşallah eviniz olur. Bizim de yok evimiz çabalicaz alacaz beraber inşallah bizde.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    valla ben açıkcası evi olsun istemem ama geliri iyi olsun isterim neden diye soracak olursanız ev konusunda hassasım kullanışlı bir ev isterim öyle eskide olmuycak kirada olsa istediğim gibi olacak çünkü o evde eşimden çok ben zaman geçiricem yınede çoğunlukla ortak verilmiş bir karar olsun isterim, bilmiyorum benim gibi düşünenler var mı, balkonsuz küçük bir evde yaşıyorum bu benim için çok zor ve giriş kat olması da kötü sürekli cocuklar pencerenin önünde oynuyo zile basıyolar komşular muhabbet ediyo ben böyle şeyler istemem.

    2
    0 Yorumla
  • mervesse_
    mervesse_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı.

    Evlenirim. Herkesin ailesinden ev kalmak zorunda değil ya da ev alacak kadar durumu olmayabilir. Önemli olan oturduğunuz evde mutluluk ve huzur olması. Evi olan bir insanla mutlu olacağının garantisini kimse vermez. Ayrıca neden illa erkeğin evi olmak zorunda oluyor? Senin ailenden kalan evin varsa orada oturun. Evlenirken erkeğin evi olmak zorunda diye şart koşmayın. Kimin maddi gücü yerindeyse o taraf alsın.

    3
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Annem oturuyor o evde

      Yorumla
    • noliessensible
      noliessensible
      1 yıl

      Bak kafası çalışan bir kadın, hem de genç yaşta mantıklı konuşmuş..

      Yorumla
    • mervesse_
      mervesse_
      1 yıl

      @noliessensible Teşekkür ederim

      Yorumla
    • mervesse_
      mervesse_
      1 yıl

      O zaman para biriktirip ikinci bir ev alsaydı. Her şeyi karşıdan beklememek lazım. Adam ev alamıyorsa kirada oturun. Kirada oturan bir sürü yeni evli çift var.

      Yorumla
    • noliessensible
      noliessensible
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • PİKAÇU10
    PİKAÇU10 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 435 cevap paylaştı.

    Noluyo yani kirada oturunca. Herkesin durumu bir değil. Hee kız çok kirada oturmak istemiyor ise isteyeceği kadar bir zahmet o alsın evi. Böyle ağır sorumluluklari tek tarafa yüklemek o tarafı yorar bı yerden sonra geri adım attırır. İsterken karşınızdakinin işini kolaylaştırin unutmayın sevgi bile karşılıklı

    3
    11 Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      Erkek evine bakmak zorunda kız kirada oturmak istemiyor diye sizi tercih etmek zorunda değil

      Yorumla
    • PİKAÇU10
      PİKAÇU10
      1 yıl

      @Հայերեն_և_քրդերեն rica etsem soru ile yorumu bir daha okur musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben evi nasıl alayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ailemden var ama onunda ailesinden kalma yokki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ev alınmıyor ama altın gram söylediğimde sinir oluyor

      Yorumla
    • bitirim_05
      bitirim_05
      1 yıl

      @Հայերեն_և_քրդերեն Yok ya Kendi erkek kardeşin abin olsa durumu olmasa ne halt edecek? Evlenmeye hakkı yok mu? Evi çalışın beraber alın hayret birsey ya. Enayi mi bu insanlar hangi ülkede yaşıyorsun sen bu ülkede herkes çalışmak çabalamak zorunda. Yok öyle evde g t büyütmek

      Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      @bitirim_05 ev alamayacaksa bir evi gecindiremeyecekse evlenmesin bı zahmet

      Yorumla
    • bitirim_05
      bitirim_05
      1 yıl

      @Հայերեն_և_քրդերեն Evi kendine ait olmayan milyonlarca insan var kirada gayet geçiniyor ve çocuk okutuyorlar. Bir zahmet sen de çalış canım hayat artık müşterek. Hayat pahali haberin yok ekonomiden herhalde. Evlilik için ev sahibi olmak şart değil. Millet karı koca çalışıp zamanla evini de alıyor. Herkes senin gibi hazıra konmuyor. Evin barkın yanıp kül olduğunda depremde yıkıldığında hangi kuru g tunze sığınacaksnz acaba. Dinimiz ahlaklı Çalışkan kendinize denk olanı seçin diyor

      Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      @bitirim_05 hayat müşterek değil erkek evine bakmakla yükümlü Allah evin sorumluluğunu erkege vermistir. Kadının kazandığı kadinadir. Hele bir erkek kadının kazancına göz sıkıyorsa o erkeğim diye dolasmasin

      Yorumla
    • bitirim_05
      bitirim_05
      1 yıl

      @Հայերեն_և_քրդերեն Kendini böyle avut kadınların erkeğine yardım etmesi de yaziyor dinimizde zorlukta. Evi olan koca bulun yazmıyor. Dindar koca bulun yaziyor. Dünyada Evi olmayan milyarlarca evli çift var. Çalışıp beraber alacaksınız o kadar. Zengin paralı erkek avcısı kadınlar gibi adamların sırtına binmek yok. Sana ne diyorlar burada hayat pahalı. Adam çalışıyor işi gücü var. Kimseye babasından ev kalmıyor. Çalışacaksın mecbursun. Babanin evinde otur çalışmak zor geliyorsa. Biz o kadar üniversite okuyalım çalışalım elin çulsuz kızı zengin koca ile rahata kavuşsun oh ne ala

      Yorumla
    • Հայերեն_և_քրդերեն
      Հայերեն_և_քրդերեն
      1 yıl

      @bitirim_05 tamam sende çalışma zengin koca bul oh ne ala olsun tabi erkek değilsen. Herkes kendi seçimini yapar sen fakir koca bul sıkıntı çek ama benim tercih hakkına da dil uzatma hakkın yok!!!

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evlendim bu şekilde. Pişmanım şahsen. Gelire göre ev tutuldu. Sıfır eşyalarım evdeki rutubetten etkilendi. Beyaz eşyalarım köşelerden pas almaya başladı. Ev sahibinden de yüzüm gülmedi. Sürekli bağıran çağıran kira 1 gün geçse kapıyı çalan bir tipti. Ev değiştirdim. Bu seferde gardrobum için tekrar taşınırsanız dayanmaz çöp olur dediler. Sevgi dedim aşk dedim her şey para değil dedim fakat gelirinin bu kadar düşük olup alınan eşyanında zarar göreceğini bilseydim evlenmezdim. Çünkü hem kendi geliri evi çevirmeye yetmiyo beni de çalışmak zorunda bırakıyor. Üstelik kiracı olunca duvara çivi çakarken bile icazet almak gerekiyor.

    1
    3 Yorumla
    • amahaayır
      amahaayır
      1 yıl

      Haklısın çeken bilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @amahaayır işte evin eşiğinden girmeden herkes çok pollyanna fakat gerçekler böyle değil

      Yorumla
    • amahaayır
      amahaayır
      1 yıl

      Merak ettim senin içinde uygunsa yazabilir misin bana birkaç şey sorcam

      Yorumla
  • sena0301
    sena0301 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    Kirayı bırak iş yeri bile kapanmıştı korana nedeni ile ailem onu , onun ailesi beni istemedi somra ailem ben istiyorum diye evimizi ve eşyaları hep aldı iş buldu düğünü yaptı vsvs tabu bu sırada ailesi ile konuşmadi bir buçuk sene ve sonrası eski eşim ailemin yaptıklarını unutup kendi ailesini seçti ve biz boşanma kararı alıp boşandık bir çocuğumuz var ve bende hiç görmedi bilmedi bile yani demem o ki kira ya da bir sandalye olsa evde seçtiğiniz yol arkadaşı ile biter her şey yanlış kişiyi sevmek hayatında kalıcı hasar bırakabiliyor..

    1
    0 Yorumla
  • fıstıklı_kurabiye
    fıstıklı_kurabiye Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.

    En iyisi karavanda kalkmak hem doğa ile iç içe hem 😂 aşkım benim onun varlığı yeter dir bir kokusu bir bakışı bir dokunuşu daha ne olsun 😊

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aşkına m ıdiyon karabana mı jdjdjsjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Karavan

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      1 yıl

      Aşkıma ilerideki kocama

      Yorumla
  • Heisenberg19
    Heisenberg19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Gönül ister ki insanın kendi evi olsun kulakları da rahat olsun ama yaşadığımız ülke ve şartları belli iki kişi de çalışıyorsa ve iyi maaş alıyorlarsa ortalama bir hayat sürerler zaten ya çok zenginsindir bu ülke de ya da fakir ortası kalmadı çünkü

