son din son kitap son peygamber olduğu için kıyamete kadar Allahu teala bozamayacaklarını haber veriyor. bak bunlarn hepsi bir zincir gibi islamiyette asla bir kusur bulamazsın. dinine ya da sana saygısızlık etmiyorum ama bak bizim dinimizde namaz var oruç var hac var zekat var fiziksel ve bedensel ibadetler bunlar. sence Muhammed tövbe haşa kendi uydursaydı kendi için bişeyler isterdi ama o kendi aç kalma pahasına milletin karnını doyurmuş bir peygamberdir kendi için hiçbir şey istememiş hep ümmetim demiştir senin şu an ataların hristiyanlık yolunda gitmişler benim innacıma göre hepsi ebedi cehennemde sırf dünyevi zevkler istedikleri için. sen hem bu dünyanı hem ahiretini kurtarıp Allahın karşısına iman etmiş ve günahlarınında bağışlanması umuduyla gitmek istemez misin.
kanka o hippie kafasındaki insanların yazdığı şeyler. bende bütün gün ot ya da koka içip bira şarap takılsam bende çiçek çocuk olurdum ama istemiyorum onu ben gerçeğin peşindeyim.
şu an sen beni kendi dinime girmeye ikna etmeye çalışıyorsun. Abi takıntılı olma. İsteyen istediğine inanır. Yanıyorsa da kendine yaniyo. Sanki sen çok dindarsin
ben sırf seni değil yaratılışım gereği herkese doğru yolu göstermeye çalışma içgüdüsüyle doğmuşum. zaten peygamber efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) siz yaratılmış ümmetler içerisinde en hayırlısısınız insanlara iyiliği öğütler kötülükten sakındırırsınız buyuruyor. ben doğru sözlü kimselerdenim yarın öldüğümüzde mahşer de seni görsem dünyada inandığın doğru şeyleri de benimle paylaştın sayende bende müslüman oldum Allahta günahlarımı affetti beni cennetine koydu desen 1 kişiyi sonsuz cehennem azabından kurtarmış olsam benim için daha büyük sevinç olamaz ama diğer senaryo çok acı. dünyadaki imtihanını ciddiye almamışsın heveslerine uymuşsun şeytan seni Allah hakkında kandırmış rahmetinden falan uzak olmuşsun üzücü yani. ki ben misyoner değilim senden hiçbir menfaat talep etmiyorum sadece bize öğretilen hristiyanlardan müslüman olanlar çoktur bende belki sana vesile olurum diye elimden geldiğince açıklamaya çalıştım. ben sütten çıkmış ak kaşık değilim tabiki ama imanım var zerre kadar imanı olan elbet bir gün cennete girecektir cehenneme gitse bile.
kanka şeriat dediğin şey Allahın kanunları. mesela osmanlı da 600yılda sadece hırsızlıktan 2 kişinin parmağı kesilmiş. ya da kısasa kısas var sen geldin benim babamı öldürdün islam seni hapiste beslemek yerine seninde ölmen gerektiğini emrediyor. caydırıcı ve ağır cezalar. şu an kıyamete yaklaşmışız hz mehdi gelmeden hz isa aleyhisselam gökten inmeden düzelecek gibi değiliz. şu an şeriatı yaşayabilecek insan yok müslümanlar bile istemiyor ki nasıl müslümansalar o da soru işareti.
ben a dan z ye islamiyetin her türlü kuralına razıyım. şu an şeriat falan olamaz Allahın bir halifesi yok siyasetçilerin hiçbiri halife falan olamaz. istedikleri kadar dini yaşamaya çalışsınlar bu mümkün değil. ama ölmezde görürsem hz mehdi ya da hz. isa gelir de Allahın dinini yeniden diriltir şeriatı getirirse seve seve razı olurum
Ne kadar tanıyorsun ya hayırdır o kadar kapalı olupta o.. olanlarda var onuda geçtim kim kapalılığı layıkıyla yapıyor kapalı olmak önden saç göstermek değil ya da pantolon giymek değil hiç değilse açığım kapalılığa laf getirmiyorum
bu bir gönül işi ya Allah gibi noksansız bir rabbim varken onu yeterince tanımayanı sevmeyeni nasıl seveyim kırılma alınma dediklerimden seni incitmek için söylemedim sadece bu dünya yalan yani. o güzellik bir gün kaybolup gidecek gençliğinle beraber.
Dediklerine kırılmadım kırılacağım bir şey demedin ama şunuda unutma kimseyi dış görünüşünden yargılama ilkokula giderken zorla kapandım ben ki allahı tanıma konusuna gelecek olursak çok şükür herşeyi çok iyi şekilde biliyorum sadece uygulamıyorum
çocukluğunla ilgili kötü anıların olabilir ama Tahrim suresi 6. ayet mealen; Ey iman edenler! Kendinizi ve ailenizi yakıtı insanlar ve taşlar olan ateşten koruyun. Onun başında, acımasız, güçlü, Allah’ın kendilerine buyurduğuna karşı gelmeyen ve kendilerine emredileni yerine getiren melekler vardır. bu ayete bakarak ailen seni ateşten korumak istemiş olabilir. Hem dinde zorlama da vardır yani bir insan ben islam dinine mensubum diyorsa ve namaz kılmıyorsa onu namaz kılmaya zorlayabilirsin çünkü müslümanım diyor ama adam ben ateistim derse onu müslüman olacaksın diye zorlayamayız
Benim başka imtihanlarımda var boş ver içim tek bir konuda çok rahat hiçbir zaman isyan etmedim etmiyorum çok sorunlarım var gerek sağlık olsun gerek aile hep hamdolsun demeyi bildim bundan dolayı rahatım
ben mükemmelliyetçi bir insanım mesela cennete gireceğimi bilsem bile Allahın emrettiği şekilde yaşamayı seçerim yapamasam bile en çok ibadet eden olmayı isterim hedeflerim hep yüksek zaten Allahu Teala ben size aslında cenneti cehennemi bildirmeyecektim. Cennet cehennem olmasa bile ben sizin rabbiniz değil miyim ibadete layık değil miyim buyuruyor bu kudsi hadisi şerifte.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Müslümanız kardeş
peki bugün Allah için ne yaptın?
Ahıra mazdanın yolcusuyum haliluyah
Cehenneme gidiyorum diyorsun yani
Kanka mal mısın
Bizde cehennem yok biz guluguluya inaniyoruz
Bu inanisla cennete gidecegini dusunmuyorsundur umarım
Ay gülmekten bayilcam
Yanlış şeylere inanıyorsun kanja
Neye inanıyorum kanka? Öyle bir din mi var? Haliluyah ne demek onu bile bilmiyom. Yukarda gulugulu dedim sen hala beni ciddiye aliyon
ahura mazda var
dinle alay edilmez ayrıca bu yeterli hell e giriş bileti için
Hristiyanım şekerim
Mesih bizi o ateşten kurtarır
Günahlarımızı affeder Amen
bebeğim düşünsene yoktan var eden bir yaratıcı hiç yarattığı şeyi oğul edinir mi
Sonra bembeyaz bir kuzu ve Meryem Ana kadar temiz oluruz
ben hristiyanlık uydurma bir din demiyorum ama Hz. isa kendinden sonra gelecek son peygamberi haber vermiştir.
Rabbimiz der ki kim tanrının oğlu yüce Mesih İsanın yarı tanrı olduğunu inkar ederse en elzem azap onu bekliyordur
kanka incili bozdular 3 5 kuruş dünya parasına ayetleri değiştirdiler o kitaba şu an güvenemezsin.
O zaman kuranı da bozmuslardir
son din son kitap son peygamber olduğu için kıyamete kadar Allahu teala bozamayacaklarını haber veriyor. bak bunlarn hepsi bir zincir gibi islamiyette asla bir kusur bulamazsın. dinine ya da sana saygısızlık etmiyorum ama bak bizim dinimizde namaz var oruç var hac var zekat var fiziksel ve bedensel ibadetler bunlar. sence Muhammed tövbe haşa kendi uydursaydı kendi için bişeyler isterdi ama o kendi aç kalma pahasına milletin karnını doyurmuş bir peygamberdir kendi için hiçbir şey istememiş hep ümmetim demiştir senin şu an ataların hristiyanlık yolunda gitmişler benim innacıma göre hepsi ebedi cehennemde sırf dünyevi zevkler istedikleri için. sen hem bu dünyanı hem ahiretini kurtarıp Allahın karşısına iman etmiş ve günahlarınında bağışlanması umuduyla gitmek istemez misin.
Bizde de bozulmayacagi yazıyor. İsa bize her türden insanı sevmeyi emreder. İnsanlara yanacaksın demeyi değil.
kanka o hippie kafasındaki insanların yazdığı şeyler. bende bütün gün ot ya da koka içip bira şarap takılsam bende çiçek çocuk olurdum ama istemiyorum onu ben gerçeğin peşindeyim.
şu an sen beni kendi dinime girmeye ikna etmeye çalışıyorsun. Abi takıntılı olma. İsteyen istediğine inanır. Yanıyorsa da kendine yaniyo. Sanki sen çok dindarsin
ben sırf seni değil yaratılışım gereği herkese doğru yolu göstermeye çalışma içgüdüsüyle doğmuşum. zaten peygamber efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) siz yaratılmış ümmetler içerisinde en hayırlısısınız insanlara iyiliği öğütler kötülükten sakındırırsınız buyuruyor. ben doğru sözlü kimselerdenim yarın öldüğümüzde mahşer de seni görsem dünyada inandığın doğru şeyleri de benimle paylaştın sayende bende müslüman oldum Allahta günahlarımı affetti beni cennetine koydu desen 1 kişiyi sonsuz cehennem azabından kurtarmış olsam benim için daha büyük sevinç olamaz ama diğer senaryo çok acı. dünyadaki imtihanını ciddiye almamışsın heveslerine uymuşsun şeytan seni Allah hakkında kandırmış rahmetinden falan uzak olmuşsun üzücü yani. ki ben misyoner değilim senden hiçbir menfaat talep etmiyorum sadece bize öğretilen hristiyanlardan müslüman olanlar çoktur bende belki sana vesile olurum diye elimden geldiğince açıklamaya çalıştım. ben sütten çıkmış ak kaşık değilim tabiki ama imanım var zerre kadar imanı olan elbet bir gün cennete girecektir cehenneme gitse bile.
