
Son zamanlarda daha da çoğalmaya başlayan bu tür aşk ilişkilerine sizin yorumunuz nedir?

Son zamanlarda daha da çoğalmaya başlayan bu tür aşk ilişkilerine sizin yorumunuz nedir?
Ben yakisikli erkek- cirkin kiz gormedim. Bu da erkeklerin asiri görselci oldugunu gosteriyor. Kizlar tipe erkekler kadar bakmiyor. Eger iyi hissediyorsa, mutluysa kiz icin tamamdir, tipine cok takilmaz bircogu. Tanima sansi verir. Ama tam tersi kiz cirkinse, erkek tanima sansi dahi vermez direkt eler. Ne hissettirdigine bakmaz, iyi mi, ahlakli bir kiz mi bakmaz. Direkt eler tipten.
Yakisikli erkeklerin yanindaki kiz cirkin degil ortalamadir genelde. Bakimsiz, çirkin vs goremezsiniz. Erkege gore cirkin kalir baktiginda ama kizi tek basina degerlendirsen ortalama guzelliktedir, cirkin tipsiz degildir yine.
Bazi erkekler kendi, karsi cinste tipe fizige bakmalarini kapatmak icin, guzel kiz cirkin erkege bakar, parasi vardir diye kapatmaya calisir ama cogu guzel kizin yanindaki o cirkin tipsiz erkegin parasi da yoktur. Tipi de yoktur parasi da ama o kiz onunla beraberdir. Sirf iyi hissettigi, hissettirildigi icin.
Erkege ne kadar iyi hissettirirsen hissettir, kizlayken mutlu hissetdin bunu bir yirtmaç farkina satar. Daha guzel bir yuz ugruna dusunmeden satar cogunuz. Kadinlar bu konuda da daha saglam sever. Erkekten daha adamdirlar. Şu erkekte yuz guzelligi var, bu bana yakisiyor, bunu hakediyorum diye gitmez. Iyi hissettigi yerde kalır. Bu ve bircok acidan kadin cinsiyeti daha karakterlidir.
Ama erkek su kadin cok guzel, cok seksi diye gider, yanindakini kendine layik bulmaz (haspam, o tipiyle kadin secer bir de, en iyisine layik gorur cogu kendini)
O guzel kizin bulacagi cok erkek vardir ama tipsizi sevmistir onunla ilerler. Hatta genlerine de dahi yazik eder evlenir. Cocuk konusunda da sıkıntı olur.
@Oyevusi o zaman guzel kizlarin pesinde, etrafinda fazla dolasmayin da merhametli anlarina denk gelip tipsiz erkeklere sans vermesinler. Tipsizler bir iyilik yapsin da guzel kizlarin pesinde dolasip sans versin bana diye sebeklik, maymunluk, ayagina paspas olma hareketleri yapip kendini de kucultmesin. Bu kiz bana bakmaz, bana da yakismaz diyebilmek lazim. Erkeklerde o yok. En cirkin haliyle bu kiza sahip olmaliyim gibisinden doyumsuzlugunuz var. Guzel kiz da sans verirse yav ben neymisim bu kiz bana baktiysa demek ki bos degilmisim diye gereksiz kibir ve ozguven sahibi de oluyorsunuz. Kizlar insanlik yapiyor ama bu cirkin erkeklerde kibre de donusuyor maalesef
@Gevals çok maddeci bakıyorsun olaya gibi geldi bir erkek yakışıklı olmasa dahi konuşması karakteri huyu suyu güzelse, karşısındakinin gönlünü almayı biliyorsa arada bir uyum da varsa kızlar görüntüyü absorbe edip sevgili oluyorlar. Gelelim fakirliğe kazanç değişkendir çok kazanan ya da parası olan biri batabileceği gibi az kazanan biri de sonradan kazancını arttırabilir. burada olay erkeğin çalışkan olması, emek vermekten, sorumluluk almaktan kaçınmıyor olması yani yine karakterine bağlanıyor mesele. Şahsen günde 10 saat çalışıp sorumluluk alan kendini geliştirmeye çalışan x miktar kazanan birisini, işte ben ağır işte çalışamam, 10 saat çalışamam deyip oturduğu yerden online kumar bahis vb. ile 3x kazanan birisine tercih ederim. Şahsi kanaatim bu yönde
@Murey off herkes aynısınzıda reel hayatta bi tane yalnız kadın yok sus erkeklerin çoğunun sevgilisi bile yok %25lik kesmin anca var onlarda 9-10 tanenizi biraz ağır olacak ama kullanıyorlar bu hayatta herkese herzaman kibar haddimi aşmadan zarif bir şekilde yaklaştım ee sonuc ne oldu sıfır boş işler yani kandırmayalım birbirimizi burada böyle diyorsunzu ama gerçek hayatta tam tersini yapıyorsunuz
Sonra çirkin diye tabir ettiğin adam bu kız bana baktıysa herkes bana bakar deyip aldatır 😀
Adriana Lima 'nın bile aldatıldığı dünyada senimi aldatmayacak.