    1
    0 Yorumla
  • EvcimenOkuz
    EvcimenOkuz Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Böylesine saçma sapan kriterlerim yok benim para odaklı bir dünyam hiç yok. Yeter ki karşıma kalbimin ısındığı, dünyamı düzene sokup ahiretimi kurtaracağına inandığım bir hatun çıksın. Tek kriterim bu. @portakallijole 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu bir garı isen olur bak bizim iş 😝

    1
    7 Yorumla
    • portakallıjöle
      portakallıjöle
      1 yıl

      ya sen nasıl bir delisin bu nasil bir zıtlık tir 😀😀😀

      Yorumla
    • portakallıjöle
      portakallıjöle
      1 yıl

      bilgin olsun ben gizli yorum da yapmam soruda acmam hic yapmadim da zaten kimliksizim burada öyle bi duruma ihtiyacım yok 😀

      Yorumla
    • EvcimenOkuz
      EvcimenOkuz
      1 yıl

      @portakallıjöle akıllının seninle işi ne laaa manyak garı 😝

      Yorumla
    • portakallıjöle
      portakallıjöle
      1 yıl

      neden be 😀

      Yorumla
    • EvcimenOkuz
      EvcimenOkuz
      1 yıl

      @portakallıjöle çünkü tahtan da eksiklik var benim gibi. O yüzden karşılıklı çomaklarimizi saklıyoruz ya 😝😆

      Yorumla
    • portakallıjöle
      portakallıjöle
      1 yıl

      bu saklamis halin mi buranin delisi kim diye sorsam seni yazar herkes 😀

      Yorumla
    • EvcimenOkuz
      EvcimenOkuz
      1 yıl

      @portakallıjöle küçük memcik fındık gibi ısırmalık kalça sevene deli diyorlarsa... Ahan da o deli benim 😆

      Yorumla
  • GÜLNİHAL78
    GÜLNİHAL78 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25 , eic 96%
    1 yıl

    Kesinlikle Hayır , Otururum Diyenlerin Akıl Ve Ruh Sağlığı Merkezlerine Kapatılması Gerekiyor Ev Sahibi Seni Ve Eşini Sokağa Atsa Ki Bunun Düşüncesi Bile İnsanın Ruh Sağlığını Namusunu Yok Eder Çoçuklu Senaryodan Zaten Hiç Bahsetmeme Gerek Yok Evin Yoksa Hiç O İşlere Girme Zaten Doğacağı Ülke Yunanistan Gibi Bir Ülke Değil Pakistan Gibi Bir Ülke Boşuna İnsan İsrafı Yapmayın Aklınızı Başınıza Alın

    0
    10 Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      Ülke gerçeklerinden bi haber olduğun o kadar belli oluyor mu, inanmazsın.
      İlerde evlilik durumun gündeme gelince bu düşüncelerini umarım unutmazsın. Tabii ailenin maddi durumu çok iyiyse onu bilmem.

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Ailemin Maddi Durumunun Çok İyi Olmasına, Gerek Yok İnsan Mantıklı Davranmalıdır Yaşamak İçin Evlilik Şart Değil Ama Evlilik İçin Satın Alınmış Depremde Yıkılmayacak Bir Ev Şarttır Onun Dışında Otomobil Evlilik İçin Şart Değil Ha Dinî Sebeplerden Dolayımı Valla Sorgulamayan Körü Körüne İnanan İnsanın Başına Her Türlü İllet Yapışır 🤣

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      Tabii her şey gelebilir, belki o güvendiğin ev 2-3 seneye icra ile satılır. Belki hiç evli olmayan onda çok daha güzel bir alabilir. 😊 ben anaa odaklanma, geleceğe odanlan demektesin. Eğer memur kafasında bir erkekle evlenir ve sende çalışmazsan ev alma olayı hakketen zor. Ama, becerikli bir erkekler o işler belli olmaz.
      Bu arada sen çalışmayı düşünüyorsun değil mi, bu devirde sakın ev hanımı olmayı düşündüğünü bana söyleme 🤪🤪

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Zaten Son 6 Aydır İlk İşimi Yapıyorum 🙃

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Mezun Olduktan 7 Ay Sonra İş Buldum Çok Şükür 🤣

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      İyi bakalım😊😊 umarım her şey gönlünce olur diyelim 😊😊😊

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      Çok sevindim iş bulmana. Merak ettim, işiniz nedir acaba?

