Kocam dün telefonumda kızlarla olan grubumuzu gördü grubun ismi " güçlü k@şarlar mutlu yasalarlar" ve bana gruptan çık diyor
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
bence konuş eşinle
Gruba karşıyım. Eşinde karşıymış. Şaka bir yana ona ne. Telefonuna karışacak mı böyle. Anan baban karışmıyordur...
#psychoparadıse
Dalga mı geçiyorsun reis. Grubun adına bak. Böyle isimde grupta trol amaçlı da olsa gereksiz muhabbet de sıkça döner
Adam nasıl izin versin
@YenidenmiYine Ya kanka bizim grubun ismi de p. i. ç. prefosyonel İstanbul çocukları. Burada dönen muhabbetleri görsen her birimiz psikopatız. Ama alakasız. Sadece absürd şaka makara... Bu tarz gruplar kişiliğini belirtmez. Kişiliğin sağlamsa kanalizasyona düşsen de elmas gibi parlarsın. O yüzden çok ciddiye almamak gerekir.
Kişilik sağlamsa zaten sorun yok da ülke insanlarını yeterince tanımıyoruz. Sorudaki kadını da kocası kadar tanımıyoruz.
En basit örnek vereyim. Geçen komşuyla ilgili bir şey duydum. Kısa özet geçeyim. Evli bir kadın bir komsusuyla yakın arkadaş (arkadaşı da kadın). Arkadaşı sürekli bunun bilinçaltına oynuyor.(kadın çok güzel, kocası ona oranla biraz sönük kalıyor fiziksel olarak) kocan tipsiz sen nasıl böyle biriyle evlendin. Sen çok daha iyilerine layıksın. Bunu boşa layığın biriyle evlen vs vs. Kadın tüm bunlara rağmen arkadaşlığını devam ettiriyor.
Kocası bunları öğrenmiş ve onla görüşme yasağı koymuş. Şimdi bu olayı yaşayan kadın bunu sorsa detayları anlatıp mı sorardı. Hiç sanmıyorum. Eminim adam da grubu görüp sohbet muhabbetlere de bakmıştır ki gruptan çık demiştir. Kadınlar aleyhine olan konularda ketumdur. Detay vermezler çok fazla. Velhasıl kelam ülke kapasitesi ortada iken birini yeterince tanımadan hayır çıkma gruptan demek doğru gelmiyor bana
Ülkedeki evlilikleri bitiren ana etkenlerden biri arkadaş ortamı zira 😅
@YenidenmiYine Doğru söylüyorsun sanırım benim hesaba katmadığım şey, ben iyicee tanımadan her konuda ölçmeden kimseyle evlenmem. Herkesi kendim gibi düşünmemem lazım...
Sağlıklı bir insanın dediği gibi yapması gerekir de herkes sağlıklı düşünemiyor bu ülkede. Şurdan 2 hafta yazısıp 2 hafta da wpden sesli konuşup kız istemeye gidecek/beni istemeye gel diyecek kitleler mevcut. O yüzden sıkıntı ilişkilerin çoğu. Allah duzgunune denk getirsin
Gıybet dönüyor ise, herkes asılsız ve ahlaksız konuşuyor ise çıkmalısın. Yol yol değil.
Bizim kız grubumuzunda ismi öyle ama kimsenin o hakarete uygun bir hareketi yok. Şu anda neredeyse çoğu kişi o ismi kullanıyor bence abartmış.
la bu nick ne (kızgın surat emojisi)
En sevdiğim iki şarkının isimlerini kısalttım ortaya böyle bir şey çıktı.😶
Kişinin kendini bilmesi kadar güzel bir şey yoktur. Eşin bunu evlenmeden önce bilmediği için mi gruptan çıkmanı istiyor acaba?
kaşar bi kızı ancak kaşar bi erkek ister mantığı ile seni düzgün biri yapmayı istemiş olabilir.. çık gruptan ya da grubun adını değiştir.
Harika isim bırakmışsınız gruba. Kocan da grubun tekesi olayım demedi mi?
