Kendimi çok değersiz hissediyorum abartıyor muyum?

Bugüne kadar benden hoşlanan insanlar ben onlara kıymet verince hep yüzüstü bıraktılar. Hiç benim için uğraşan biri olmadı. Çocukluğumdada çok baba sevgisi görmedim. Hiç arkadaşımda yok. Beni önemseyen tek annem var merak eden.2 gün önce doğum günümdü kimse kutlamadı. Mutluluğumu üzüntümü paylaşacağım kimsem yok yani daha doğrusu 26 yaşıma kadar hiç değerli hissetmedim kimse beni sevmedi benim için uğraşmadı. Ailevi sağlık sorunlarımda var. Hep tek başıma hissediyorum. Param olmasa insanlar beni umursamayacakmış gibi hissediyorum kendi ailemde öyle annem hariçÇok sahipsiz hissediyorum bi sorunum olsa hep tek çözmek zorundayım kız başıma. Böyle bi hüzün çöktü içime geçmiyor. Acaba ben çok melankolik bi insanmıyım abartıyormuyum?

Kendimi çok değersiz hissediyorum abartıyor muyum?
Cevapla