Eşim lohusayken bile bana yardımcı olmuyor. Çok mu şey istiyorum?

15 gün önce doğum yaptım Sezeryan ile, 4. 5 . Günden itibaren işlerimi kendim yapmaya başladım ağrı ve sızı ile. Yanımda eşimden başka kalan olmadı aileler uzakta yaşıyor. Bu 4 5 günde bana baktı yemek temizlik vs halletti ama ben ayaklandiktan sonra herşeyden çekti elini eşim. Herşey bana bakıyor, kendi de izinde hala çalışmıyor evde. Bir kaç defa bana yardımcı olmayı bırakma gece çok uyanıyorum çok emziriyirum uykusuz ve ac oluyorum en azından sabahları bir iki lokma hazırla dedim tamam diyor ama yapmıyor. Akşamdan 3 5 tabak bulasigi bile makinaya atmamış. Sabah kalkıp bulaşık ve kahvaltıya koşuyorum çocuğa bakıyorum bir yandan belimde hala ağrı var. Bende surat yaptım, suratının a. yav diye küfürler etti. Lohusayken zaten hassasım bunu mu hakediyorum.. ?
Eşim lohusayken bile bana yardımcı olmuyor. Çok mu şey istiyorum?
Cevapla