Eşim ailesini de bizi de geçindiriyor?

Eşimin babası daha eşim 20li yaşlardayken vefaat etmiş. Biz tanıştığımızda eşimle kardeşi çalışıp küçük kız kardeşlerine ve annelerine sahip çıkıyorlardı. Ancak şu an evliyiz ve çocuğumuz var. Hala daha bizden kısıp onlara bakması doğal mıdır? annesinin eşinden kalma bi emeklisi var o kadar kardeşi evli ama abisiyim ben tabiki destek çıkacağım diyor. 2 senedir tatile gidemedik evlendiğimzde lüks içinde bi yaşam sundu bana ister istemez de buna alışıyorsunuz. Ailemin evinde de böyleydim. Eşim köylüydü ben şehirliydim ama bi şekilde o zamanlar bana uyum sağlamıştı ben mi çok kötü bi insan oldum yoksa bu evliliğin sorunlu bir gidişatı mı var

Eşim ailesini de bizi de geçindiriyor?
Cevapla