Güncellemeler
+1 yıl
Kategori otomatik olarak bunu seçti sistem düzeltemeden gönderdim soruyu kusura bakmayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani saçma bir durum değil mi sizce de?
Hafta sonu zaten resmi tatil, yasal hak olan yıllık izne dahil edilmemesi gerekli. Cumadan izin alsa cumartesi pazar da dahil ediliyor mesela. Yani şöyle diyeyim 14 değil 12 gün alıyor izin. İlk hafta sonu dahil ediliyor izne. Devlet hastanesinde. Normal mi bu? Hak yemek değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Köle lazım, bahane arıyorlar çalıştırmaya
Özel sektöre ve kamu farketmiyor iş kanununa ciddi anlamda reform lazım
Hemşire bir de. Allah belalarını versin bunların.
Amin, Ah ah kızım seni bir tek ben anlarım. Bir insanın ömründen 35 sene yok bu ülke de
Genel olarak sistem bu şekilde mi hastanelerde peki?
maalesef kızım nöbet var ya malum
Annem nöbet tutmuyor onkolojide çalışıyor. Sorumlu hemşireyi falan hiç sevmiyorum zaten emreder gidi konuşuyordu bir kere görmeme rağmen. Annem özellikle izin alamasın mı istiyorlar diye kızıyorum bazen
Güzelim benim. Ekmek parası işte
Yolun bahtın açık olsun
Yani her hastanede bu şekilde mi yapılıyor boşa beddua edip günah almayayım
Amin bu arada çok teşekkürler
Her hastanede farklı mobbing psikolojik şiddet uygulanıyor, farklı farklı. Şartlar ağır genel anlamda. Sözleşmeyi okusun izin hususunda internette araştırma yapsın
İş kanunu sağlık personeli ne yazıyorsa geçerli olan o
Peki hastane böyle bir karar alabilir mi benim yazdığım gibi?
Anlatamadımmı? İş kanunu ne için var? Kanun adı üstünde isteğe bağlı yazmıyor. Ona bakarsan bana patron hergün mesai planlıyor mesaiye 1 gün bile kalmadım
Ancak o kanun işçiler içinmiş 657ye tabi annem.
pdb.ksbu.edu.tr/.../izin-ve-hastalik-raporlari-hakkinda-bilgilendirme-notlari
Maalesef burada dahil olduğu yazıyor. 657 sayılı kanun düzenlenmeli muhakkak. Haksızlık.