      Yorumla
    • Fakuli
      Fakuli
      1 yıl

      1) Sokağa atılma tabiri çok cahilce.
      2) Param var, adam çıkartıyor ise bunu birkaç ay önce söyler başka ev bakarım.
      3) Hiçbir ev sahibi gelip de bugün, hadi yarın çık demez. Süre tanınır.

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      different06 Bir Lokantada Aşçılık Yapıyorum Evimede Yakın 20 Dakikada Yürüyerek Varıyorum

      Yorumla
    • different06_
      different06_
      1 yıl

      Ooo çok güzel. İyi bir ahçı olur, sunum olayını da öğrenirsen senin başka bir level atlatabilirsin 😊😊😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Türkiye'de kaç insanın bu devirde ev satın alacak durumu var? En dandik ufacık ev için 4-5 milyon istiyorlar... ayda 50-60 bin maaş alsan yine alamazsın çok zor yani. Çevremde yeni evlenler ailesinin zamanında aldığı evlerde oturuyorlar veya iki tarafın ailesi maadi yardım yapıyor ev kredisine 4-5 kişi anca ödüyor taksitleri bu devirde ev sahibi olmak zor o yüzden evlenirim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evlenirdim. İkimizde çalışır hallederdik yani birisini sevdim, anlaşıyorum, seviliyorum, saygı her şey var tamam bu durumda ben kirada oturmam demem şımarıklık olur açıkçası. Ekonomi belli fiyatlar belli insan sevdiğine yardımcı olmaya çalışır yük yüklemeye çalışmaz diye düşünüyorum...

    1
    3 Yorumla
    • EvcimenOkuz
      EvcimenOkuz
      1 yıl

      Olgun kadın budur işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @EvcimenOkuz teşekkür ederim. Para odaklı bir hayatım olmadığı için önceliğim değil annemle babam 30 sene kirada oturdular bir gün annemden şikayet duymadım bizim sartlarimiz çok daha kötüydü. Annem ev hanımıydi tek maaşla hem 4 çocuğa bakıp hem kira ödediler vs.. şimdi benim güzel bir mesleğim var evleneceğim insandanda sadakat sevgi ve çalışkan olmasını isterim gerisi hallediliyor

      Yorumla
    • EvcimenOkuz
      EvcimenOkuz
      1 yıl

      Benim aşağıdaki yorumumu gördün mü peki

      Yorumla
  • glaberizm
    glaberizm Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 880 cevap paylaştı.

    ananızın karnından villada mı doğuyorsunuz. Şartlar nasılsa ona göre hareket edilir erkekler/kadınlar eşlerinin maddi durumuna göre hareket edecekse hiç evliliğe kalkışmasınlar

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben villa mı istedim a*k okumayı mı bilmiyorsunuz

      Yorumla
  • amaaan_canimmm
    amaaan_canimmm Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Evet tabiki zaten bana ev almak saçma geliyor yani zaten düğün masraflı bir şey eşyası salonu yemeği gelinliği falan üstüne bir de ev olsun diye diretmenin anlamı yok bence, kirada oturunca evin suyu çıkmıyor sonuçta

    2
    3 Yorumla
    • yavuz098rt
      yavuz098rt
      1 yıl

      Tekden gelmişsin varya 👏☺️

      Yorumla
    • cool_boy_
      cool_boy_
      1 yıl

      Düğün masrafları falan da gereksiz hatta ev ihtiyaç zaten hemen olmayabilr de evin saçma gelmesi ilginç düğün daha saçma gibi

      Yorumla
    • amaaan_canimmm
      amaaan_canimmm
      1 yıl

      Düğün olabilir sonuçta insan bir kere evleniyor hayatında kaç kere evlenip düğün yapıyorsun gelinliği kaç kere giyiyorsun ya da damatlığı ben saçma bulmuyorum her kız babasının evinden teliyle duvağıyla gelin olup çıkmak ister yani çoğu kız diyelim

      Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı.

    Ben evlenirim, sonuçta seveceğim insanla aynı evde oturacağım. Bence biraz romantik bakıyorum ve s. a. laklık yapıyorum gibime geliyor özellikle İstanbul gibi bir yerde kiraların uçmuş olduğunu düşünürsek

    1
    1 Yorumla
    • Gödksndn
      Gödksndn
      1 yıl

      Yeterkı anlaşalım dıyorsn

      Yorumla
  • 13_Gölgє_16
    13_Gölgє_16 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Ya böyle düşünenler babasının evinde kalsın bu ne ya sevdiğiniz adamla beraber mi yaşamak istiyorsunuz yoksa lüks içinde mi yaşamak istiyorsunuz ben anlamadım

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ev lüks mü? Pardon ama temel ihtiyaç ben saray mı istiyorum a*k

    • 13_Gölgє_16
      13_Gölgє_16
      1 yıl

      Evet artık lüks olmuş 3 milyonun altında ev yok

  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 686 cevap paylaştı.