Sizin yüzünüzden bütün kadınlara mal oluyor bu durum. Hay ben sizin yapacağınız işin...
boş ver bizim de Discord Sunucunun adı o :D
Ben olsam o grupla bir grup yapardim sabaha kadar
yasalarlar ne demek ayrıca ne grubu bu sadece sohbetmi
Bugüne kadar gördüğüm en yaratıcı grup ismi :D
grup deyince aklıma başka şey geldiydi bu masummuş :D
Boşuna dememişler istanbulu yaksan kaşarı erimez diye😄😄
Kaşar olduğunu kabul etmişsin gruptan çıksan ne olacak
Neden böyle bir isim koydunuz ki
Gruptan çık ve yeni grup kur yeniden katılın ismi de dikkat çekmeyecek bişey koyun
Ya abla eger cidden kötü bir şey yoksa grupta normal sohbet vs dönüyorsa çıkmak zorunda değilsin büyün gruptan çık diyen yarın başka şeyine karışır çünkü
😂😂 güzel isimmiş. Bence göstermelik çık. Sonra tekrar gir 🙈
Biraz yollu bir gurup gibi evliysen ne işin var o gurupta biraz edep ahlak yani
Grup üyeleri kaşar mı neden böyle bir isim taktınız
Ne var bunda gizlemen yanlış eşin bilmeli ve özgür bırakmalı seni
eşin senin hicbiseyine karisamaz kendini bisey zannetmesin haddini bilsin ağırlığını ortaya koy
"Güçlü Kaşarlar mutlu yaşarlar" Ne haddinden bahsediyon aw
e şakasına yapmışlar iste yani rahatsız olmuştur belki ama cikip cikmiycagina kendi karar verir
Yani o grubu kuran ırıspu kafasındadır diye çık demiştir. eşinin grubunun adı güçlü güzel kardeşim mutlu yaşarlar olsa dur mu dersin.
yani ne yaziyo bilemeyiz haklısın
çok sıcak ya
aynenn neyseki klima var evde
Olum klima ne alaka ne güzel kavga ediyordunuz klima ne alakaaaaa
lskdkskfkswkwk arada kaynasin konuyu kapatiyim dedim ayrica ilk o acti konuyu cok sıcak diye
Ama hava sıcak doğru
oralarda sıcak mı ya
Bence eşin haklı
Grubun ismini değiştir
Hayli sıra dışı bir isim bulmuşsunuz 😂
Grubun hangi konuda olduğunu tahmin etmek zor değil
Tamam de 😂😂😂😂
yani grubun isminden biraz haklı bence
Oldum olası grup sevmem.
Kaşarların gücü adına güç sizde artık
😂😂😂
Eskortlukmu yapıyordunuz.. 😂😂😂😂😂
O ne biçim isim lan 😂😂😂😂 koptum ya
Hahaha güçlü kaşarlar
Lan iyi gruba beni alın ajfjwjfjsjfj
benide alın sürekli birinize ugrayım
İlginç bir isim
Çok komik ismi ajdnsmmff
adam haklı grubun ismine bak tehlike resmen
İronimi bu aq shshshshs
Ahahaha o nasil gruptur ya
Kaşar olduğunu anlamıştır
Isime bak eskort musun sen zavallı
Allah kocana yardım etsin bir kaşarla evli
O ne mkkk o nasil isim ne vasatsiniz
Sadece guruptan cik mi dedi 😂
Ciddi misin 😃😃😃😃😃bu ismi nerden buldunuz
Grup yapmayacaksanız çık tabi gruptan :)
hahahah güzel grupmuş :D
Ne alkaa
Grup adı süper :)
Grubun ismi cok manidar olmuş 😅
ahahaah isim çok iyi
Ayıp, kocanın yaptığı özgürlüğe müdahale demek.
gayet normal awk
Abla beni de al gruba öfkg
İyiymiş beni de alsana o gruba
Alayım mı bende de var
haklı o ne öyle
😒😒😒😒😒
Güzel slogan
Benide alsanıza