Ya abi Allah için bir de şeriat istiyorum de
kanka şeriat dediğin şey Allahın kanunları. mesela osmanlı da 600yılda sadece hırsızlıktan 2 kişinin parmağı kesilmiş. ya da kısasa kısas var sen geldin benim babamı öldürdün islam seni hapiste beslemek yerine seninde ölmen gerektiğini emrediyor. caydırıcı ve ağır cezalar. şu an kıyamete yaklaşmışız hz mehdi gelmeden hz isa aleyhisselam gökten inmeden düzelecek gibi değiliz. şu an şeriatı yaşayabilecek insan yok müslümanlar bile istemiyor ki nasıl müslümansalar o da soru işareti.
Yani şeriat istiyorsun?
ben a dan z ye islamiyetin her türlü kuralına razıyım. şu an şeriat falan olamaz Allahın bir halifesi yok siyasetçilerin hiçbiri halife falan olamaz. istedikleri kadar dini yaşamaya çalışsınlar bu mümkün değil. ama ölmezde görürsem hz mehdi ya da hz. isa gelir de Allahın dinini yeniden diriltir şeriatı getirirse seve seve razı olurum
Müslümanım
peki bugün Allah için ne yaptın?
Dua okudum salavat çektim zaten yarı hafız olduğum için no problem 😉
ama hafızlıktan pek eser kalmamış gibi gördüğüm kadarıyla açıksın
Ne kadar tanıyorsun ya hayırdır o kadar kapalı olupta o.. olanlarda var onuda geçtim kim kapalılığı layıkıyla yapıyor kapalı olmak önden saç göstermek değil ya da pantolon giymek değil hiç değilse açığım kapalılığa laf getirmiyorum
bir şeyi bozuk yapanlar var diye en doğru şekilde yapanları yok sayamayız. mükemmel olmak zor değil
En doğru şekilde yapanlar çok nadir var ama neysee sen bulursun en doğru şekilde yapanı sjjsj
bu bir gönül işi ya Allah gibi noksansız bir rabbim varken onu yeterince tanımayanı sevmeyeni nasıl seveyim kırılma alınma dediklerimden seni incitmek için söylemedim sadece bu dünya yalan yani. o güzellik bir gün kaybolup gidecek gençliğinle beraber.
Dediklerine kırılmadım kırılacağım bir şey demedin ama şunuda unutma kimseyi dış görünüşünden yargılama ilkokula giderken zorla kapandım ben ki allahı tanıma konusuna gelecek olursak çok şükür herşeyi çok iyi şekilde biliyorum sadece uygulamıyorum
Alllah uygulamayı nasip etsin ne diyelim.
Şimdi niye gizlendim falan deme çocukluğumla ilgili bir şey söyledim ondan dolayı
çocukluğunla ilgili kötü anıların olabilir ama Tahrim suresi 6. ayet mealen; Ey iman edenler! Kendinizi ve ailenizi yakıtı insanlar ve taşlar olan ateşten koruyun. Onun başında, acımasız, güçlü, Allah’ın kendilerine buyurduğuna karşı gelmeyen ve kendilerine emredileni yerine getiren melekler vardır. bu ayete bakarak ailen seni ateşten korumak istemiş olabilir. Hem dinde zorlama da vardır yani bir insan ben islam dinine mensubum diyorsa ve namaz kılmıyorsa onu namaz kılmaya zorlayabilirsin çünkü müslümanım diyor ama adam ben ateistim derse onu müslüman olacaksın diye zorlayamayız
Zamanında böyle şeyler için çok dayak yedim babamdan artık zerre kadar içimden gelmiyor açıp kuranımı okurum namazımı kılarım ama yok yani
üzüldüm gerçekten senin adına ama sen bu dünya da o güzellikle özel bir imtihana tutulmuşsun gerçekten aşırı güzellik başa bela olabiliyor
Benim başka imtihanlarımda var boş ver içim tek bir konuda çok rahat hiçbir zaman isyan etmedim etmiyorum çok sorunlarım var gerek sağlık olsun gerek aile hep hamdolsun demeyi bildim bundan dolayı rahatım
Neyse uzun lafın kısası ben müsademi istiyorum iyi geceler ✨
ben mükemmelliyetçi bir insanım mesela cennete gireceğimi bilsem bile Allahın emrettiği şekilde yaşamayı seçerim yapamasam bile en çok ibadet eden olmayı isterim hedeflerim hep yüksek zaten Allahu Teala ben size aslında cenneti cehennemi bildirmeyecektim. Cennet cehennem olmasa bile ben sizin rabbiniz değil miyim ibadete layık değil miyim buyuruyor bu kudsi hadisi şerifte.
iyi geceler
Musluman