Ben eşimin ailesine haftada 2 gidiyorum eşim benim aileme ayda bir geliyor sizce bu sorun mu?
Evet sorun eşit olmalı
Bence o kadar da sorun değil
Ne fark eder
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
aile her zaman sorundur maalesef iyi anlaşılsa da kötü anlaşılsa da. örneğin eşim ve babam arasında evlenmeden öncesinde bazı sorunlar oldu bundan dolayı eşim mesafe koydu annem hayattayken eşim geliyordu ancak annem vefat ettikten sonra hiçbir şekilde gelmemeye başladı. ve bu böyle de devam edecek. evet babam hatalı ancak böyle olmasına rağmen bile belli bir süreden sonra kendinizi yalnız hissediyorsunuz. o yüzden aile her açıdan önem arz ediyor. bayramlarda tek gidiyor olmak veya hasta vs olduğunda tek gidiyor olmak insana kötü hissettiriyor. her ne kadar haklı olduğunu bilseniz de zorunuza gidiyor üzülüyorsunuz ve bu böyle nasıl devam edecek diyorsunuz.
Cevap
8Cevap
bu ne saçma sapan şey böyle. sonra da niye boşandık. böyle küçük küçük şeylerle adamın kafasının şişir sonra da ağla :D
Eşinizin ailesine haftada 2 kez gitmek biraz fazla sık değil mi?
sen haftada 2 gün gitmekten rahatsız değilsen sorun değil
arada çok fark var
ileride sorun olur bu
Dogru zaten böyle olması gerekiyor
Çok büyük sorun hemen boşa
yo bence
eşine Allah sabır versin
Sorun yapma
Neresi sorun 😂
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?