    Tabii ki evlenirim. Karşımda ki insanın evi arabası için evlenmiyorum. Ama şimdi günümüzde "ben kirada oturmam, araban yoksa ben yokum, şu kadar altın almazsan ayrılırız" diyenler el üstünde tutulup değer görüyor. 🙂 Tuhaf..

    1
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Memurların yüzde doksanı kirada otururlar zira tayin dolayısıyla bir kaç yılda bir şehir değiştireceklerinden ve her gittikleri şehirden de ev satın alamayacaklarından kirayı seçerler. En azından emekli olana kadar.

    0
    0 Yorumla
  • WatercolorEyeSsss
    WatercolorEyeSsss Takip Et
    Yoda Yaş: 85 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 334 cevap paylaştı.

    Evlenirim ya nolucakkı. Dünyanın sonumu? Eşimle çalışır çabalar bir gün kendi evimize çıkarız. Hem zorla kazanılan şeyler daha değerli olur. Bir gün tabağımı alırım, bir gün bardağımı. Nolucak. Her şey bizler için bu hayatta.

    0
    0 Yorumla
  • nehirolabilir
    nehirolabilir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Evlenirim neden evlenmeyeyim? Maddiyat ta önemli tabi de her şey mükemmel olmak zorunda değil, beraber çalışılır halledilir. Ortalama bir gelir ve iş yeterli iki taraf için de.

    1
    0 Yorumla
  • kırmızırujlukızzzz
    kırmızırujlukızzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır evlenmem açıkçası ben zaten kendimden yaşça büyük biriyle sevgili olurum o kisininde 1 evi yoksa kabul etmem yani belli bı yaşta ev alınması gerek zaten

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çok aşık. olsam evlenirdim. Ama sevmeyince kira da göze atar, adamın issizliği de batar her şey batar.. Ama helalinden ev sahibi olmak şu zamanda kıymetli yalan yok 2 oda bile olsa olmalı..

    1
    3 Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      1 yıl

      Çok aşık olsan demek vefalı başak kadınına bak sen. 😄

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      1 yıl

      @Sensitive_Kind mersi

      Yorumla
    • Sensitive_Kind
      Sensitive_Kind
      1 yıl

      ♍️♍️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    şu kızlara bak hele hem bakire isteyince laf yapacaklar hem ev isteyecekler düğündür odur budur boşanıncada nafaka ödeyeceksin yokya evlenmeyin beyler evlenmeyin

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ağlama fakir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      senden cok param olduğuna eminim

      Yorumla
  • Muggllleee
    Muggllleee Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Ev almak kolay mı bu devirde zaten durumu olsa evleneceğim kişide alır bunun için kimseyi zorlamam hangi devirde yaşıyoruz

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bir ilişkide önemli olan saygı ve sevgidir. Maddiyata bakmayın. Birlik olunca her şey olur. Ben evlenince hiçbir şeyim yoktu ama 4 sene içinde 2 evim ve sıfır arabam oldu. Şimdi eviniz olmayabilir ama yarın ne olacağını asla bilemezsiniz.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Artık onlar imkansız

      Yorumla
  • EsmerKaptan00
    EsmerKaptan00 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    1 yıl

    Kirada oturacağımı bilseydim de evlenirdim anca evleneceğim insanın da biraz tamam çok şükür maddi yönden iyim ama olmasaydı da onunda biraz bu duruma saygı göstermesi idare etmesi gerekirdi yani her şey karşılıklı sevgi saygıyla mümkün şu bir gerçek ki sadece değer vermek lazım insanın birbirine para her zaman olur ama sevgi her zaman olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Celebrindir
    Celebrindir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evi mi nikahıma alıyorum eşimi mi? Tabiki evlenirdim soru mu bu? Aşık olduğum insanla karton kutuda bile yaşarım.

    1
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    Ev alacak durumumuz olana kadar kirada oturmayı sorun etmem, zaten çocuk istemiyorum. İsteyenler düşünsün.

    1
    1 Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      1 yıl

      Ayrıca buradaki sorun maaş değil, enflasyon, kira miktarları ve asgari ücret düşüklüğü.

      Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.

    Eğer durumumuz kirada oturmaya müsait ise zorlanmayacaksak. Zaten ev sahibi değilsek kirada oturmaktan başka çaremiz de yok demektir o zaman.

    1
    0 Yorumla
  • Just_Peace_of_Mind
    Just_Peace_of_Mind Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenirdim.. Biri ile evlenmekten vazgeçmem için sebep olan nedenler arasında bu olamaz bana göre

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    evlenirim tabi ki, su devirde kira daha mantikli bence. ev alinmasi zor cunku

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zor ama aileden hiç kalma ev bile yok ne bilim ya

      Yorumla
    • yarenimsii
      yarenimsii
      1 yıl

      zamanla alinir

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Yorumumu Okuyun İkinizde ❗

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Kesinlikle Hayır , Otururum Diyenlerin Akıl Ve Ruh Sağlığı Merkezlerine Kapatılması Gerekiyor Ev Sahibi Seni Ve Eşini Sokağa Atsa Ki Bunun Düşüncesi Bile İnsanın Ruh Sağlığını Namusunu Yok Eder Çoçuklu Senaryodan Zaten Hiç Bahsetmeme Gerek Yok Evin Yoksa Hiç O İşlere Girme Zaten Doğacağı Ülke Yunanistan Gibi Bir Ülke Değil Pakistan Gibi Bir Ülke Boşuna İnsan İsrafı Yapmayın Aklınızı Başınıza Alın

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Pat diye kendi evimde oturabilecek ekonomik rahatlığı bulursam şaşırırım. Kirada oturmak son derece normal geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Disiaslanımben
    Disiaslanımben Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 90%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Senın evın varsa senın evde yasayın nıye kıraya gıdesınız

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Annem oturuyor o evde

      Yorumla
    • Disiaslanımben
      Disiaslanımben
      1 yıl

      Annen kıraya gıtsın , karsınızdakının evı yok dıye evlenmıyosanız sızınde evınız yok sayılır soncta ne oturabılıyosunuz ne gelırı gelıyo.

      Yorumla
  • Bırısıste2716
    Bırısıste2716 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ben doğduğumdan beri kiralı evde otururuz o yüzden önemsemem yeter ki o evin içinde sevgi saygu huzur olsun

    1
    0 Yorumla
  • GzmliGzm
    GzmliGzm Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 101%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 408 cevap paylaştı.

    Evet. Evi ev yapan kiminle yaşadığındır. Kiracı olmak ya da ev sahibi olmak önemli değil.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tüm arkadaşlarım evi barkı olanla evlendi sorun bide şu arkadaşım 8 senlik ilişkisindeki çocuğa ev almadan seninle evlenme dedi çocuk ev aldı ben mi becereöiyorum anlamadım

      Yorumla
    • GzmliGzm
      GzmliGzm
      1 yıl

      Bunun seninle ne ilgisi var. Arkadaşın karaktersiz. O evde birlikte kalacaklar neden evi erkek alıyor. İlla ev sahibi olmak istiyorsanız birlikte çalışıp alırsınız. Bi ile evlenmek için ev istemek çok saçma. Evlenecek kadar birini sevmeniz heterli

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    İnsanlar mı karaktersizleşiyor ben mi anormalim senin kaç evin var ki bu soruyu soruyorsun evin varsa neden oturasın

    4
    0 Yorumla
  • yagmuronliine
    yagmuronliine Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl

    Ağzımda altın kaşıkla dogmadim.. farketmez benim için.

    2
    1 Yorumla
    • Dlooy
      Dlooy
      1 yıl

      Aynen öyle nasip bazı şeyler

      Yorumla
  • ruyasss
    ruyasss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Evi ve arabası olması gibi bir beklenti yok. Adam gibi adam olsun yeter.

    2
    0 Yorumla
  • eflandeniz
    eflandeniz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Evet ne var bunda ilaki evi arabasi mi olacak bu kafa ile çok kaybedersin

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ben neye bakıyorum biliyor musun, evi yoksa başka şeyi var mı ya da bunları alma yapma etme gayreti hevesi çabası var mı? Bunlar varsa olabilir

    2
    0 Yorumla
  • nєslıtukєnmısєrkєkk
    nєslıtukєnmısєrkєkk Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı.

