Belli bir yaştan sonra aile evi olmuyormuş. Hiçbir şekilde özgürlük yok. Benim gibi olan var mı? Siz nasıl hissediyorsunuz?

Belli bir yaştan sonra aile evi olmuyormuş. Hiçbir şekilde özgürlük yok. Benim gibi olan var mı? Siz nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla