Her anlamda mükemmel oluyorlar
Sahiplenici, kucaklayıcı oluyor İspanyol erkekler.
Türk erkekler neden tam tersi?
İspanyol erkekler çok sosyal oluyor güzel kokuyor. Var mı bana hola diyebilecek?
Her anlamda mükemmel oluyorlar
Sahiplenici, kucaklayıcı oluyor İspanyol erkekler.
Türk erkekler neden tam tersi?
İspanyol erkekler çok sosyal oluyor güzel kokuyor. Var mı bana hola diyebilecek?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kafa var, beslenmek ile doymak arasında ki fikre sahipler ve inanç konusunda kör kütük değiller
Tüm genellemeler yanlıştır
Daha çok ekmek yemen lazım
Senin de öyle, hola
Tamam küçük kız eğlendiysen hadi sütünü içip yatağa
Tamam ablacım
Sütü birlikte içmeye ne dersin küçük kız? Pakdkaoaodj
@ruffelss uza
@pufferfishh Uzamayım bence daha fazla çünkü gayet uzunum , 1.94 yetersiz bir boymu
@ruffelss yetersiz
Umduğun neydi?
Kaç tane İspanyol tanıdın?
Fotona bakınca retinam delindi
Retina na selam söyle çok zorlamasın kendini
Korneam patladı napıcaz
Ben patlatiyim korneana kendine gelirim
Kornea nakline acil başvuru yaptım pp ni açınca
Keko kolyenin linki gelir mi?
Kapalıçarşı ya git paran yeterse alırsın altın kolye
Hangi bijuteriden aldın
Ben kuyumcuyum bebeğim bujiterileri sen daha iyi bilirsin
bilmediğimden sordum keke
Sorun şu ki istersen beşi bi yerde tak bi işe yaramıyor, bizimla deyılsın kekem
Piyasayı benden iyi biliyorsun doğrudur
Gizli üye piyasa bi tek İspanyol erkekleri etrafında dönüyor maalesef hiç şansın yok
Şansımı deneyeceğimi nereden çıkardın, ben istersem alırım ırkçılık yapmadan üstelik
ay nolur istesene
Tanımam etmem görmedim etmedim niye isteyim manyak mısın
İstesen de bi şey değişmicek zaten bunu anla diye iste dedim kanguru bile bu kadar atlamıyor
Tüh ya sen iyi misin? Neye atlamışım
Türk erkekleri özelliklerini taşıyorsun?
Elendin arkadaşım hadi başka soruya
Kendimi sana seçenek sunmadım, her iletişim kurduğun kişiye koca adayı gözüyle bakmazsan hayat senin daha yaşanabilir olur. Bol şans
Göçmenim bu arada ama gururla söylüyorum ki Türküm 🇹🇷
Bulgar mı
Evet
Ekonomi baya kötüymüş orada da
Bulgar erkekler de kısa oluyor..
Orada yaşamıyorum ama piyasanın daha uygun olduğunu biliyorum, kısa da değilim hiçbir aile ferdi kısa değil
Herkes aynı boyda olunca kısa gelmiyordur kaç cm?
186 yım 2 metrelik tanıdıklarım var
Nerde yaşıyon İstanbul mu
Evet 2/2 yaptık tebrikler
2 tahmininde doğru
Ok Sultanbeyli sakinleri ilgimi çekmiyor
Orada yaşayamıyorum 3/2 bildin
Tamm zorlama kendini en fazla bağcılardır.
Bu saatte burada takılıyorsan giderin yok kank
Güzel bir semtte oturuyorum, bu saatte burada vakit geçiriyorsan seni kalitesiz mi yapar?
Yabancılar da türk erkeklerine bitiyo ama...
Taş gibiler
Türk erkeklerini yollayalım onları alalım
Meteor gibiler üstüme düşse yarabbi derim
Aynen oyle kıllı gobekli kel cirkin türk erkolarını yollama zamanı geldi ıykkk hepsine
Koca bulsam eltim olur musun kız