Kadınlar bunu kabullenmezler. Çirkin olsun benim olsun derler. Halbulki o oyle degıl.
Yakısıklı adamın yanına her kız yanasamaz , herkese pas atmaz. Onunla ılıskı yasayan kızın kafası daha rahat olur. Çirkin adam oyle degil.
Su altımdan neler yurutur anca aldatıldıgında anlarsın..
Hadi öptüm by.
Çirkin erkek güzel laflarla bol iltifat ve ilgiyle başta kızı etkiler kız da bu ilgiye bağlanır zamanla çirkin erkek iltifatı azalta azalta komple keser. Güzel kız da der ki " benim gibi bir kıza yapılır mı bu?" Sonra o ilgiyi yeniden almak için çirkefleşir ezikleşir ve çirkin erkeğin bir tarafini kaldırır. Sonra da işte güzel kızlarımız salya sümük ağlarken çirkin hanzolarimiz şişirilmiş egolariyla Kapadokya balonu gibi ortalıkta dolanır. Sonra da benjm gibi cevval hatunlara ola ki denk gelince duvara toslayıp pufffffff diye patlarlar🙏🏻 intikamınızi alıyorum güzel fakat saf kızlar 🤗🤗😘
Adonis Johnson Creed bile olsanız fark etmez. Olay tamamen ağzının içinde ki 150 gr lık et parçasına ve enerjinle yoğrulmuş egona bağlı... Dilin güçlü kendini beğenmiş yürüyen ego isen... redep ivedik olsan fark etmez. yeter ki uçsuz bucaksız sahra çölü kadar egonuz ve bu egoyu besliyen aktif enerjiniz olsun. Kadınlar enzim gibi siz doğru frekansı kendiniz odaklı yakaladığınızda enzimler aktif olmuş gibi hepsi hücum ediyor. Her zaman yürüyen ego olmalısınız ve yapmacık değil doğalınız normaliniz bu olduğu için... %97 erkekte bu yok hiç olmıyıcak. kalan %97 için maalesef arzu edildiğiniz için değil... Hiç yoktan iyidir yaş 30 gelmek üzere şuna kapağı basıyım çocuk felan işleri yola girsin diye kadınla evlenmiş olucaksınız. Bu bahsi geçen %3 lük erkek popülasyonunun babalarının da çapkın aktif kadın hayatı vardır ve %3 lük kesimin babalarıyla ilişkisi ya mükemmel ya da inanılmaz kötüdür. Fakat babaları gerçekten iyi rol model olmuştur.
