28 yaşında esir gibi hissettiğin bir evden kaçmak nasıldır?

Kaçmak diyorum çünkü rızalık vermezler , başka şansım yok.

İşe gidip gelmek dışında her şey yasak, evde nefes almam dahi sorun, yemeği hızlı yemem sorun, eve para vermemem sorun, her şey sorun, akşam kız kıza bir kahve içmeye dahi gidemiyorum. Canıma yetti artık.

28 yaşında esir gibi hissettiğin bir evden kaçmak nasıldır?
Cevapla