Kapanmak zorunda hissetmek, eve hapsolup özgür olamamakla nasıl başa çıkılır?

Kapanmak çok ağır geliyor sadece bir eve hapsolup her yerde kendimi gizlemek sakınmak zorundayım özgür olmamak çok kötü bir şey?

Kapanmak zorunda hissetmek, eve hapsolup özgür olamamakla nasıl başa çıkılır?
Cevapla