15 günde veya ayda bir bazen de merkezde işim olursa haftada bir annemlere gelip kalıyorum bu abes bir durum mu?

Eşim her zaman gelemiyor çünkü o Cumartesi de çalışıyor ama eşim ve ailemin arası gayet iyidir yani bi sorun olduğu için değil. Benim böyle gelip kalmam normal değil mi, hem de arada böyle yalnız kalınca döndüğümde birbirimizi özlemiş oluyor daha tutkulu oluyoruz

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar herkes aynı şeyi sormuş buraya yazayım. Kayın validemler"Koca yalnız bırakılmaz kocasız plan yapılmaz, kocasız gezme olmaz, kocasız bi yerde kalınmaz "kafasında üstelik çok sevgi olduğu için değil yemeğini kim yapacak çamaşırını kim yıkayacak veya yalnız bırakırsan seni aldatır düşüncesiyle.
15 günde veya ayda bir bazen de merkezde işim olursa haftada bir annemlere gelip kalıyorum bu abes bir durum mu?
Cevapla