    Ev almayı düşünmüyorum zaten maddi durumum iyi değilse evim olsada evlenmem zaten maddi olarak iyi durumdaysam kirada otururum yani dert değil

    0
    0 Yorumla
  • 1AvUçÇiLeK
    1AvUçÇiLeK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Evlenmezdim. Ha kira ödedim ha kredi tek farkı 10 sene ödedim ev benim oldu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aynı düşünceye sahibim kesinlikle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kiraya ödeyeceğime evime öderim daha iyi

      Yorumla
  • Abdulbari
    Abdulbari Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    1 yıl

    evi biz mi alıyorduk, yatak odası takımı ile 2+1 ev kız tarafına ait değil miydi?

    0
    3 Yorumla
    • neptun_q
      neptun_q
      1 yıl

      öyle dimi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Fakir erkekler ağlıyo

      Yorumla
    • Abdulbari
      Abdulbari
      1 yıl

      öncelikle sana bir görsel göstereyim
      https://i.redd.it/pck835mweomd1.jpeg
      bu görsele göre rastgele bir vatandaşın rastgele bir yerden ev almış olması için dünya üstü bir çaba sarfetmiş olması lazım, bu düzensizliğe göre türkiye'de ev sahibi olmak tamamen mucize gibi bişey, yine de insanın evlendiği zaman evinin olması çok iyidir, ama işler öyle olmuyor bende isterim ki evleneceğim kadının normal bi yalısı olsun ucuzundan bir maybechi olsun aylık 15k usd geliri olsun ama yıllarca okumakla vakit geçirmiş ve halen optimum ücretlere çalışacak bir iş bulamıyor ekstrem şartlarda çalışıyorsa yine de olmuyorsa da ne yapalım.
      herkes yaşamı rahat geçsin ister ama bazen hesaplar bire bir de olmuyor. Umarım hayat sana güzellikler ile gelir, bir de varlıklı bir eş ile.
      bu arada evli misin

      Yorumla
  • kopyakalpler31
    kopyakalpler31 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Ben ev almadan veya yapmadan evlenmem kirada sürünemem ev sahibi ile uğraşılmaz

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aferin en mantıklısı

      Yorumla
    • kopyakalpler31
      kopyakalpler31
      1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • mertkayaci31
    mertkayaci31 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    30 bin sen. 30 da eşin kazanırsa olur. Bu zamanda kirada oturacagini bilerek eşi calismayan adamda evlenmez zaten.

    0
    0 Yorumla
  • eleguneferidun
    eleguneferidun Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    kızların bu sorusu ile erkeklerin bakire olmayan kızla evlenir misiniz sorusu ölümüne kapışır

    1
    0 Yorumla
  • modestmannn
    modestmannn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Kızların yorumlarını okumaya geldim çekirdeğimide aldım izliyorum 🙇

    1
    0 Yorumla
  • 1böğürtlenmasalı
    1böğürtlenmasalı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Bi avuç evi olan var Su ülkede herkes zaten kirada anormal bi durum yk ya

    1
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Neden evlenmeyim? Tahmini max 30 yaşında birinin evi olma ihtimali zaten çok düşük.

    1
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Evim var buna rağmen kirada oturmak istiyorum diyen biriyle zaten evlilik düşünmem.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evlenirim. Herkese ailesinden ev kalmıyor. Ya da çalışıp ev almak kolay değil artık.

    Mantık evliliği yapıyosan bakabilirim buna. Ama sevdiğim birinden bu yüzden vazgeçmem

    1
    5 Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Yorumumu Oku ❗

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Kesinlikle Hayır , Otururum Diyenlerin Akıl Ve Ruh Sağlığı Merkezlerine Kapatılması Gerekiyor Ev Sahibi Seni Ve Eşini Sokağa Atsa Ki Bunun Düşüncesi Bile İnsanın Ruh Sağlığını Namusunu Yok Eder Çoçuklu Senaryodan Zaten Hiç Bahsetmeme Gerek Yok Evin Yoksa Hiç O İşlere Girme Zaten Doğacağı Ülke Yunanistan Gibi Bir Ülke Değil Pakistan Gibi Bir Ülke Boşuna İnsan İsrafı Yapmayın Aklınızı Başınıza Alın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @GÜLNİHAL78 arkadaş hasta mısın

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Teşekkür Edeceğine Hasta Olduğumumu Soruyorsun ?