Millet kendinde bulamadıklarını başkasının ilişkisinde aramak yerine kendine baksın der geçerim. 😀
Dedikodu olsun torba dolsun derdinde millet. Sanki aşını ekmeğini onlar veriyor. 😅
Mekanlarda cebinde tonlarca para ve arabası olan tipi olmayan yanına düşüp gezen milyonlarca var kalkıp buna laf ediyorlar. Laf edenlerin çoğu eminim ki o mekanlardan çıkmıyorlar. 😁
Sana katılıyorum gerçekten 😂
Teşekkürler kardeşim. 😀
Ben böyle konuşunca her köyden kovuyorlar. 😅
Sen söyle istediğini gerisini boş ver 😂
Bence olay “güzel–çirkin” değil, enerji ve uyum meselesi ya 💘✨ Sen dışarıdan bakıp estetik bir yarış görüyorsun ama ilişki yaşayan iki insan için olay bambaşka. Kadın belki o adamın zekâsına, mizahına, güven veren duruşuna aşık oluyor. Çekim her zaman fiziksel orantıyla ölçülmüyor 😉
Zaten güzellik göreceli, kime göre neye göre? Sence bir ilişkide ilk bakılacak şey gerçekten sadece tip mi? 💫
Aşko genelde para odaklı oluyor bu ilişkiler ona ne diyorsun 😂
Aşko sen olayı direkt cüzdana bağlamışsın 😂💸 Her şey para olsa aşk bu kadar karmaşık olmazdı. Güven, karizma, ilgi de çekici 😉✨
İnan bana çoğu para biliyorum 😂
Cevap
46Cevap
Ben sahsen cirkin erkek sevmem ezik ozguvensiz ve basa Bela oluyorlar anladim maalesef duzgun erkek tipi de iyi oluyor
Asiri bakimli vs vs olanlar da oyle hic sevmem
Yerinde Bakimli, giyimine dikat eden zevki olan tipi de guzel olan erkek tercihim
Yanima yakismali sonucta
her şey kararında güzeldir
Az önce de bu yorumu yaptım yine yapayım; sddhj
Çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mı? Neşet ertaş demiş ki kalpten kalbe giden bir yol 👣 var. Gerçekten kalp kalbi seçer bazen. 🤏
Eğer bu bağı aşk sağlıyorsa zerre sözüm yok lafım diğerlerine 😂
@MrConfused gerçekler maalesef böyle sdfd güzelde de güzel kalp mümkün ama hahahah
Evet vardır elbet aşka lafımız yok 😂
😂😂 dünyada birbirini bulmuşlar işte 😂
Eğer seviyorsan güzelmiş çirkinmiş bakmazsın ki benim için önemli olan karakteri merhametli oluşu güzellik ikinci planda yakışıklı olup şerefsizle olmaktansa merhametli olup çirkin olmasını yeğlerim önemli olan yanında mutlu olmam mutlu muyum tamam gerisi umrumda değil
Güzel kız çirkin erkek yakisikli erkek cirkin kız durumlarına asla şaşırmam aralarında ruh Bağı kuvvetiyse kime ne ama bir erkek ağır kekoysa şiddete eğilimi varsa sicilinde sorun varsa tipine karakteri yansıyorsa tabi ki laf söylenir tipiyle belli etmeyenlerde var elbet..
bence güzel kız çirkin erkek ilişkileri artık pek şaşırtmıyor insanları çünkü aşk fiziksel görünüşle alakalı değil zaten her insanın güzelliği farklı şekilde ortaya çıkıyor bazı insanlar fiziksel görünüşte çirkin gibi görünebilir ama iç güzelliğe sahip olabilirler veya karakter olarak güzel insanlar olabilirler bu tür ilişkilerde önemli olan iki insanın birbirini sevması ve birbirlerine değer vermesidirPhysical görünüşün ötesinde bir şeyler arayan insanlar için bu tür ilişkiler gayet normal ve güzel olabilir
Ben bu tip durumları yadırgamıyorum. Görünüş geçici. Evet herkes kullandığı için içi boş bir lafmış gibi geliyor ama, gerçekten görüntü bir yere kadar götürüyor. Bazı insanlar için gitmek istediği yer sevdiği saydığı kişilerin karakterinde ruhunda. Kadınlar özellikle belli tecrübelerden sonra böyle davranıyorlar. Bir başka örneği inanılmaz çirkin ol paran varsa en güzellerini kaparsın. Çünkü bazı kadınlarda zenginler gibi yaşatsın beni isterse köpeene diktirsin kafasında.
