İnsan bilemiyor ki işte belki evlenip çok dha mutlu olucaksınız ya da mutsuz nası doğru insanı seçicem bilmiyorum. Şu kadar sevgili kaldık falan boş geliyor bana karşındakinin karakterini yeterince anlaşılmayacağını düşünüyorum
İnsan evlenip ömürlük olsun istiyor sevgililikten ayrılmaktan sıkılmıyor inan sevgiliyken ayrılması daha kolay en kötü 3 aya unutuyor insan ama evlenince öyle kolay değilmiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
boşanmalısınız direk
her şey para değil mutluluk verebiliyorsa yeter bence
Senin üzerine bişey alsın diye mi evlendin? Hayırdır!!!
Bırak gitsin çocuk yoksa. Uğraşmaya değmez pinti insanla
Başkası karşılasın eşinde kendi ihtiyacını kendisi Karşılasın
Başlık ile soru birwz bağımsız olmuş ama sıkıntını dile getir
Toprak ev arsa vb. Almadıysa kendi üzerine geçirdiyse zaten kimin üzerinde olursa olsun yarısı eşinindir yarısı senindir
Konuşun almazsa güle güle
Keşke kendi bi güvensem olsaydıda ayrılsaydım
Aileniz durmaz mı arkanızda
Ailemde dağınık bi aile o yüzden zor
Allah yardm etsin zor seçim
Amin evlenip böyle şeyler yaşamaktansa bekar kal daha iyi inan canım kafam
İnsan bilemiyor ki işte belki evlenip çok dha mutlu olucaksınız ya da mutsuz nası doğru insanı seçicem bilmiyorum. Şu kadar sevgili kaldık falan boş geliyor bana karşındakinin karakterini yeterince anlaşılmayacağını düşünüyorum
İnsan evlenip ömürlük olsun istiyor sevgililikten ayrılmaktan sıkılmıyor inan sevgiliyken ayrılması daha kolay en kötü 3 aya unutuyor insan ama evlenince öyle kolay değilmiş
Kaç senelik evlisiniz
2 sene
Ayrılınca dul oluyorsun birde insanlar farklı gözle bakıyor bekarken en iyisi
Seni bosa harcanilan birsey olarak goruyor cimri
Sadece bana değil bebeğimizede almıyor
ekonomik şiddet görüyorum hocam, çalışmalısınız
Anladım neden peki parası mı yok adamın
Ayrıl yeni birini bul
Başka yerlerde arayabilirsin
45+ evlendiğine şükret bence.
25 yaşındayım y
öyle sçama şey mi olur ya
Sizinle ilgilenmiyor mu
Neden evlendin o zaman onunla
Nerden bilim böyle yapacağını
Kaç yaşındasın
25
Yapacak ne var ki
Git sende al kendine para iste kargom gelicek de
Nasıl yanii
Kendisi ile konuş :D
Eşin zengin mi?
Fakir değil zenginde değil orta seviyede
İmkanı yoktur belki. Bu devirde ev geçindirmek zor tatlım.
Kız gitti kendine pahalı bir şey aldı cimrilikten pintilikten
Bebeğimiz oldu ona bile mama alsa şükrediyorum
Ne iş yapıyor?
Fabrikada çalışıyor
İşçi mi?
Yani bizden kısarak kendine motor aldı
Parası olsa araba alır zaten. Sen mesela ne istiyorsun eşinden?
Ne istiyorum benimde kişisel ihtiyaçlarım var demi onları karşılamıyor kilo aldım kıyafetlerimin hepsi dar geliyor
İki tane bol şeyim var onları giyinebiliyorum
İmkanı var imkansızlığı kendi yapıyo arabasıda var
Hımm anladım. Valla eşin zengin olsa, hakkını iste derdim de. Adam da pek para yok gibi duruyor
Kız cimri cimri sevgiliykende cimriydi
Neden almıyorsun diyorum özenmiyorum diyor o yüzden senin yüzünden diyor
Sevgiliyken madem niye evlendin?
Hadi benimki benim yüzümden bebeğimizin ne suçu var
Evlenince öyle yapmaz diye düşündüm
Hayırlısı olsun ne deyim.
Sevgiliyken cimri olan evlenince daha cimri olur. Çünkü nikahı basmıştır artık, ipler elindedirö
Sevgiliyken en azından kendi maaşım vardı minnet etmiyordum şimdi çakışmıyorum bebekten dolayı
Mesleğin ne?
Bende fabrikada çalışıyordum
Anladım
Maddi mi manevi mi
bana var ojlkasd
şakası bir yana online işler buluruz sana ya