      Yorumla
    • GÜLNİHAL78
      GÜLNİHAL78
      1 yıl

      Senin Harbiden Ciddi Sorunların Var

      Yorumla
  • SenacCc
    SenacCc Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 95%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Nasip ya bu işler, sevdikten sonra , işi gücü varsa , kira ödenir her türlü

    1
    0 Yorumla
  • Elactobacilluss
    Elactobacilluss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Ev sahibi olmayı beklesinler de 45 yaşında evlenirler kanka hahhahaha

    0
    0 Yorumla
  • Dlooy
    Dlooy Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 88%
    1 yıl

    Başlangıç olarak kirada olabilir hayırlısı inşaallah

    0
    0 Yorumla
  • havamvarbenim
    havamvarbenim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 47%
    1 yıl

    Evlenirdim zaten devamlı aynı evde oturmaktan sıkılıyorum ben arada değişiklik iyidir

    0
    5 Yorumla
    • 00Hsn00
      00Hsn00
      1 yıl

      Hayat şartlarına karşı kendimi kandırma şeklim gibi olmuş bu

      Yorumla
    • havamvarbenim
      havamvarbenim
      1 yıl

      Yok şu an ki hayatımda da onu uyguluyorum

      Yorumla
    • 00Hsn00
      00Hsn00
      1 yıl

      Zevk olarak mı mecburiyet mı anlamadım 😅

      Yorumla
    • havamvarbenim
      havamvarbenim
      1 yıl

      zevk olarak 3,4 senede bir farklı yerlere tasınıyorum

      Yorumla
    • 00Hsn00
      00Hsn00
      1 yıl

      Hayırlısı şaşırdım 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Neden bu kadar maddiyata yönelik hareket ediyorsunuz kira olursa evlenmekten vazmı geçecekler biraz fazla abartı olmaya başladı

    0
    10 Yorumla
    • dlvnn
      dlvnn
      1 yıl

      ucubecim sence bh yorumu yazan elemanın madiyat cart curt gibi bi derdi olabilir mi aq sadece kendini korumaya çalışıyor az gğvensizlik yapmayın kendinize bi şeyi de aq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      @dlvnn o kadar haklısın ki aşkım… Allaha şükürler olsun biri beni anladı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ucubecim o zaman evde kaldınız hayırlı işler

      Yorumla
    • dlvnn
      dlvnn
      1 yıl

      la gariban senin gibi köylülere baksalar şükür et birini bulsan ben bakmam sana evde kalmak ne la bi de tarhana anneni mi satıyosun nasıl sözler bunlar gariban

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben kendim için demedim bunları gariban değilim çok şükürr herkesin durumu aynı değil başkaları adına konuştum ama tabii anlama yetisine sahip olmadığınız için boş yapıyorsunuz siz kendinizi satacak başka şeyler arayın ajdjdjdd

      Yorumla
    • dlvnn
      dlvnn
      1 yıl

      sen gariban feğil misin dkdmsşrlsşpssüfddşsdşğdğğsdl la oğluma burada para peşindesiniz edebiyatı yapıyon aq ayrıca başkaları adına garibanlık yapmayan da artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Herkes kendisini düşündüğü için garip geliyor dimi işte o yüzden menfaatçi dolu işte böyle iki kuruşa satmaya çalışırsınız kendinizi

      Yorumla
    • dlvnn
      dlvnn
      1 yıl

      kanka harbi ucubesin aq herkesi köylü anan gibi zannediyorsun ayrıca iki kuruşu ben sana vereyim git popon silecek peçete alırsın koktu aq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Cahile söz anlatmak deveye hendek atlatmaktan güçtür o yüzden uğraşılmazsın direk engell

      Yorumla
    • dlvnn
      dlvnn
      1 yıl

      sen mi cahil değilsin skakwlsşlepkwğdmepdkpwdmeğep pe

      Yorumla
  • Melisaa2024
    Melisaa2024 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır yaa kiraya para vermekten eve bir şey kalmıyor ki

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (145)
Devamını Gör(190)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kirada oturacağınızı bilseniz evlenir miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kirada oturcak olsanız evlenir miydiniz? 16 cevap verildi
Kirada oturan biriyle evlenir misiniz? 16 cevap verildi
Evleneceğiniz adamla aile apartmanında yaşar mıydınız? 34 cevap verildi
Evlenince kirada oturur musunuz? 54 cevap verildi
Evlenmeden sevgilinizle aynı evde yaşamaya baslarmiydiniz? 10 cevap verildi
Evlendiğinde aile apartmanında oturmak mı kira vermeden, yoksa kiraya çıkmak mı? Sizce? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