32 yıldır bekarım elime kız eli değmedi benden çirkini yokta bana neden denk gelmiyor ki bana da denk gelse dünyaları ayaklarına sererim bence bir yanlışın var bu Türkiye de değildir yurt dışı ülkelerinde olabilir Türkiye de tipe çok önem veriyorlar çirkin erkeğin yanında oturmaya utanıyorlar yüzüne bile bakmıyorlar sıkıcı ve mideleri bulanıyor ben dediğine ihtimal vermiyorum
Çirkin değilim ama sevgilim aşırı güzel bir kız. Ben 30 yaşındayım o 20 yaşında. Bana bunu lütfetme sebebi ise ona olan aşkıma inanıyor ve güveniyor olması... Değerli hissetmesi. Her an onu düşündüğümü bilmesi... Bu gibi asimetrik ilişkiler beni de şaşırtıyordu ama sanırım güzel kızlar cok erkekten ilgi gördüğü için gerçekten seveni de ayırt edebiliyor.
Bizim iş yerinde staj yapıyordu
Bana stajyerlerden çok teklif geliyor ama ben tekliflere kapalıyım. Ona da aynı şekilde çok talep oluyor ve o da seçici biri. Bu kız cool ve hanımefendi olduğu için ikimiz de birbirimizi beğeniyoruz
Evet de kanka niye böyle şaşırıyorsun 😅
27 falan gösteriyorum. Yaşa bakan da vardır ama bakmayan da var bir o kadar
Yüz yüze açılmak zor bir olay zaten ama ben direkt gidip tanışalım vs demiyorum önce normal muhabbet ediyorum. Duruma göre iş flörte dönüyor veya ilerlemiyor.
money varsa cirkin mi dedesi yasta mi farketmiyor bunlara
İmzamı atarım bu yoruma 😇
Kadınların her şeye rağmen, gerçekten sevdiğinin kanıtıdır
Bize dünya yakışıklısı geldikten sonra kime ne ki benim yakışıklım olsun zaten millet öyle görmesinn
Bak bu çok güzel bir yaklaşım haklısın. 😇
Erkek yakışıklı olunca gotu kalkıyor. Egolu erkekte çekilmiyor o yüzden kızlar çabalayan erkeklerle oluyor. Konuşmayan burnu kaf dağında egolu yakışıklı adamla olmaklı yoksa kazanmak için herşeyi yapan çirkin adam mı kadın çabaya aşık olur. Vitrin mankenine değil
Orta tipliyim kime istek atsam kimle konuşmak istesem ya geç cevap veriyor ha hiç vermiyor ya da isteği kabul bile etmiyor bu da beni flört olarak ekşide bırakıyor çoğu erkekler 1-2 kadınla flört ediyor aynı anda tecrübe ediyor bende öyle bi şans olmuyor maalesef çözümü nedir 27 yaşıma geldim elime kız elı değmedi
@Gevals bazı erkekler garip bir şekilde başarıyor ne yapıyorlar bende anlamıyorum ama en çok işe yarayan şey lovebooming ama bunu her kıza yapamazsın
@Gevals aksine bağlanır ama esc gibilere değil düzgün kızlar yaparsan
@Gevals ilişkiye küsen insanlar çok var kadınları küstürüyorlar bile bile umurlarında bile olmuyor
Ben bunu gördüm yorumlara çok güldüm jdnjdjd. Aslinda genelde erkekler çirkin sever bunda tam tersi olmuş. Kendi tercihleri birsey diyemeyiz.
