Türkler yabancılar bir kenarada Kürt erkekleri neden her konuda bu kadar üstün?

Öncelikle kürt değilim ve polemik yaratmak için açmadım bu soruyu, kesinlikle troll bir soruda değildir. Yaklaşık bir sene Almanyada yaşadım iki sene önce yaz tatilinde de İngiltereye gittim. Birdaha yurt dışına altı sene çıkamayacağım için o ülkelerde zamanımı dolu dolu geçirdim hepsinin en ala yakışıklılarınıda canlı olarak gördüm hiçbiri beş para etmez diyemem ama hiçbiri bir bizim Kıvanç Tatlıtuğ ya da Burak Özçivit değil, haklarını yemeyelim bu şahısların hakları yenmemesi gerekende sadece iki isim var ama o ayrı bir mesele neyse. Kadın gibi ağda yapıyorlar bir kere yabancılar direk ofsaytlar aslında bu yüzden. Ama Kürt erkeklerinin ben çok çekici olduğunu düşünüyorum, kekolardan bahsetmiyorum onlar ayrı bir kabile gibiler, bir kere ben daha ağda yapan bir kürt erkeği görmedim bu çok önemli ayrıca her ne kadar sert görünüşe ve karaktere sahip olsada (delikanlı takılıp str. yapanlardan bahsetmiyorum onlar yüz karası) sevdiği kadına karşı oldukça saygılı ve merhametli davranıyorlar. Çoğu esmer oluyor ve bu benim için büyük bir artı. Sevdiği kadına en kötü anında bile yanlız hissetmemesini sağlıyorlar en sahipsiz hissettikleri anda bile bir çınarın gölgesi kadar güven verebiliyorlar her ne kadar kadın ruhunu anlamaktan uzak olsalarda büyüdükleri ortam ve yetiştirilme tarzı açısından. Hain olmayanların genelinin oldukça güzel siyasi görüşleri oluyor, klavyeden vatan kurtaranlardan çok daha vatansever, düzgün görüşleri olduğu kesin en azından boş konuşmuyorlar. Şaka lan şaka çıkmaz sokak olsanız tünel kazarım.
Türkler yabancılar bir kenarada Kürt erkekleri neden her konuda bu kadar üstün?
Cevapla