Ben hem şişman hemde çirkinim sevgilimse standartların üstünde aslında bizim için hiç önemi yok ama çevremdeki insanlar çocuğa büyü mü yaptırdın diye dalga geçiyorlar arkamdan baka baka buna mı bakmış diyorlar ve ben bu durumdan çok bunaldım artık peki siz böyle bir ilişkiye nasıl bakarsınız gerçekten dış görünüş bu kadar önemli mi
Çirkin kız yakışıklı erkek birlikteliğine nasıl bakarsınız?
Ya kendine çirkin diyosun? İnsanlar sana bunu dayatmaya çalışmış ama ben çirkin değilimki diceksin onlara cevap olarak. Sevgilin yakışıklı olabilir ama sende güzelsin gayet bi kere ruhlar birbirini sevmeli karakterler uymalı, dış görünüş ne? Sen eğer kendini beğenmiyosan değiştir. İnsanlar saçmasapan konuşuyo diye değil. Ağızları torba değilki kıskançlıktan ne diyeceklerini bilmiyolar, çocuk seni sevmiş sende onu sevmişsin yani bi insanın bi insanı sevebilmesi için iki tarafında aynı nicelikte mi olması gerekiyo? Kaldı ki sen çok güzelsin, işe kendini sevmekle başlamalısın, eğer kendini sevmiyosanda sevmediğin şeylerini değiştirmekle başlamalısın👍🏻 Mutluluklar dilerim😊❤️
Ya çok tatlı gülmüşsün, o kadar güzelsin ki... Fazla kilosu olan biri güzel değil demek mi? . d Hani mesela şey diyorlar ya sinir oluyorum, "güzel ama kilolu, kilolu olduğu halde güzel" Ya ne alaka? Güzellik bir bütündür güzelin ama'sımı var. Ben ideal kilomdayım ve benden kat ve kat güzelsin. Bunu çok samimi söylüyorum, imrendim açıkçası. Yanındaki şahıs ise kesinlikle çirkin değil ama öyle "standartların üzerinde" falan denecek biri hiç değil. Ama bunun bir önemi de yok zaten..
Sen kilo verince tam rayına otursun işte o zaman erkek arkadaşınla uyuşursun altaki yorumlar erkek arkadaşın yakışıklı değil diyor bence yakışıklı. spor salonuna git 6 ayda fıstık gibi görünürsün şuanda biraz güzelsin mutluluklar...
valla balık etli ve üssünü sevdiğim için benzer ilişkiler yaşıyorum. bunu en çok sorun eden birlikte olduğumuz kadın oluyor maalesef. yoksa bir sıkıntısı yok
Kendinize çirkin demeyin bu bir hatadır ki zaten çirkin falan değilsiniz bunu bilin yanınızda ki de gerçekten iyi demek ki sizi siz olarak sevmis gerçekten sevmis bunu derken size çirkin demiyorum sizin zaten kalbinizi sevmeli ki bu kiside öyle büyük bir ihtimal siz siz olarak seviyor dıs görünüsünüzü değil sizde muhtemelen kendisini kendisi olarak seviyorsunuzdur dıs görünüsünü değil. dıs görünüs zaten ask iliskilerinde pekte önemli bir faktör olmamalıdır. çünkü ask dıs görünüs demek değildir bazı insanlar malesef bunu öğrenemedi, bir insanın dıs görünüsüne değil kendisine asık olurlar insan bu doğru olandır.
Biz erkekler daha fazla karaktere odaklanıyoruz. Bir kızın maaşı ne kadar, altında arabası var mı veya statüsü yüksek mi diye bakmıyoruz. Bu yüzden erkeklerin yanında güzelden ziyade çirkin ve zeki kızlar bulunur.
Bu yalana sen kendini nasıl inandırdın acaba. Erkekler sadece ama sadece güzelliğe bakar tipini fiziğini beğenmediği birini tanıma teşebbüsünde dahi bulunmaz. İstisnası bol bir kaide bu ne yazık ki.
@Elifbasakkk kalbinin güzelliğini hareketlerinde konuşmasında görmüştür, onda şefkat görmüştür vs vs. Yani erkeklerin bi çoğu dış görünüşe bakıyosa iç güzelliğe bakan kısımda mevcuttur.
bi kere sen çirkin değilsin onu bi düzeltelim aksine çok tatlısın ve çok sevimli bi çiftsiniz ki zaten dış görünüşün gerçek bi ilişkide lafı bile edilemez kimseyide takma mutluluğunuza bakın :)
çirkin kiz yakışıklı erkek ne allah askina. hala boyle seyler diyen kaldi mi? iliski yasiyorsunuz, sizin icin bile bunun cok önemi yokken onların ne haddine böyle bir sey demeleri? kilo dediğin nedir ki? umursamamaya çalış böyle diyenleri ve cidden kurtul onlardan
Seviyorsan vay çirkinmiş vay yakışıklıymış/güzelmiş tanımıyorsun abi. Seven insan her türlü sever ve dış etkendekileride duymaz görmez asla da konuşmalarına izin vermez.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Foto çok sırıtmıyor zayıflasa problem olmaz tek problem kilo onu da bir zahmet verin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sempatiksin. Zayıflasan fıstık gibi görünürsün yüz siman güzel.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya çocuk yakışıklı değil ki bakışı bile iyi değil seviyorsun diye herhalde yakışıklı görüyon
Eski flörtlerimi görsen hepsine hilkat garibesi dersin ama hepsi de zeki ve olgun insanlardı kaliteli mizah seviyeleri vardı. Yani diyeceğim şey hepimiz tipe bakmıyoruz benim için zeka 10-0 önde tatlım :s