Karşıdan komik geliyor Vala 😂
Bunu bende gördüm ya çok komik yorumlar var cidden : ) valla aşk diyorum ne diyim aşk bu kadar insanı kör edebilen birsey demekki
Aşk olsa lafım yok ama sanki aşktan çok para gibi çoğu sen de görmüşsündür 😂
Aşkta bir yere kadar bence ya fotodaki bence olmaz 😂
Hemfikiriz sonunda 😂
İki İzmirli anlaşır zaten 😂
bu görseldekiler ai bu arada. kadinlar genel olarak kendine bakiyor ama erkekler pek bakmıyor bu yuzden guzel kadin cirkin erkek cifti daha cok var. ayrica kadinlar erkekler kadar cok dikkat etmiyor dıs görünüşe
kadınlara hak veriyorum bıkmışlar herşeye evet diyen kibarlık kisvesi altında çıkar arayan adamlardan kendi düşüncesini söyleyemen erkeklerden burç yorumlayan saçma sapan yalaka yaklaşımlardan ee sonuç bu..
hırt mırt ama helal olsun parası olmadan tip olmadan sonuçta doğası gereğini yapmış 😂😂
Latte ve madde yorumuna çok güldüm. İşin kötü tarafı çoğu bu tarz ilişkide erkeğin 100e yakın suç kaydı oluyor ve şiddetten kaçınmayan kişiler oluyor. Kız bunu biliyor ve hala devam ediyor. Sonrasında sosyal medyada adalet aranıyor. Yazık oluyor.
yakışıklı erkek çirkin kız iliskileride var mesela, bunlar olabilir seyler her sey tip mi sizce?
orada beklenti farklı burada farklı bence söyletme beni 😂
Çirkin şansı sadece başka bisey değil
Var mı öyle bir şans yahu 😂
Kafa uyumu varsa, sevgi varsa kime ne. Guzel çirkin de göreceli bir kavram herkese göre değişir. Önemli olan kişi karşındakine baktığında ne görüyor..
Resimdeki bunun örneği ama gerçek hayattaki o denilen örneklere baktığımda çoğu kız öyle denilecek kadar güzel olmuyor erkekle denk oluyor yani birçoğu bunu da biraz erkek kızla güzel denilmesi ya da güzel olmayıp dolgu botoks yapan herkese güzel denilmesi etkisi olduğunu düşünüyorum.
Nedeni Tatlı dil diye duydum maalesef..
Bu arada Maalesef dedim çünkü buna inanmadığım için.. bilginiz olsun.
Bana göre nedeni ya para ya da çıkardır..
Kızlar tipe bakmayınca erkekler: 🤬
Kızlar tipe bakınca erkekler: 🤬
Çirkin kız güzel erkek ilişkisinden iyidir. Güzellikten ziyade uyum önemli uyumun sağlandığıni farzederek yapıyorum yorumu
Bunlar yapay zeka , hala inaniyorlar 😂 mizim millet ilk önce aşkı değil şu yoklukta ki durumları gözden çıkarması lazım ahaja
Abi güzel kız ya da çirkin erkek yoktur karakter güzelliği vardır bence zeki kız akıllı kız ya da edepli kız sevilir bence
Kimene allah için insan seviyorsa onlar mutlu ise bizim ne haddimize karışmak niye erkekler sırf kadının gözüne girebilmek için her yolu deniyor.
Çirkin erkek yoktur bana göre iki bakım yapsa gayette cillop gibi olur. Karakter ön plan da oldugu zaman çirkinliğe bakılmıyor pek
Kızlar çirkin de olsa sever ama erkekler şans bile vermezler
Tam tersi ilişkileri hiç görmedim kızlar gerçekten duygulara çok önem veriyor
İki taraftan biri güzel biri çirkin olunca ben asla kabul edemiyorum. Denklik kırmızı çizgim. Herkes de dengini aramalı bulmalı güzel ya da çirkin
Daha biraz önce gördüm bunları. Şalgam ile balgam yazmışlar yorumlarda 😅😅😅
Alan memnun satan memnun 3. ye b.. k yemek düşer
Duygusal boşluk körlük zihinsel engeller olabilir
Bunlar internette etkilesim kasmak icin takiliyorlar gercekte bunun imkanı yok bence
her şey tip değil biz erkekler daha görselcü olduğumuzu düşünüyorum kızlar o kadar görselci değil
Şakira yorumu fav..
İnsanlar birbirini sevip begendikten sonra bizene..
