Yakışıklı erkeklerin çirkin kadınlarla evlenmesi konusunda ne düşünüyorsunuz? Ya da güzel bayanların çirkin erkeklerle evlenmesi hakındaki düşünceniz?

Yakışıklı erkeklerin genelde evlendiği kadınlar çirkin oluyor veya birbirlerine yakışmıyorlar sorusuna ben kendimce yorum yapacağım, umarım sizde benimle aynı kanıda olursunuz. Yakışıklı erkeklerin çirkin kadınlarla evlenmesinin nedenleri arasında benim görüşüm evvela yakışıklı erkekler yakışıklılığını kullanarak bekarlık zamanında çok bayan ve kızların günahını aldıklarındandır bence.

Diyer bir nedeni ise erkekler evlenme kararı aldıklarında artık bu saatten sonra güzelmiş veya çirkinmiş pek fazla önemsemezler. Çok güzel kadın olur ama kaprisli, aşırı nazlı olur erkeği bıktırır veya gözünü korkutur evlenmek istemeyebilir. Erkek herzaman kadının alttan alan, karşı laf vermeyenlerinden hoşlanır bunuda bir yere not alsanız iyi olur bence.
Ben kendi acımdan bir bayan olarak bakacak olursam, erkeklerin
bekarlık dönemlerinde daldan dala konup aldıkları onca kadınların günahından, bedduasından çirkin kadınlarla evlendikleri kanaatındeyim. Belkide yalnış düşünüyor olabilirim. Eğer sizinde bu konu hakkında söylemek istediğiniz bir şeyler varsa yorumlarınızı bekliyorum. Kadınlara gelecek olursak, onlarında cirkin erkekle evlenmesinin nedeni paradan başka ne olabilir ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Yakışıklı erkeklerin çirkin kadınlarla evlenmesi konusunda ne düşünüyorsunuz? Ya da güzel bayanların çirkin erkeklerle evlenmesi hakkındaki düşünceniz?
Yakışıklı erkeklerin çirkin kadınlarla evlenmesi konusunda ne düşünüyorsunuz? Ya da güzel bayanların çirkin erkeklerle evlenmesi hakındaki düşünceniz?
Cevapla