Kızların yakışıklı erkeklere farklı çirkin erkeklere farklı davranması hakkında ne düşünüyorsunuz :D?

kıza bakıyorum yakışıklı bir çocukla konuşurken yüzünde güller açıyor adamı yicek gibi bakıyor sanki gıdıklıyorlar şerepsizi her dediğine gülüyor adamın tipsiz biriyle konuşurlen sürekli bir somurtmalar böyle başından atmaya çalışmalar filan şimdi şey dicekler sizde öyle yapıyorsunuz çirkin kızlara kötü davranıyorsunuz dicekler yok öyle bişey ifitira atmayın bize biz çirkin kızları aşağılamıyoruz dalga geçmiyoruz yani ben şahit olmadım şimdiye kadar neyse işte konumuza dönelim bunun birde bir üst kademesi var birde hem yakışıklı hem zengin olan adama karşı davranışları ondan hiç bahsetmiyorum zaten o farklı bir boyut o duyguyu yaşamayı çok isterdim siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında :D?
Kızların yakışıklı erkeklere farklı çirkin erkeklere farklı davranması hakkında ne düşünüyorsunuz :D?
Cevapla