İşte bu paranın satın alamadığı o kafa uyumu dedikleri olay
Çirkin kız yakışıklı erkek versiyonunu destekliyorum ama bunu hayır
Çirkin erkek yoktur, kadına hitap edemeyen, ağzı laf yapamayan erkek vardır
Kalpler bir olsun yeter. Kendileri dört dörtlük gibi niye o kadar küçümsemişler ki? Hayatın ne getireceği belli olmaz; bir kaynar su dökülür, o dalga geçtiğin kişiden bile daha beter hâle gelirsin.
Güzel erkeği ne yapacak kızlar? Birlikte dikiş nakış kursuna falan mı gidecekler?
Bana ne. Tam olarak görüşüm budur. Bulan bulduğunu girbaclasin ötesine aklım ermez benim
Başkaları çirkin görebilir ama aşıksa bence onun gözünde o kişi bi anda güzelleşiyo
En güzel ilişki, anasını slktiğim or. evladıyla prenses ilişkisi..
Kalp kimi severse güzel odur güzellik göreceli bir kavram ayrıca
2 gün sürmüyor ki zaten ayrılır bunlarda merak etmeyin bunlar hep etkileşim almak için 😂
Araların da kimya uyuyordur, bir sey diyemem ,
Benim manitanın yanında taş gibiyim beni gören herkes bi sana bak bi yanındakine der buna rağmen seviyordum * bırakmıyordum ama bi baktım havalanmış. O yüzden değerinizi bilin ve yakışanla olun kanka kalkıyor sonra.
Belki güzel seviyorlardır kalp kırmak istemem lakin parada çok etkılı...
Paran bolsa tipin bir önemi yok erkekte. Dünyanın gerceği kabullenmek lazım.
Bi yorumum yok insanları dış görünüşüne göre yargılayıp, bunu dayanak gösterip karşıdaki kişiyi hak ediyor hak etmiyor diye yorumlayacak kadar kara cahil değilim
Kalp güzelliği önemli.. çirkin diye alay ettikleri bebek gibi bakıyodur ilgileniyodur..
Yakışıklı havalı olsun dersen sen ilgilenir durursun hatta bütün kadınlar ilgilenir benden demesi
Adam biraz bakımlı olsa yakışıklı olur ya. Bir de güneş kremi kullansa amele yanığı fena vurmuş normal esmerlik değil bu
Bu kızcağazlar sadece güzel oldukları için değil, gerçek ve samimi duygularla sevilmek istiyorlar. At hırsızının biri gelip kandırıyor ve kızı kapıyor. bu kadar basit.. (paraya düşen kızlar da var tabi onları ayrı tutuyorum) ğ
Bir de kızlar tipe bakarlar derler 🤡🤡
Bazen olur böyle şeyler 😂
Bazen para herşeyi örtüyor
Senin gibiler kalmadı 😂
Gerçekten be 😂
Çok yanlış yoldasın çok 😂😂
Bence en doğrusu bu baktıkça içinin açılacağı birini bulman lazım 😇
İnşallah diyelim😇
Paranın gücü😀 bla bla
Hahaha işte esas yorum bu 😂
Haklısın Vala fazla para orada bizde o kadar yok ki zaten gözü onlarda olanlar bize gelmesin 😂
Güzel kalb güzel kalbe yakışır
Altına imza 😇
Her güzel kadıının arkasında bi çirkin erkek vardır. Yakışıklı erkeklerin sevgilisi olmaz genelde bu da ek bilgidir.
Ne güzel kızlar var.. baktıkça üzülürüm
Neden üzülüyorsun yahu
Çok güzeller. Allah çok güzel yaratmış bazı kızları. Doğuştan ne büyük bi şans.. Harika bir şeydir..
Sen de güzel bir kızsın öyle düşünme. Önce kendini sev beğen her şey daha güzel olacak bak
Çirkin şansı var derler ya öyle bir şey işte. Gerçekten de öyle..
gunun sonunda erkeğe özgüven gelip kadını aldatmasıyla biter hiç şaşmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?