Merhabalar ben elhamdülillah müslümanım zikreder ve namaz kılarım oruç tutarım
Şimdi herkesin kendi tercihi bu işler ben aile zoruyla müslüman değilim kendi isteğimde var ama bir şey kafamı karıştırıyor kafa mı karıştıran da şu Hristiyana, Yahudiye (tüm tanrılı dinlere) eyvallah ama ateizm ne lan ya ateizm e nasıl inanıyorsunuz anlamıyorum
Yanlış anlamazsan arkadaş olabilir miyiz? Sitenin abaza tayfasından değilim merak etme. Keşke abazalar sapıklar gebersede, abazalardan değilim diye açıklama yapmak zorunda olmasaydık yanlış anlaşılmayalım diye.
Amaç şu, kafalarımız uyuşursa arkadaş olursak sohbet ederiz. Dolayısıyla birbirimizden öğreneceğimiz şeyler olur. Bilgi alışverişi olur yani aramızda. Birbirine faydası dokunan 2 arkadaş olmuş oluruz böylece.
Ailemden görme ve bazen diyorum ki, ateist doğsam belki başka dinlerle ilgilenir bi şekilde müslüman olurdum ama hristiyan doğsam müslüman olur muydum ya da dindar bi hristiyan mı olurdum bu seferde onu kestiremiyorum işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Müslümanım. Senelerce araştırdım ve hak dinin İslam olduğuna kesinlikle eminim
İnancımı nasıl kuvvetlendiriim
Kafana takılan ne varsa hepsinin doğrusunu araştırarak
Peki teşekkür ederim 🩷
Rica ederim ❤️ aklını karıştıran şeyler varsa sorabilirsin şu an pek vakit ayiramam ama müsait bir zamanda konuşabiliriz
Peki o zmn mesaj atayım
Tamamdır
Müslümanim. bu konularda merakın varsa cemre Demirel vs Diamond programını izlemeni tavsiye ederim
Merhabalar ben elhamdülillah müslümanım zikreder ve namaz kılarım oruç tutarım
Şimdi herkesin kendi tercihi bu işler ben aile zoruyla müslüman değilim kendi isteğimde var ama bir şey kafamı karıştırıyor kafa mı karıştıran da şu Hristiyana, Yahudiye (tüm tanrılı dinlere) eyvallah ama ateizm ne lan ya ateizm e nasıl inanıyorsunuz anlamıyorum
Yanlış anlamazsan arkadaş olabilir miyiz? Sitenin abaza tayfasından değilim merak etme. Keşke abazalar sapıklar gebersede, abazalardan değilim diye açıklama yapmak zorunda olmasaydık yanlış anlaşılmayalım diye.
Neden
Amaç şu, kafalarımız uyuşursa arkadaş olursak sohbet ederiz. Dolayısıyla birbirimizden öğreneceğimiz şeyler olur. Bilgi alışverişi olur yani aramızda. Birbirine faydası dokunan 2 arkadaş olmuş oluruz böylece.
Anladım
Konuşabiliriz
Ya neden kapadın ki hesabı değişik biriydin konuşmak istemiştim
Basit agnostik temelli İslam
Hmm karışık yani
Peki çok düşünüyor musunuz?
Zaman zaman tabii ki ama ana gündemim değil.
Hmm anladım peki teşekkürler
Rica ederim
Elhamdülillah müslümanım
Müslüman elhamdülillah
Kapalısın.
Evet
Ekle.
nasıl anladığımı yazayım.
Herkes anlıyo ztn belli ediyorum ve farkındayım
Detay yazacaktım.
Neyse, peki.
İyi günler
Elhamdülillah müslümanım
Sen?
Müslümanım
Seni bir yerden tanıyor gibiyim
Nerden
İsmin hiç yabancı değil bana en son tartismistik sanki senle ama güzel bir sohbetimiz vardı kapalı bir kizdin hatta
Hatırladım
Bende hatırladım seni güzel kız
Her neyse sen benle konuşmak istemezsin güzel bir şekilde bitmemisti konuşma
Evet istemem
En son beni kıran sendin ama neyse
Hadi kendine iyi bak bayan ego
Bu KS nin bütün kızları kendini beğenmiş
Boş yapmayı kes istersen kendimi beğenmiş falan değilim sen çok kaba bi insansın, gerektiği gibi davranıyorum
Kabaymisim. Bak sen 😂😃 en son kabalık eden sendin bu da ikincisi oldu hadi durma engelle😃
tamam
Müslümanım
İslamiyet elhamdülillah müslümanım
Allah katinda tek din islam
Bende bilmiyorum
İnancım yok
Peki neden
Hicbir dine
Ateistim.
Neden?
Mantıklı gelenin bu olduğu için.
Anladım teşekkürler
Senin dini inanısin ne peki
Müslümanım ama araştırıyorum dinimi tanımaya çalışıyorum şu anda güçlü bi bağ hissediyorum çünkü
Neden Müslümansin sorusunu bende sana sorayım
Ailemden görme ve bazen diyorum ki, ateist doğsam belki başka dinlerle ilgilenir bi şekilde müslüman olurdum ama hristiyan doğsam müslüman olur muydum ya da dindar bi hristiyan mı olurdum bu seferde onu kestiremiyorum işte
Aklım karışık benim şu ara inançsız bi insan değilim ama agnostizm düşünceler bazen aklıma gelmiyor da değil..
Bildiğim bir şey var hangi dine doguyorsan başka bir dine gecme ihtimalin 10 binde 1 falan. Ya ona inanırsın ya da inanmazsın
Öyle gerçekten şuanda İslam yayılıyor ve müslümanlar artıyor ama bu zamana kadarki başka dine mensup olan iyi insanlar noldu
Islamin yayıldığı Müslümanların çoğaldığı görüşüne katılmıyorum ben
Anladım peki
Peki iyi günler dilerim.
Teşekkür ederimm size de iyi günler
Şamanizm