Eşim yetecek kadar para vermiyor ve sürekli istemekten, söylemekten sıkıldım ne yapmalıyım?

Oncelikle durumumuz kötü değil. 6 aylikta hamileyim o yüzden çalışmıyorum. Eşime para bırakmasini söylüyorum. Bazen ev için bazen kendim ve bebek için ama verdiği para çok az. Yani alışverişe çıkacağım diyorum cok az para birakiyor. Zaten kartını vermez asla. Ertesi güne yine istiyorum çünkü alacaklarimi tam anlamiyla alamıyorum. Bu seferde adım anca para istiyorsun oluyor. Gerçekten çok sıkıldım bu durumdan. Geçen hafta hastaneye gittiğimizde doktor senin düzenli beslenmen lazım bebek biraz zayıf kalmış hergun yumurta, belirli araliklarda et, balık bunları ye dedi ama evde hiçbiri yok esim zaten almıyor. Yani ben kendim için değil bebek için diyorum. Eskiler sanki et, balık mı yiyordu bak saglikliyiz diyor. Niye böyle anlamıyorum..
Eşim yetecek kadar para vermiyor ve sürekli istemekten, söylemekten sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla